Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Oon alistunu sitä tahtia et oksat pois. Enää musta ei saa kilttiä tekemälläkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Ette edes tajua kuinka vitun noloja olette, minä mukaan luettuna, olin, mutten oo enää koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mikään ei oo enemmän luotaantyöntävää kuin epävarmuus ja myötäily, se että yrittää anoa hyväksyntää. Sellainen mä todella olin. Lapset tekee niin. Tai siis sellaiset henkisesti köyhät ihmiset, ei nyt pidä sanoa että lapset on välttämättä henkisesti köyhiä. Mutta se kun ihmisellä ei oo elänässään mitään sisältöä (mulla) kuin muiden arvostus ja hyväksyntä, niin se on aivan uskomattoman tyhjää, ja luotaantyöntävää. Joten siin mielessä en oo ollu seksikäs ikinä, ulkonäöllisesti tietenkin joo, mutta mun epävarmuus on tietenkin ollut se luotaantyöntävin piirre ikinä. Ja erittäinkin luotaantyöntävää se on myös muissa ihmisissä, kuten sanoinkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mikään ei oo epäseksikkäämpää kuin "hyväksy minut kato mä teen ihan mitä vaan mä meen kauneusleikkauksiin vaik"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Ja kyllä, kauneusleikkaukset on aina merkki siitä että oot myötäilevä pelle. Se ei oo mitään voimaannuttavaa "mun oma päätös" vaan oot vitun säälittävä myötäilevä pelle koska kauneusleikkaus on jo sanana se että se tulee aina alkujaan epävarmuudesta. Ei ole olemassa kauneusleikkausts joka tehdään "omaksi iloksi". Ymmärrän toki sen mindsetin, koska oon ite yleensä samanlainen myötäilevä hiiri (t. Vili :DDD) joten siinä mielessä. Mutta se on aina alistumista siitä huolimatta. Vaikka itse tekisin jonkin kauneusleikkauksen niin totta vitussa se on YMMÄRRETTÄVÄ ASIA, mutta se ei koskaan tule omasta halusta puhtaasti vaan alkujaan epävarmuudesta ja oot silloin: nimenomaan myötäilevä hiiri 😂 yksinkertainen asia. Yhteiskuntaa myötäilevä säälittävä hiiri 🐭 ihmisille jotka hankkii kauneusleikkauksen mul on vaa se viesti että ymmärrän sua TÄYDELLISESTI, mutta nyt on aika kasvaa ja vitusti.



Koska myötäilevä hiiri on kyllä.. no, se on pahin olotila varmaan missä ihminen voi olla. Se ei ole edes ihmisen elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Että tässäki mulla on hyvin eri mielipide asiasta kun monilla muilla. Joku Sointu Borg joka hankki silarit ei vaan voi olla todellisuudessa loppujen lopuksi kovin itsevarma, koska se on tuntenut edes tarvetta ottaa silarit. Se lähtee AINA epävarmuudesta. Eikä epävarmuuden kokeminen oo sinänsä väärin, mutta turha alkaa selittämään että se on jokin voimaantunut teko hankkia itselleen jokin kauneusleikkaus. Oot epävarma pelle siinä vaiheessa, ihan niinku varmaa kaikki joskus. Se on halveksittavaa, mutta ymmärrän täysin koska oon ite yleensä eniten sellanen. Mutta totta hemmetissä mä halveksin sitä asennetta, on silkkaa OMAA TYHMYYTTÄ esim itkeä tollasta asiaa. Niinku krisu sano nii on täysin omaa tyhmyyttä loukkaantua muiden sanomisista, tiedäthän. Ymmärrettävää ja luonnollista, mutta niin, siitä pitäs päästä eroon koska et voi olla niin tyhmä että annat muiden vaan tehdä sulle mitä tahansa. Jos annat muiden vaikuttaa suhun niin omapahan on tyhmyytes sitten. Mollaan itseäni oikein kunnolla mutta ei se oo MUN mollaamist ihmisenä vaan sitä että oon voinu olla niin piiloutuva ja anteeksi pyytävä ihminen, että oon todella suostunu pienentää itteeni. Sillon mä nimenomaan oon itseni puolella jos mollaan tota käyttäytymistapaa kaikissa, myös itessäni. Oon ite antanu muiden loukata mua niin ettei mul oo ollu mitään arvoa, vaikka nyt vasta tiedän et mulla on arvoa, ja oon käytännössä paras ja kuumin, ja se on täysin mun omaa syytä että oon antanut sen mennä niin. Vaikka toisaalta se kyllä vaatii ihan hirvittävän paljon voimaa jaksaa olla eri mieltä. Että sinänsä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Tiedätkö kuinka noloa joku vitun thinspiration esimerkiksi on? Aivan helvetin noloa olla sellainen. Itsekunnioituksen ja arvostuksen puute on nolointa ja epäseksikkäintä. Sen vaan sanon. Oot siinä vaiheessa periaatteessa vain kun jokin keskenkasvunen teini. Lopeta se hyväksynnän anominen. Lopeta se miehin katseiden anominen. (Minä siis) Ne voi vetää käteen. Mulla on ihan omat kuviot menossa. Mua ei tarvi kenenkään kuolata.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Oksennan suuhuni sitä asenteesta, että joku leikkaa rintansa (kauneussyistä). Eli omasta aikaisemmasta asenteestani, kun sitä leikkausta tarvitsin ja niin sanotusti toivoin. Kyllä voi olla hullu. Hetken aikaa. Tilapäinen mielenhäiriö, toivottavasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Breast lifthän ei koskaan voi kai olla muuta kuin säälittävä teko, se kun on aina kosmeettinen leikkaus. Vitun nolot myötäilijät. Oksettavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Ootte kaikki sairaita ette vaan ite ehkä tajuu olevanne sairaita. Minäkin olin aivan sairas ja vasta nyt tuntuu et mun silmät aukes oikeasti. Löysin sen ihmisen joka alunperin oon aina ollut. Itseni. Oikean itseni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Ootte kaikki aivan vitun sekopäitä jotka ees hankitte jotain kauneusleikkauksia. Sekopäitä kuten mä olin. Mut se ei oo ihmeellistä. Ihminen muuttuu kasvaessaan sekopääksi, kun se kasvaa tähän maailmaan. Tietystihän olin jo lapsena saanut jonkinlaista osviittaa siitä mikä meininki täällä on, mutta koko komeudessaan asia on valjennut mulle vasta hieman vanhempana, somen myötä lähinnä. Ja se: on aivopesua. Ja siksi: myös minä muutuin täydeksi sekopääksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Koska ihmisen voi aivopestä aivan satasella ja vieraannuttaa sen itsestään ja näköjään melko lyhyessäkin ajassa. Ja voit saada naisen (minut) vihaamaan ja ällöksymään menkkojaan, ihan helposti, vain pienillä asioilla. Oliko se viime yönä kun muistelin sitä kun mun menkat alkoi ja meinasin oksentaa siitä nöyryytyksen määrästä. Voit saada ihmisen aivan helposti, lyhyessäkin ajassa, sekoamaan täysin ja kääntämään kokonaan selkänsä omalle itselleen. Toivomaan sukupuolenvaihdosta. Ajattelemaan ettei menkat oo luonnollisia, eikä rinnat. Kaikki se aivopesu saa sut pimahtamaan niin satasella, ja vasta nyt ymmärrän sen ettei se oo tervettä (hassua kyllä).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Siis oon aivan totaalisen pimahtanut ollu niin pitkään etten ees tiiä fr.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Oon todnäk edelleen jonkin verran pimahtanut, koska tuskin noin sairas sekopäisyys katoaa täysin hetkessä, mutta kuitenkin. Oon varmaan aloittanut parantumisen siitä absoluuttisesta psykoosista. Missä oon ollut todella kauan

Tää on niiku vasta se herääminen mutta tuskin se kaikki on kokonaan poissa

Mut luulen et tää on alku sille kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Okeeeei

Arvaa mitä, sittenkin mua väsyttää liikaa esittää itsevarmaa. Itsevarmuuden pakottaminen on kaikista raskainta. Ehkä mä sittenkin vaan annan tuntee mitä vaan. En usko et tarvii päästä eroon mistään. Mut sit se saattaa olla sen saman asian jankkaamista mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mut siis mitään sääntöjä mulla ei kuitenkaan ole, sitä se ei tarkoita. Vaan saan näyttää miltä vaan koska ei mulle ole mitään sääntöjä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Muutenkin tekee mieli vetää kaikkia turpaan.

Ei KAIKKIA :D mutta ehkä pointti on aika selvä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Jos haukut mun ulkonäköä vähänkin niin tapan sut :D tähän tyyliin.

Paitsi oikeasti en tappais mut löisin tmv.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
No joo. Onneks en oo enää sellanen hiiri mitä yläasteella. En tajuu miten mul ei käyny mieles lyödä sitä kunnolla. Olin tosi pelokas sillon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Onneks en oo enää sellanenkaan että väkisin suutelisin jotakuta kun se haluaa. Nyt olisin sillee hei kuule, mä en halua suudella, että elä sen kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Mut se vasta onki mielenkiintoinen asia että jos joku sanoo jtn et "roikkuvat tissit.. blaa blaa blaa" niin en tiedä sitten kuitenkaan onko mun tissit sellaset koska eikös tosiaan se roikkuminen määritellä juuri niin että nänni on sen poimun (sen kiinnittymiskohdan) alapuolella. Niin sori mut se on kyllä samalla levelillä, eikä alapuolella. Eli ei ne edes roiku. Kun kerran toi oli se määritelmä. Ne siis näyttää roikkuvalta mutta ne ei edes roiku, usko tai älä.
 
Ylös Pohja