Että tässäki mulla on hyvin eri mielipide asiasta kun monilla muilla. Joku Sointu Borg joka hankki silarit ei vaan voi olla todellisuudessa loppujen lopuksi kovin itsevarma, koska se on tuntenut edes tarvetta ottaa silarit. Se lähtee AINA epävarmuudesta. Eikä epävarmuuden kokeminen oo sinänsä väärin, mutta turha alkaa selittämään että se on jokin voimaantunut teko hankkia itselleen jokin kauneusleikkaus. Oot epävarma pelle siinä vaiheessa, ihan niinku varmaa kaikki joskus. Se on halveksittavaa, mutta ymmärrän täysin koska oon ite yleensä eniten sellanen. Mutta totta hemmetissä mä halveksin sitä asennetta, on silkkaa OMAA TYHMYYTTÄ esim itkeä tollasta asiaa. Niinku krisu sano nii on täysin omaa tyhmyyttä loukkaantua muiden sanomisista, tiedäthän. Ymmärrettävää ja luonnollista, mutta niin, siitä pitäs päästä eroon koska et voi olla niin tyhmä että annat muiden vaan tehdä sulle mitä tahansa. Jos annat muiden vaikuttaa suhun niin omapahan on tyhmyytes sitten. Mollaan itseäni oikein kunnolla mutta ei se oo MUN mollaamist ihmisenä vaan sitä että oon voinu olla niin piiloutuva ja anteeksi pyytävä ihminen, että oon todella suostunu pienentää itteeni. Sillon mä nimenomaan oon itseni puolella jos mollaan tota käyttäytymistapaa kaikissa, myös itessäni. Oon ite antanu muiden loukata mua niin ettei mul oo ollu mitään arvoa, vaikka nyt vasta tiedän et mulla on arvoa, ja oon käytännössä paras ja kuumin, ja se on täysin mun omaa syytä että oon antanut sen mennä niin. Vaikka toisaalta se kyllä vaatii ihan hirvittävän paljon voimaa jaksaa olla eri mieltä. Että sinänsä.