Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Ei vissiin enempää kiitti ja jos on jotain valittamista kellää ni vedä kätee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mä en muuta, jos joku muuttaa ni sit mun vanhemmat jos on pakko. Mä en muuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vannon muuten

Että KUKAAN ei pidä riippareista oikeasti

Ei varmasti pidä kukaan ihan niinkuin jos täysin rehellinen on itselleen

Ei KUKAAN

ja jos pitää ihan aikuisten oikeasti niin hyvin harva

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mutta miten sitte jotkut parit pysyy yhdessä viiskymppisinä ja kuuskymppisinä ja näin? No, en tiedä, ehkä se rakastaa sitä naista mutta tuskin se sen tisseistä enää OIKEASTI pitää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Hyi helvetti nää reidet (toistan vaa kommentin actually joka mulle on sanottu)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
No siis oikeestaan kaikki kommentit tyylillä "hyi se ja se" on toistoja siitä mitä mun ulkonäöstä on jo muut sanonu. Mitää niist en oo tainnu keksii tyhjästä. Oon kuullu huonoi kommentteja sellasista perseist mikä mul on, mun reisist, sellasidt tisseist mitkä mul on, aknesta (muista ihmisistä ainakin joil on akne), läskeistä. En usko että oon itse keksiny mitään näistä obsessioista. Kaikki ne oon imeny ympäristöstä. Siis ihan jokaisen. En oo sitä yksin keksiny. Sen tietäminen ei kuitenkaan paranna sitä mitenkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Onneks mun ei tarvi kelvata kuin muutamalle tai sitten vain yhdelle ihmiselle, siis puhun vain mun omasta emotionaalisesta tarpeesta. Mulle on silleen ihan sama jos kaikki muut pitävät mua rumana, mut jos esim eunkwang ei pitäis mua maailman kauneimpana niin se on ajatus mikä saa mut itkee. Ei sillä et muutenkaa sitö saisin mut toiveita yhä elättelen silti. Ja VAIKKA päädyttäisiin yhteen, niin en ikinä uskois vaikka se vakuuttelis mulle miljoonat kerrat. En varmasti uskois ikinä ja itkisin vain jatkuvasti 😂 en ikinä uskoisi kelpaavani, tuntisin itteni rumaksi ja ajattelisin etten kelpaa sillekää ja seki pitää mua rumana niiku kaikki muutki.

Siis periaatteessahan toi on ihan totta et se ei merkkaa mulle mitään jos kaikki muut sanoo et oon ruma mut jos eunkwang ois ainut ihminen joka sanois et oon kaunis. Ni sit mä en uskois sitä vaikka se sanoiski joten eipä se auttais? Masentaa ajatuskin.

Mutta sentään se on hyvä juttu et mua ei haittaa oikeestaa sittenkään se et ihmiset sanoo mua rumaks koska en oo aikonukaa kelvata ku ehk parille ihmiselle jos mä ite saisin sen päättää. Näinpä ja noin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Niin ei niil muil oo kyl mitää välii, koko tän maailman ihmiset on sillee muut melko turhii mulle mut noi muutamat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mite oon ees loukkaantunut tämmösest: "Riippurinnat eivät valitettavasti ole tippaakaan seksikkäät ja kauniit"

Mitä vittua? Miks? Mitä loukkaantumist siin on jos joku joka ei oo mun ihastus on tota mietä? En oo ikinä aikonukaan kelvata tolle ihmiselle, en edes tiedä kuka se on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Itke vasta sitä jos joku sulle oikeesti maailman ihanin ihminen on tota mieltä, muut on mulle pelkkää ilmaa käytännös.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
En kirjaimellisesti välitä muiden mielipiteist mut varmaa siks välitän nytte vähän kosk eunkwangil ei oo mielipidettä must ees eikä masatoshil ja tällee joten ei-tärkeiden ihmisten mielipiteet on kaikki mitä mulla on tällä hetkellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mut joo pitäs kyl olla silleen et ahdistun vasta sit jos oikeesti eunkwang tai masatoshi on tota mieltä koska mitä mä muiden mielipiteil teen. Ei pitäs sattua ku en haluu seurustellakaa niide kaa jne. Mutta ku nytte muide mielipiteet on kaikki mitä mulla on. Nii siks mietin etten kelpaa ollenkaa kosk en kelpaa kellekään täl hetkellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mut en vaa usko et voin olla kellekään se kaunein ja ihanin, you know? Niiku yhtää kellekää. Uskon et ketä vaa häiritsis vähintäänkin mun rinnat ja muutkin asiat mussa. Et nii.

Ylös Pohja