Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta esim jos se johtuu siitä että esim:
- higher body mass index (check, on ollu ja on vieläkin vähän mutta on ollu vielä korkeampikin aikoinaan)
- significant weight changes (check, on ollu)
- isompi koko rinnoissa tai jtn tällästä (check, on, ei ne mitkää pienet oo)

Niin kyllähän mun täytyy kaikkien noiden asioiden takana seistä koska itse oon päättänyt omista asioistani + geenit joiden takana mun pitäis myös seistä koska ne tulee mun vanhemmilta.

Niin pitäisi olla silleen että ihan ite oon saanu kuitenkin aikaan tälläiset rinnat.

Turha se on ajatella että kaikki vaa jotenki tyhjästä tulee, oon ite ne saanu aikaan + geenit ja jotain. Minä päätän mitä teen. Ja minä myös päätän käytänkö esimerkiks rintsikoita. Minä itse päätän kaikesta. Päätän myös sen meenkö leikkaukseen vai enkö mee. Minä päätän millasia vaatteita käytän eli miltä ne näyttää missäkin vaatteissa. Minä päätän kuinka paljon liikun ja syön etc eli bmi:ni. Mulla on kaikki päätäntävalta omaan toimintaani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Jos oisin joskus raskaana ja imettäisin niin sekin ois sillon mun oma päätös joka vaikuttaa mun kehoon, mut mitä se haittaa koska ihan itse oon päättänyt tehdä niin. Tai sit jos ei, niin sit oon ihan itse päättänyt että en tee niin. Mulla on päätäntävalta. Eli mun on turha itkeä asioista jotka tapahtuu koska itse oon saanut kaiken aikaan. Mua jotenkin auttaa se ajatus (outoa) että oon vastuussa itse kaikesta. Se tuo.. vapautta? Outoa tosiaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Silleen tää kaikki ei oo vaan epäreiluja asioita jotka tapahtuu mulle ilman syytä vaan itsepähän oon päättänyt ja päätän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siinäpä mulle 3 vaihtoehtoa: seo eunkwang, masatoshi nagase ja Timo Kahilainen. Joista ketään: saa en.


OIKEESTI ANTEEKS EI NÄIN PITÄNYT KÄYDÄ XDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Luulin että tämä oli vittu ohi ja saatanasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Vittu minä vihaan näyttelijöitä

Itse asiassa jokainen noista on muusikko ja näyttelijä
 
Ylös Pohja