Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut miten tää ei ees oo se isoin ongelma

Ku en tiiä yhtään mitä tehdä

Täytyy varmaan nukkua, vaikkei se sillä korjaannu

Ei oo korjaantunu aiemminkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Hmm

Mitkä on sellaset tissit et ne on ylhäält täysin littanat ja kaikki täyte on alaosassa? Nimittäin semmoset nää on. Ei kokonaan littanat "tyhjät pussit" niiku sanotaan. Ylhäältä vaan ihan littanay mut alaosasta TOSI pulleet, niiku näyttää aika hassulta mun mielestä, mutta oksettavalta tietty kans. Et pyöreyttä löytyy mut kaikki se pyöreys on alhaalla. Ylhäältä iha litteet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mul on:
• different sizes
• side set
• Bell shape tai teardrop

Joten. En tiiä mutta oksettavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis oon varmasti jo lapsena tiedostanu tän tissisekoilun maailmassa mutta en jotenkin tajunnut että tuun ite olee osa sitä ja kärsimään siitä, ja jotenkin se tuntui niin normaaliltakin kai. Ei se tuntunut huolelta mitenkään. Tiesinhän mä jo lapsena et ihmiset ravaa tissileikkauksissa sehän oli ihan normi. Mut jotenkin en sit vaan tajunnut mitä kaikkea se tarkottaakaan. En tajunnu et tuun oikeesti kärsimään. En voinu kuvitellakaan sitä kärsimyksen määrää en ees silloin kun ne oli jo alkanut kasvaa ihan selkeästi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niin siis niistä ei pitäis puhua ollenkaan. Mitä vähemmän luokitellaan muotoja yms tolla tavalla nii sitä parempi. Niihi ei pitäs kiinnittää mitää huomiota, ei mitää kategorisointia. Kuka vittu keksi että nimetään jotain erilaisia muotoja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En mä sillon kun ne alkoi kasvaa nii tuijottanut niitä ja miettiny et minkä muotoset nää on. En edes muista miltä ne näytti sillon. Mä vaa elin. Nykyää sellanen tuntuu iha kamalalta että eläis vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
mä en IKINÄ edes aio hyväksyä sitä mulla on

En IKINÄ

en IKINÄ aio hyväksyä noin rumia rintoja

En vaikka kaikki sanois hyväksy se mikä sulla on

En IKINÄ vois hyväksyä noin rumia rintoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Hahah okei no nyt tuli taas kapina takasin koska ehkä vähän sama mitä aiemmin niin kun katon tässä lastenohjelmia sivusilmällä niin aattelin vaa sillee yhtäkkii et ainii eihän mun ikäset sais kattoo lastenohjelmiakaan jonkun mielestä 😂 kun eihän täällä saa tehdä mitään. Sit rupes taas viha nousee kaikkia ihmisiä kohtaan ja tajusin että oksennan enemmän muiden ihmisten takia kuin itseni takia. Lol. Kai tämäkin menee taas pian ohi mutta jos edes vähän tulee tällästä on se varmaan ihan hyvä.

Ja sit vaan just tajusin sen että toi rintajuttu menee ihan samaan kategoriaan että ei täällä tosiaan saa olla tämän näköisiä rintojakaan eli se on vain yksi monista asioista jotka teen väärin. Samoin kuin julkkiksiin ihastuminen. Samoin kuin vanhempiin miehiin ihastuminen. Samoin kuin tyttöihin ihastuminen. Samoin kuin "en VÄLTTÄMÄTTÄ, ehkä, halua koskaan tekojen tasolla seksiä toisen ihmisen kanssa" fiilikseni. Eli kyllä näitä asioita löytyy ihan vaikka millä mitalla mitä teen väärin :D nyt jo vielä sekin oli väärin kun joku sanoi että hänellä on "töppöraajat" ja on lyhyt mutta iso pää. :D niin ne oli kuulemma "huonot mittasuhteet". Itse asiassa mullakin taitaa olla tuo, vaikka oon sentään 160 senttiä mutta onhan sekin lyhyehkö ja mielestäni mulla on kyllä iso pää ja mielestäni on myös lyhyet raajat. Että kyllähän minulta vissiin ne huonot mittasuhteetkin vielä kaiken lisäks löytyy. Ja akne ja ylipaino. Ja silmälasit ja sotkuinen tukka. Että tosiaan, rinnatkin on vain yksi monista asioista mitkä minussa on väärin :D siksi vihaankin muita ihmisiä mutten itseäni (tällä hetkellä?)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kun aina pitäis muistaa suunnata se viha ulos eikä sisään mutta kun se ei vaan onnistu kovin usein kuitenkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mutta sitten sekin on paha koska vihaisuuski on väärin sillee "ethän sä nyt tolleen voi olla ja kiukutella"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Eikä tässä maailmassa saa muutenkaa puolustaa itteensä (tai muita) koska kun mä käytin lievää väkivaltaa kun mun kaverit yritti nolata mua ihan urakalla, niin se oli väärin multa. Mun ois pitäny vaa hymistä vieressä ja suostuu nolattavaks ja siihe et mun salaisuuksii levitellään muille. Samalla tavalla kun mun iskä joskus nuorena veti kunnolla turpaan jotain joka kiusasi jotai toista tyyppiä, niin iskä joutu siitä johonkin.. puhutteluun? Ja se kuulemma meinas lentää koulusta pihalle :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kyllä mä ainakin mieluummin vihaisin niitä muita ihmisiä kuin itseäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Toisaalta tämä on toinen asia mitä pitäisi ymmärtää: se että seison omien valintojeni takana. Tai siis mun pitäisi seistä. Edelleenkin se auttaisi jos ajattelisin niin että seison kaikkien niiden asioiden takana mitä oon ikinä tehny, joka saattaa vaikuttaa siihen miltä mun rinnat näyttävät juuri nyt. Miksi en seisoisi niiden takana? Itse olen päättänyt ja itse aionkin päättää. Minä teen päätökset, ei kukaan muu mun puolesta.

No mähän en ole imettänyt että ei oo siitä kyse, mutta mistä tää sitten johtuukaan, todennäköisesti jostain mun tekemisestä silti. Tai jos ei johdukaan, jos se onkin jokin "geenihomma" vain niin sitten pitäisi seistä sen takana samalla tavalla että oon saanu vanhemmiltani geenit ja sillä selvä asia.
 
Ylös Pohja