Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Kiintymys on suurta muutamaan henkilöön

Mut oon oikeesti tää: 🤡


😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ainii joo

En tiiä onkoha kaikki vanhemmat ihmiset yhteiskunnan mielestä rumia 🤔 kuten minäki 🤔 et vaik must vaik masatoshi on nii komee mut en tiiä mitä muut aatteleeeeeee ehk se on yhteiskunnan mielest ruma kosk "we will all get old and ugly" sit oon siin sillee "? Täh?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Jos päädyn ton kaa yhteen (en päädy) nii sehä vaa sopii kuvioon et mun rinnat roikkuu ni oon melkee niiku samanikäne XD vaikka ei se oikeesti oo ikäkysymys koska tosiaa oon 25

JOS NE EDES ROIKKUU? kyl mun mielest
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Menkat tulee kyllä aivan järjettömän usein... Oon koko ajan silleen "mul on menkat" "mua sattuu koska menkat"

Vois pikkase harvemmin tulla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ja oon jo monta päivää ollu täs silleen "mua sattuu" "mun rintoihin sattuu" voi jumalauta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
The male equivalent:
"Is it normal to be young and have a saggy ball sack? I feel as though mine hangs quite low compared to my mates. Everytime I look up about it on the web- it says something about "growing older", but I am just a teen. What does this mean?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
"It means that you are you and they are they and every one is different. Some guys have low hangers and others are high and tight and others somewhere in between. The only difference is in what underwear you will find the most comfortable you yourself. You may like hanging free and loose or want something with some support, more like a jock."

Ai noinko yksinkertainen asia se olikin 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Helpottaa kun puhutaan suurin piirtein samasta asiasta lol mutta sukupuoli on toinen nii heti tuntuu siltä et theres nothing to think about. Naisviha varmaan sit vaikuttaa siin mun päässä...
 
Ylös Pohja