Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Hmm

Et enää koskaan voi väittää ettet rakasta sitä. Kun oot jo niin kiintyny siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mä e voi muuta

Mä haluun vaa suudella sitä

Se näyttää niin komeelta 🖤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
"Pakkoajatukset ovat mieleen toistuvasti tunkeutuvia piinaavia ajatuksia tai mielikuvia, joita lapsen on vaikea hallita. OCD aiheuttaa pelkoa siitä, että jotain pahaa tapahtuu. Pakkotoiminnoilla lapsi yrittää hallita pakkoajatuksiaan, mikä hänestä tuntuu lievittävän pakkoajatuksista syntyvää ahdistusta. Lapselle tulee tunne, että pelottavan tapahtuman voi estää tekemällä tietyt asiat toistuvasti tismalleen samalla tavalla. Pakkotoimintoja toistamalla ahdistus kuitenkin oikeasti lopulta lisääntyy."

Ei mulla mitään tollasta vittu ollu. Ei se sit ollu ocd:ta kun se ei ollu vittu mitään tollasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Minkä vitun pelottavan tapahtuman? Ei ollu koskaa mitää vitun pelottavaa tapahtumaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mä ainakin sen tiedän että jos mä olisin lesbo (siis minä henkilökohtaisesti vain) niin mä en varmaan syrjisi itseäni sukupuolen perusteella ainakaan näin paljon. Mä tiedän. Mä tiedän että se tulee jotenkin siitä. Jos olisin lesbo eli en olisi kertaakaan elämässäni rakastunut yhteenkään mieheen ollenkaan, niin oon melkoisen varma, että silloin mun käsitys sukupuolesta olisi ihan erilainen. Silloin olisin rakastunut vain naisiin ja se olisi luontevampaa. Koska mulla henkilökohtaisesti ainakin se on niin että se on aina sitä että ajattelen "mitä miehetki tästä ajattelee". Sillee "ajatteleeko ne että kuukautiset on jotenkin karseita? Varmaan ajattelee." Ja sitten mua alkaa oksettaa kun oon niin oksettava koska oon tyttö. Ja toi sama asia varmaan kaikesta mitä naisella on kuten tissit ja pimppi. Oon vaan sillee hyi saatana mitä miehetkin ajattelee varmaa niitä oksettaa. Jne. Mut joo. On tosi outoa miten paljon voi psyykkisesti kärsiä tälläsestä asiasta kun ei toi tunnu siis ollenkaan normaalilta tai tavalliselta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Sen tiedän et mikään trans juttu se ei oo koska no, aika selvää suoranaista naisvihaa, mutta toisaalta ei oo ihme että oon jossain vaiheessa luullu olevani trans koska tosta voi myös hyvin helposti luulla silleen, esimerkiksi silloin kun tuntuu että kun käyt suihkussa niin koet koko sen ajan huonoa oloa sun rinnoista ja vihaat sun sukupuolta niin paljon niin siitä on myös todella helppo vetää johtopäätös että onkin trans. Mutta mulla siis ei ole se mutta vieläkin joskus ihmettelen että onko kyse sittenkin jostain sellasesta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ja silleen muutenkin jos aistisin vähänkin jotain nolostelua jos ny vaikka jonku miehen kans seurustelisin ja jos se menis hämilleen jotenkin jos vaikka sanoisin jotain liittyen kuukautisiin niin jos pikkasenki menis silleen vaikeeks niin mun häpeä varmaan vaan moninkertaistuis siitä, et jotenkin mä oon sellanen että imen kaikki pienetkin vaikutteet ympäristöstä ja sitte meen kuoreeni silleen että tuntuu että alan vain tuntemaan itseni oksettavaksi ja arvottomaksi. Tai tälleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Enkä kans tykkää yhtään puhua vaikka äidille niistä että kun otin sen lääkkee tos yks ilta kun Mua sattu niin paljon että meinasin taas kuolla niin en ois yhtään halunnu sanoa mitään ollenkaan ja sitten kun tänään piti sanoa et siteit tarvis varmaa lisää ni teki taas mieli oksentaa. Oikeesti niin noloa ja oksettavaa ja hyi helvetti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
En halua sanaakaan sanoa kellekään kuukautisista, en halua edes kirjottaa tässä sanaa kuukautiset, cringeen niin paljon että sieluun sattuu, kenenkään on turha sanoa että menkat ei ole noloja koska ne on ihan vitun nolot ja cringe yms. Kaikista nolointa on olla ärtynyt kuukautisten aikaan. Se on niin noloa että haluan kadota joka kerta. Häpeälle ei ole rajoja oikeasti. Haluan oikeasti lakata olemasta silloin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Tai itkeä kuukautisten aikaan. Mä en jaksa sitä että jos itken niin pelkään että joku sanoo heti että johtuukse menkoista. Mä en JAKSA. mä en haluaisi kun.. mä HALUISIN VAAN että kaikki olis niinku mulla ei ois menkkoja ollenkaan. Niiku OIKEESTI ÄLKÄÄ MAINITKO NIITÄ MULLE. MÄ EN HALUA PUHUA ASIASTA. muuta ku se verran mitä on pakko eli siteiden ostaminen ja tommoset. Nekin vaan koska pakko. Vihaan yli kaiken puhua niistä kellekään. Älkää vittu jaksako...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Oikeasti mun itsetunto menee pohjamutiin ja haluan lakata olemasta koska häpeän niin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Niin se ei oo ihme jos tekee sellasen johtopäätöksen että on trans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Mä en oikeesti kestä tätä kun mä EN VAAN KESTÄ tätä häpeää enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Ja kaikista eniten vituttaa se jos joku ois sillee "ihme ongelmat sullaki" kun minä en tälle vittu voi mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,415
Reaktioarvo
2,928
Älä kysy mä en vittu tiedä miks se tuntuu pahalta, se tuntuu ihan vitun pahalta vaan.
 
Ylös Pohja