Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ja mä en tiedä mitä vittu sillon 2020 tai sillon joskus on tapahtunut koska sillon nyt ainakin oli tätä jo. Et täytyyhän sille nyt joku laukaseva tekijä olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Että onko se ollu joku yksittäinen kommentti vai mikä vittu se on ollut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Silloin jo ahdisti tai muistan kuinka kirjotin jotain itekseni että älkää vittu sanoko mua tytöks mua ahdistaa se vittu jumalauta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Joo päätin vain kirjoittaa tästä koska tosiaan elämä menkkojen aikaan on niin vitun vaikeaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Eipä oo ainoa asia tää joka on pielessä. Mulla ei oo hyvä olo muutenkaan. Mulla on oikeastaan niin huono olo kun vaan ikinä voi olla.

Ja sitten sitä kun miettii. Että kun on oikeasti näin huono olo tälläkin hetkellä. Niin tulee sitten vain sellainen olo koko ajan että haluun vaan eunkwangin, haluun vaan eunkwangin, se auttais, se veis kaikki huolet pois. En mä tiedä veiskö, mutta silti mulle tulee aina niin sellanen hirvee kaipuu siihen ihmiseen sillon just kun must tuntuu et haluun oikeesti kuolla. Et sit vaan tuntuu et haluun niin paljon vaa sen et se parantais kaikki ne haavat mitkä on ollu aina, tulee sellanen olo et sit ei ois enää mitään pahaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ajattelen jotenkin että ainut helpotus asiaan enää vois olla eunkwang/masatoshi etc.

Koska niiku mä en... Mul ei oo mitään ratkaisua siihen asiaan niiku. Koko tähän hommaan. Et jotenkin tuntuu et joku semmonen ois enää mun ainut toivo vähän niinkun. Et mitään muutakaan en niiku oikeen keksi mikä vois ikinä auttaa. Ku mikään ei vie sitä pois mut joku ratkasu tähän on oltava
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Niinku mua naurattaa se että kuljen koko elämäni siellä täällä vain etsien ratkaisua, uudelleen ja uudelleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
As if theres anything that could ever fix me. Menin niin vituilleen lapsena että en tiedä millä se korjataan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ainakin yhden asian tiedän: toisilla on vain vähän rankempi elämä kun toisilla. Sitä ei käy kiistäminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Esimerkiksi mun ja kwangin elämiä tuskin voi verratakaan keskenään, sillä voi joskus olla ahdistusta mutta ei ainakaan sellaista mitä mulla on. Jos olis se kyl näkyis, eikä se silloin varmaan edes pystyis tehdä tota työtäkään. Jos se olis sellasta mitä mulla. Tosin mä pystyin kyllä käydä koulut mutta niin. Tarkotan vaan että sillä on aika selvästi ollut paljonkin helpompi elämä kun mulla, vaikka varmasti sellasessa on omat vaikeutensa enkä minä olisi ikinä tuollaiseen pystynytkään. mutta silti sen elämä on varmasti helpompi, koska ei sillä ole tällaista ahdistusta ollut, siis koko elämän seuraavaa ahdistusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ei ainakaan elämän mittaista koska jos se alkaa 20-vuotiaana se on jo täysin erilainen asia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ei siis ihme sekään että takerrun johonkin ihmiseen joka on ihana ja johon rakastun tosi paljon ja etsin turvaa siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Koska ei mulla edes ole muuta keinoa selvitä tästä enää kuin se että saisin olla eunkwangin kaa esim et niiku mitä muuta voin enää edes tehdä? Kaikki keinot oon kyl koittanu jo. Tähän asiaan ei kyl ratkaisua oo niin toivon et se edes olis sitten jonkinlainen ratkaisu?

Sitä tosin en vaan pysty tekemään koska en voi mitenkään tavata sitä. Mut niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Mut fantasioin vaa siit et se olis niin. Ei mikään ihme että fantasioin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
En kyllä sitä arvannu että tästä keissistä tulis näin hankala koettelemus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Kelasin vaa että aletaa seurustelee ja sillee

En tiennyt et täst tulis tämmönen saatanan painajainen :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928

I didnt understand a single word, so....
You really didnt answer the question that well.

I now know as much as i knew when i clicked on the vid. So, nothing:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
I did not understand a single word mut ei haittaa ei mun tarviikaa tietää
 
Ylös Pohja