Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
I would surely like the idea that my cat and my bunny still exist somehow somewhere. You know that would be a nice idea.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
What should i do

Nothing, since nothing can make this better.

Except maybe eunkwang.

But how to be with eunkwang? Thats a pretty good question right there.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Sinä olet siellä, minä olen täällä 🎶


Vaikka onkin oikeastaan masatoshi biisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
I really.....

Theres no way for me to somehow meet eunkwang. Just, no way. I cant do that. Theres no way. I cant be with him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Omg?

Arvaa mitä nyt aloin kuvittelee.

Et eunkwang tulis joskus suomeen iha niiku vaa matkalle, ei mikään keikkajuttu. Vaa sillee niiku sehän kävi japanissaki vaa matkalla sen niide frendie (armeijasta????) kaa eikä sil mitää keikkaa ollu siel. Sit satuttais vaikka johonkin samaan mestaan, vaikka johonki baariin tai jotain, täysin sillee etten ees vittu tietäisi sen edes olevan suomessa, jos vaikka en ois seurannu sen tekemisiä muutenkaa hetkeen. Sit oisin vaa sillee mitä vittua mitä vittua mitä vittua nyt tapahtuu. Toki tää TÄYTYIS aivan ehdottomasti olla tarpeeksi pitkän ajan kuluttua, koska muuten se ois aivan liian kauheeta. Esimerkiksi uskallan väittää että vuoden päästä jos tollanen tapahtuisi niin se ois aivan liian kamalaa vieläkin. Vuosi ei riitä mihinkään. Ajatuskin saa mut vittu kusemaan housuun suurinpiirtein 😂😂😂😂 mutta niiku joku emt, kolmen vuoden päästä? Neljän vuoden? Viiden vuoden? Luulis et jossain siinä vaiheessa se ei ois enää aivan liian kamalaa. Et actually pystyis jotain tapahtuuki. Koska jos nyt kävisi sellanen nii juoksisin äkkiä karkuun niin pitkälle ku vaa pääsen siitä, jännitys ois liian paha. Se tilanne ois vaa liian .. iso. En ikinä kestäisi. Mut ehkä joku viiden vuoden päästä niin oisko se enää siinä vaiheessa niin niiku liian iso tilanne? Ei ehkä. Kyllä mulla silti varmaa sydän hakkais jos sen jossain näkisin ja actually puhuttais jotain ja jos jotain tapahtuis (lmaoooooo kuvittele jos se alkais iskee mua), mut niiku se ei sais olla sellanen liian. Koska nyt se olis, ihan liian. Se ois aivan kertakaikkiaan kamalaa jos törmäisin siihen nyt liian lähiaikoina jossakin. Se olis ihan hirveetä. Mult lähtis varmaan taju ku järkyttyisin niin paljon. Mut viiden vuoden päästä ehkä ? Voin kuvitella et tilanne saattaa olla aivan toinen silloin. Voi jopa olla etten juoksis hippulat vinkuen karkuun.

Oi se ois niin ihanaa. Nimenomaan silleen ettei se ois mikään keikka vaan tavattais vaa jossain normi tilanteessa ja jotain tapahtuiski, alettais puhuu, ja tällee. Loppu on historiaa:D mut niiku nii.


Et sanoisin: TULE SUOMEEN, mut älä tuu keikalle, tuu muute vaa, mut älä tuu liian pian, vaan joskus viiden vuoden päästä noin suurinpiirtein tai ehkä neljän tai kolmen tai ehkä just ja just kahen. 😂

Ei saatana 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Toki se nyt on ihan siis kertakaikkiaan mahdollista että tämmönen tapahtuis, mutta saapa nähdä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Nähdä eunkwang viimein

Ja sellases normi ympäristös

Ei sillee et siin on sata fanii ympäril vaa sillee et kukaa ei tunnista sitä jne ja vaa kohdattais ja silleesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Jossai baaritiskil se tulee siihen ja mä oon sillee päässäni et mitä saatanaa nyt taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu miltähä se tuntuu viimeinkin saada elämäsi rakkaus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 huhhu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Nyt mua pelottaa entistä enemmän se skenaario mitä kuvittelin 2020 XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Kelaaaaaa ku se oli 2020 ja nyt on jo 2024 oml. Millonkoha se tapahtuu jos se tapahtuu??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,419
Reaktioarvo
2,928
Jos se ois sillee et se tapahtuis noinki pitkän ajan päästä esim 2030 vaik ja sitte en ois niin paljon miettiny sirä siin vaiheessa enää

Ni sit


SIT MÄ VOISIN KUUNNELLA VITTU TÄN VITUN BIISIN lopeta omg:

Omg
 
Ylös Pohja