Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Muistan kun kuuntelin tota yhdessä kohtaa ja ajattelin a:ta ja olin et "omg a on mun elämäni rakkaus" XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Vittu mä huutaisin siis toi biisihän liittyy jo nyt eunkwangiin ku syyt, tiedäthän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ei jumalauta ku tätä tuli sillon kerran kuunneltuu sen paikan vessassa:

Varmaa siin suurinpiirtein käsiä pestessä tai jossain siin kohtaa

Olin varmaa lähdössä kotiin

Mut se tuskin oli SE PÄIVÄ koska kuuntelin sillon just sitä listaa mis on only one for me ja dear my dear ja etc. Ja tota ei oo sil listal koskaa ollukaa.

Ni se oli varmaa joku muu päivä jos olin lähdössä kotiin tai jotai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
A:sta:
"Ja mitä oliskaan tapahtunu sitte jos en ois koskaa sitä tavannu/siihe rakastunu :D huoh ei täs voi olla uskomatta kohtaloon"

Niinpä 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
"
Siis aina ku tyylii ees nään sen kuvan tai jtn ni huhhuh taas ku sydämes tuntuu D: jotain käsittämätöntä. Tai varsinkin sillo ku nään sen irl ni tyylii tärisen tai hengitän oudosti tai jotain, en pysty keskittymään ja nii. Toivon vaa et vois puhuu sen kaa vaa koko ajan lmao. Miten must tuntuu tosin et en oo sen tyyppiä.


Must tosin tuntuu et kukaan ei voi ikinä olla niinku se"


Ei jumalauta


"I know se on pälli mut en oo ikin ollu näin vitun rakastunu ja sitä paitsi oikeest käytännössä vaa palvon maata sen jalkojen alla"

XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
HÄH SIIS OIKEESTI MITÄ NYT

oon iha sekasin pitäs varmaa mennä kohta jo ihan nukkumaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Mut aloin vaa miettii jos toi eunkwang juttu tapahtuu ni entäs sit masatoshi????????????? Hei oikeesti

Miten tää oikee meinaa mennä????????? Ku eiks niie molempie nimenomaa pitäny tapahtuu jos yhtään noihi tommosiin uskoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ni mitä jos eunkwang ois esim 2030 ni millo sit toi

Niiku kumpi tapahtuu eka? Ja onko ees molemmat. Pakkohan se on olla. Mut miten muka.

Niiku sen sanon et täst tulee todella mielenkiintoista nähdä miten tää menee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Okei jos niit ei oo tapahtunu 2050 mennessä ni luovun toivosta XDDDDDDDD no jaa, eunkwang on vast 60 sillo mut masatoshi jotai 80 jotain. Mä 52 omg.


Ommmmmgggg toi kuulostaa nii pieneltä ikäerolta jotenki. 52 ja 80 jotain. Tuntuu iha eri ikäerolta ku nytten 25 ja 57. Koska nytten mä oon nuori ja se vanha mut sillo oltas molemmat jo vanhoi, se vaa viel vähä vanhempi :D OUTOO.


Lol sit 52veenä oon sillee "jaahas, nyt mä sitte oon vanha. Kiva. Tai ainakin sillon ajattelin niin" 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ei juma

Mut ihan oikeesti sit luovun toivosta jos se ei toho mennessä oo tapahtunut niit keissei. Sit oon sillee jaahas ne oli sit varmaan jotain ihan totaalista kusetusta. En kyllä ymmärrä silti että miten noin pahasti mua voidaan kusettaa. Ei vaa käy järkeen.

OLISIKO KÄYNYT NIIN ETTÄ SINUA ON HUIJATTU 🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Masatoshi viel pahempi kusetus ku monta tollast juttuu tai vähintään ne kaks keissii on uskottavia koska en tienny niide oleva siit et ne muutha oli sellasii et tiesin et ne on masatoshist nii siit tulee vaa mieleen se et oonko ajatellu kuitenkin niin vaan siks ku oon ollu ihastunu siihe et jos oon toivonu niin käyvän. Silti ne kyl tuntu oudolta mut ne kaks keissii uskottavampii viel se karate juttu lapsena ja se kuka keksi rakkauden juttu siin suojatiel 2016 syksymmällä mut en tienny kenestä se on. Se oli vaa joku mysteerimies.😐 Nih. Aina sit joitai kertoja sen jälkeen siin samas paikas autolla ajaessa: "KUKAHAN SE MUN MIES SIT ON omg"

Joo haista ny vittu 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Mut oikeesti mä joka kerta ku mietin costii ni se juttu tuntuu vielä järkyttävämmältä ku muistan et se on totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ja vielä niin hyvin muistan ku tosiaa linnut olin nähny 2014 ja se oli 2016

Ni kaikki toi on jotenkin nii vitu real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ja se oli NIIN VAHVA TUNNE

mä olin ihan et MÄ TIEDÄN ET TÄÄ BIISI LIITTYY MUN TULEVAAN MIEHEEN MUT SE EI OO COSTI VAA JOKU MUU




VIHAAN TÄTÄ 😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ja mä viel niin mietin costii siin kosk olin niiiiiiin ihastunu siihen nii se biisi oli niiku sen biisi siinä mielessä, mut ku ajattelin että ei vittu et tulevaisuudes tää liittyy johonkin muuhun joka sit ilmeisesti pitäis olla mun mies??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ja mä vielä olin silleen että ristiriitanen fiilis koska se on joku muu ku costi

Tai tiiäkkö sillee

Vähän samaa tyyliin ku eunkwangist et ristiriitane fiilis koska olin et "VOI EI ENTÄS L"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Tyhmintä on et masatoshi oli jo tapahtunut sillo eikä mul ollu mitää hajuu et se oli masatoshi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ei niiku salee mitää hajuu tai en ainakaan muista ajattelinko sitä siin et oisinko niiku arvuutellu et kuka se vois olla. En muista. Mut sen mä vaa tunsin et ihan kun se ei ois costi kuitenkaan. Well. Now we know tai siis masatoshiinhan toi biisi liittyy nyt sitten enemmän ku kehenkään muuhun, tai sillee eri tavalla. Et siit kyl tuli ihan sen biisi. Mut se tapahtui vasta tänä vuonna. Ei se liittyny siihen aiemmin et koko homma tapahtu vasta nyt. Näin pitkän ajan jälkeen. Enkä mä tiiä muistinko sitä juttuu heti siin ees? En muista miten se meni. Jostain syystä vaa kaikki mahdolliset kaijan biisit alko liittyy siihen ja sit vaa nii. Sitte seki. Varsinkin se yks live 😭😭 ku olin kattonu jtn mystery trainist siinä aiemmin??

Äääh!? Enkä sillon 2016 muistanu ollenkaan sitä karate juttua vittu rip? Siis joooooo niiii

EMMÄ TIIÄ

JOS TOI KAIKKI ON KUSETUST NII MITÄ VITTUA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Kuka lapsi niiku aattelee jtn joo mul o joskus japanilainen mies sit

Tai näin

Enkä muistanut sitä viiteensataan vuoteen sen jälkeen sit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,426
Reaktioarvo
2,928
Ja se HÄMMENNYS

SE HÄMMENNYS ON SE OUDOIN JUTTU NOIS KAHES


KOSKA SE EI OO OLLU MIKÄÄ SELLANE ET "MÄ HALUUN"


vaa oon vaa ollu molemmil kerroil sillee "mitä vittua??????? Oudompaa en oo ikinä kokenu????"


JOS TOI ON KUSETUSTA?????? OK
 
Ylös Pohja