Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Se ei ole mun ongelma jos toinen haluu enemmän, ketää ei saa painostaa. En mäkään painostais. Sen mitä tarvii saa varmaan hoidettua masturboiden vai???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
like i said, jos oisin masatoshin kaa ja ite haluaisin jatkuvasti ja se ei vaikka yhtään niin miks se ois muka ongelma, ei oo kiellettyä kiihottua sen lähellä ja omat tarpeet voi hoitaa itsekin jos semmosta tarvitsee. Ihmeellistä että kaikkeen tarvitsee aina sitä seksiä toisen kanssa. Minusta ongelma on enemmänkin sillä joka ei osaa itse tyydyttää itseään riittävästi vaan tarvitsee ehdottomasti toisen ihmisen siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kumma juttu että ei voi sitten vain fantasioida siitä rakkaasta ja pitää omia sessioita??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Vaan aletaan vänkäämään että kun minä haluun ni minun pitää myös saada
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ainut ongelma mikä mulla tossa tulis olis se että mun epävarma mieleni alkaisi heti ajattelemaan että oon varmaan tosi ruma ja vastenmielinen ja siks se vaan ei haluu mua. Mut se on ihan toinen juttu jo. Kun se on vaan sitä epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kuinka löytää poikaystävä joka ei painosta seksiin, ja tarkoitan että ei yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Onko sellaista miestä olemassakaan joka voisi ihan hyvin olla ilman vaikka ikuisesti, jos en haluaisikaan. Haluaisin sellaisen joka vois olla ilman, että voisin heti alussa kysyä että entä jos en ikinä haluakaan, että en tiedä vielä mutta jos en sitten oikeasti haluaisikaan niin ethän painosta yhtään. Että ois sellainen mies joka pystyisi kuitenkin oottaa vaikka ikuisuuden, jos olis tarvis. En tiedä. Äärimmäisen harvinaisia varmaan sellaiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Vain silloin mulla olis turvallinen olo koska silloin tietäisin varmaksi ettei mun tarvitse koskaan suostua, ellen sitten halua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta jos miehestä tietää heti että ei pysty olla ilman seksiä niin... Ei. Se ei vaan toimi mulla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
No, eunkwang nyt on niin kiltti että LUULIS sen olevan sellainen. Mutta ei sitä tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Onneksi taidan lopulta olla sen verran valikoiva että kelpuuttaisin vain harvat. Toki ihastun helposti mutta luulen että todellisuudessa päästäisin lähelleni vain harvat ja valitut. Onhan se nähty jo mun deittailuhistoriasta. En ikinä halunnut jatkaa seurusteluun asti eikä edes lähellekään sitä. Ja tuokin tilanne on ollut vain yhden kanssa, ja muut oli vain sellaisia vieläkin lievempiä.

AHAA. rapumaista käytöstä taas. Ei mun lähelle nyt ihan noin vain pääsekään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Hassua miten ihastun hyvinkin helposti mutta pohjimmiltaan taidan ollakin aika nirso.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenkin, eiköhän se pidä olla sitten niin soul mate tasoa jos jonkun oikeasti haluan lähelleni päästää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"Oletko jäänyt herkän ja huolehtivan Rapunaisen pihteihin? Oletpa tietenkin, sillä Raputyttöä ei isketä niinkuin muiden eläinradan merkkien edustajia. Tarkalla ja lumoavalla katseellaan hän punnitsee mikä sinä olet miehiäsi. Jos näytät ja tunnut kaikinpuolin luotettavalta ja ennenkaikkea turvalliselta kumppanilta, iskee hän saksensa sydämeesi päättäväisesti, mutta niin ihanan hellästi ja rakastavasti, että voit vain myhäillä tyytyväisenä. Sävel tulee kyllä vaihtumaan ennen pitkää mollivoittoiseksi, sillä Rapunaista oikukkaampaa kumppania ei naisten joukosta löydy. Oikuille on olemassa oikeutuksensa ja voidaksesi nauttia Rapunaisesi pohjattomasta lämmöstä ja huolenpidosta sinun on syytä perehtyä ymmärtämään syntyjä syviä."

Mistäs sen arvasit :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mut se on totta että rapu on oikukas. Tai minä ainakin olen. Mielialat ailahtelee niin että.
 
Ylös Pohja