Nii ja ei se seksiasia ole sellainenkaan ettei toinen saisi mua haluta, sehän olis vaan imartelevaa jos tietää että toinen tykkää susta ja saattaa tuntea semmosiaki tunteita sua kohtaan. Mutta se vaan että pitää ymmärtää että mikä on ok ja mikä ei. Että on ok tuntee sellasia tunteita ja vaikka ilmaistakin että sä oot tosi kaunis/seksikäs tai jotain, mutta ei saa vängätä koska mulla on kyllä oikeus kieltäytyä seksistä aivan koska tahansa, vaikka joka ikinen kerta jos haluan. Eikä syyllistäminen siitä oo mitenkään ok. Mut se ei tarkota ettei sais tuntee ja kokee vetoa, sehän on kai vain imartelevaa, on mukavaa jos toinen kertoo että oot haluttava hänen mielestä mutta niin.
En vain itse ymmärrä sitä seksin tärkeyttä, jos minä olisin eunkwangin kanssa niin en kai minä lähtisi missään tilanteessa jos tietäisin että ikinä en saa siltä seksiä? Enhän mä sitä seksiä muualtakaan hakisi anyway, sit olisin joka tapauksessa ilman seksiä. Nii ei se oo mulle ikinä syy lähteä, ei se ole mulle sillä tavalla tärkeää, vaikka sisäisesti mun mieli saattaakin olla aika seksuaalinen joskus, ja se on mulle aika... No, sinänsä voimakas mutta monimutkainen asia. Ja niin herkkä asia että se koituisi helposti ongelmaksi miehen kanssa joka ei oo juuri sopiva mulle.
Oon kyl tosi outo mut tämmönen mä ny oon :D siksi sanoinki et ei mulle montaa oikeasti sopivaa miestä löydy, semmosta ihan sielunkumppani tyyppistä ja enpä muiden kanssa vaivautuisi olemaankaan. Jos nyt edes yhtäkään tbh. Sen pitäisi vaa olla tarpeeksi kiltti, ymmärtäväinen ja turvallinen, siinä ne perus jutut. Eikä seksi sais olla kovin tärkeä asia. Enemmänkin hellyys.
Kauhee hellyyden tarve iski ny
Tosiaan kyllähän mulla on ne seksuaaliset tunteetkin pään sisässä mut siitä ei oo varmuutta haluunko niitä toteuttaa. Mut onhan se melko vahva asia se seksuaalisuuskin mulla sisäisesti mutta myös tosi vaikea asia mulle henkilökohtaisesti. Kun se on periaatteessa vahva mutta... Siin on niin paljon kaikkee. Ei oo ollenkaan yksinkertainen asia mulle. Se ei todellakaan mene niin että sovitaan että harrastetaan 2 kertaa viikossa seksiä. Vaan mun täytyy olla vapaa painostuksesta kokonaan, mun täytyy olla juuri oikeassa mielentilassa, mun täytyy kokea oloni turvalliseksi, jne. Mua tarvii lohduttaa koska itken kuitenkin. Enkä yhdyntää haluu kuitenkaan ikinä. Et joo. Kyl mä oon vaikee ihminen seurustelumielessä. Et tätä kun kattoo on ymmärrettävää miks voisin vaa sanoa itteeni suoraan aseksuaaliksi tai sinne päin, koska mä en sellasen tavallisen miehen kumppaniksi sovi.