Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Voi hyvänen aika

Mutta kyllä mulla pitäis olla kumppani jonka kanssa olis sellanen oikea syvä yhteys????? Ja tuskin sellasta nyt ihan jokasen vastaantulijan kanssa onkaan. Eiköhän se oo hyvin harvat ja valitut jotka on sitä niin sanottua soul mate tasoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kyllä yllätyn jos mulla on edes viisi kumppania elämäni aikana, ei varmasti ole niin montaa. Kun ei vielä oo ollut varsinaisesti yhtäkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
"Merkeistä parhaiten ravulle sopivat skorpioni, kalat, härkä ja rapu."

🥺 Yhyyyyyyyyyyyyyyyyy oispa

Rapu ja skorpioni 😔😔😔♋♏ vitu sankarit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Itsetutkiskelu..

Mut tosiaan. Mun kumppanilla pitäisi olla nää ominaisuudet:
- tarpeeksi kiltti ja turvallinen
- pystyis elämään ilman että saa multa seksiä, eihän se välttämättä menis niin, mutta että sellanen mahdollisuus olis ok sille. Koska silloin en tuntisi oloani painostetuksi. Et mul pitää olla täysin vapaa tahto sen suhteen.
- ymmärtäisi tarpeeksi mun itkemistä ja lohduttaisi, ei syyttäisi siitä että oon liian herkkä ja itken kaikesta
- ei hauku ulkonäköä?????
- ei yritä manipuloida (seksiin tai muutenkaan??) eli arvostaa mua aidosti
- HELLYYTTÄ 😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 paljon haleja ja pusuja, minä olen hellyydenkipeä ja tarvitsen turvaa ja sillee 😔😔😔😔🥰😚 no ei tarvi olla koko ajan lähellä mutta aika paljon kuitenkin varmaan haluisin, kyllä mä ny itsestäni tunnistan et okei oma tila on kyl ihan kiva myös mut oon rakastuessa niin hellyydenkaipuinen.. tai ainakin näin etäältä rakastuessa ajattelen jatkuvasti että olisipa haleja ja pusuja 😑😭 niin sanotusti oon aika soft. Ja muutenkin koko ajan sanon rakkaaksi tässäkin keskustelussa ja oon niin semmonen jotenkin.. nii. Et uskallan väittää olevani kosketusta janoava silti, tosi hellyydenkipeä. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄



Njooooooooo.. jotain tollasta D: muutenkin pitäs olla tarpeeksi herrasmies mut se ei ees tarkota mitään lahjojen ostelua välttämättä vaan pelkästään sellasta.. miten sen nyt sanoisi.. enemmänkin vaikka just sanoilla kehumista ja kosketuksella ja läheisyydellä. Et sen ei tarvitse olla mitään ihmeellistä. Vaan semmosta vaan että tuntisi ittensä oikeesti ihanaksi ja kauniiksi, lähinnä sitä meinaan. Että ois kiva jos mies ei ois vaa sellane "joojoo oot sä ihan nätti" vaan enemmän silleen vakuuttavammin jotenki. Mut nii. Ois kiva jos kohtelis silleen.. tosi herrasmiesmäisesti. Tavallaan. Nii. Hienotunteisesti ja silleen. Ja silleen että tuntis ittensä jotenkin............ Naiselliseksi? Ikään kuin?

Kappas vain. En koskaan oo osannut tehdä mitään unelmamies-listaa oikein mutta nyttenpä viimein osasin.



Good luck with that XDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Nii ja ei se seksiasia ole sellainenkaan ettei toinen saisi mua haluta, sehän olis vaan imartelevaa jos tietää että toinen tykkää susta ja saattaa tuntea semmosiaki tunteita sua kohtaan. Mutta se vaan että pitää ymmärtää että mikä on ok ja mikä ei. Että on ok tuntee sellasia tunteita ja vaikka ilmaistakin että sä oot tosi kaunis/seksikäs tai jotain, mutta ei saa vängätä koska mulla on kyllä oikeus kieltäytyä seksistä aivan koska tahansa, vaikka joka ikinen kerta jos haluan. Eikä syyllistäminen siitä oo mitenkään ok. Mut se ei tarkota ettei sais tuntee ja kokee vetoa, sehän on kai vain imartelevaa, on mukavaa jos toinen kertoo että oot haluttava hänen mielestä mutta niin.





En vain itse ymmärrä sitä seksin tärkeyttä, jos minä olisin eunkwangin kanssa niin en kai minä lähtisi missään tilanteessa jos tietäisin että ikinä en saa siltä seksiä? Enhän mä sitä seksiä muualtakaan hakisi anyway, sit olisin joka tapauksessa ilman seksiä. Nii ei se oo mulle ikinä syy lähteä, ei se ole mulle sillä tavalla tärkeää, vaikka sisäisesti mun mieli saattaakin olla aika seksuaalinen joskus, ja se on mulle aika... No, sinänsä voimakas mutta monimutkainen asia. Ja niin herkkä asia että se koituisi helposti ongelmaksi miehen kanssa joka ei oo juuri sopiva mulle.

Oon kyl tosi outo mut tämmönen mä ny oon :D siksi sanoinki et ei mulle montaa oikeasti sopivaa miestä löydy, semmosta ihan sielunkumppani tyyppistä ja enpä muiden kanssa vaivautuisi olemaankaan. Jos nyt edes yhtäkään tbh. Sen pitäisi vaa olla tarpeeksi kiltti, ymmärtäväinen ja turvallinen, siinä ne perus jutut. Eikä seksi sais olla kovin tärkeä asia. Enemmänkin hellyys.

Kauhee hellyyden tarve iski ny

Tosiaan kyllähän mulla on ne seksuaaliset tunteetkin pään sisässä mut siitä ei oo varmuutta haluunko niitä toteuttaa. Mut onhan se melko vahva asia se seksuaalisuuskin mulla sisäisesti mutta myös tosi vaikea asia mulle henkilökohtaisesti. Kun se on periaatteessa vahva mutta... Siin on niin paljon kaikkee. Ei oo ollenkaan yksinkertainen asia mulle. Se ei todellakaan mene niin että sovitaan että harrastetaan 2 kertaa viikossa seksiä. Vaan mun täytyy olla vapaa painostuksesta kokonaan, mun täytyy olla juuri oikeassa mielentilassa, mun täytyy kokea oloni turvalliseksi, jne. Mua tarvii lohduttaa koska itken kuitenkin. Enkä yhdyntää haluu kuitenkaan ikinä. Et joo. Kyl mä oon vaikee ihminen seurustelumielessä. Et tätä kun kattoo on ymmärrettävää miks voisin vaa sanoa itteeni suoraan aseksuaaliksi tai sinne päin, koska mä en sellasen tavallisen miehen kumppaniksi sovi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenkin, ajattelen vähän oudosti koska parisuhteeseen ei tarvi kuulua seksi välttämättä lainkaan, pointti on se että suhde on romanttinen ainakin. Ne romanttiset tunteetha siin on pääpointti, SE erottaa sen ystävyyssuhteesta, ei seksi, haloo??? Ja sitten taas jos romantiikkaa ei enää millään muotoa ole, niin silloin se on jo ystävyyssuhde enemmänkin, ei niinkään enää rakkaussuhde. Esimerkiksi mun vanhemmat on pitkälti ystäviä enemmänkin, kyllä ne joskus pussaa mut hyvin harvoin. En jumalauta sellasta en jaksais. En mä halua olla pelkkä ystävä mieheni kaa xD kyllä mä luulen että mulla säilyis se tarve pusuille yms vaikka kuinka menis aikaa? Kai?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Vaikee kuvitella sen läheisyyden tarpeen sammuvan.

Jotenkin koen itteni sillä lailla romantikoks että haluisin kuitenkin olla kiinni siinä toisessa ja sillä tavalla enkä vaan osaa kuvitella sellaisen vähentyvän merkittävästi ajankaan kanssa.

Ehkä oon väärässä. Enhän minä tiedä mitään, mulla ei ole kokemusta yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En vaan kestäisi sellaista että pussataan kerran vuodessa tai jotain :D mutta seksin olemattomuus ei taas olisi ongelma. Mutta hellyyttä ja silityksiä haluisin varmaan aika paljon. Ja mun on tosiaan mahdoton kuvitella omalla kohdallani se liekin sammumis tilanne. Ehkä niin voi käydä. Ja niin varmaan käviskin jos on ihan vääränlainen kumppani. Mutta voi miten vaikea onkaan kuvitella että olis mahdollista että mun liekki sammuis eräisiin....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ehkä siksi rakastun taiteilijoihin jotka PITÄIS kai olla syvällisiä ja tunteellisia..................... Tai jotaki. 😂 Skskskkkkskskskkkkkk


Kuvittelepa mut yhteen sellasen perus tyhjäpää miehen kaa joka vaa ajattelee seksiä ja bilettää 🤔 eli ns sellainen tavallinen nuori mies. Niin hyi helvetti 😐😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Ulkonäköni on juuri tarpeeksi spurgu karsimaan sellaset pois joista on mulle harmia??? Ehkä??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Why am i like this why do i long for masatoshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
En ees voi olla varma millane se on todellisuudes mut oon silti ihan rakastunut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku se olis ainut mies mulle

Tai... Toinen ainut mies mulle 🙂🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mut silleen, ei toi seksiasiakaan varmaan oikeesti olis vaikee oikeen ihmisen kaa. Jotkut vaa saa ssn kuulostaa nii vaikeelta. Mut ei se varmaa oikeesti olis?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Kai se sit tapahtuu ihan luonnostaan ja luulis sen olevan helppoa ja et mitään painostamista ei silloin ees esiinny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Typeryyden huippu kuvitella edes läpällä että joku kwang olis mulle oikea millää tavalla
 
Ylös Pohja