Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mut millon kosk??????? Ei tuollanen kyllä ihan just nyt mun elämää vielä taida sopia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mit

Näin nii outoo unta etten tiedä mitä siin tapahtui. Ainut mitä tajusin oli se että eunkwang sai pojan siis se oli sen pojan isä mut siitä en tiedä olinko mä sen äiti vai en. En muista synnyttäneeni kyllä siinä unessa :D ehkä se ei edes ollu mun lapsi, ehkä se oli sen vaa ja sit en tiedä oltiinko edes yhdessä mut kai me ny ainakin tunnettiin. Mä en tajuu mitä siinä tapahtui, ehkä se sit oli sen ja jonku muun lapsi, älä ees kysy :D tai mikä lie. Kuitenkin, MÄ olin se joka mun mielestä kerto sille et "sä sait pojan :3" koska se ei ilmeisesti ite ollu paikalla :DDDDDDDDDDDDDDD MUT SIT EN MUISTA KETÄÄ TOISTAKAA NAISTA et kai se laps jotenki vaa ilmesty siihe 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mitä vittua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mut jotenkin se silti oli iha siis oikeestiki sen poika, mut en oo yhtää varma oliko se mun 😂😂 terve 😂 olin vaa jotenki nii haltioissani silti iteki koska se oli niiiiiiiiiin iloinen ja must se oli niin söpööööööööö. Se oli jotenkin niin ihanaa :DDDDDDDDDDDDD mitä vittua.

Eli ainut mitä ymmärsin (jos sitäkään) varmaks on se että EUNKWANG sai pojan ja sit mä informoin sitä siitä sillee hei sul on nyt poika :33333 ja se oli sillee "😍" tyylil. Ja se oli jotenkin ihanaa. Ja sitten tiedän myös sen että se oli hirveän hyvännäköinen siinä unessa, mutta ehkä vähän nuoremman näköinen kuin mitä se oikeasti on 😂 varmaan se oli joku alle 30 siin unes. Lols.



En tiiä

Jotenkin niin ihana uni mut yllättävää et se oli ihanaa




Ehkä jos se sit ei ollu mun lapsi mut se oli sen lapsi niin olin niin haltioissani koska se oli niin suloista. Mut FRFRFR WHO WAS THE MOTHER? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I dont even have the slightest idea what the hell. Ehkä se hankki jotenkin yksin lapsen jonku random adoption tai jonki vastaavan jutskan kautta vaik tosielämäs toi ei kyl varmaa olis mahdollista mitenkää :D tai ehkä se olis en tiiä :D mut random.


Mitähän nyt taas








Siinä aikaisemmassa unessa kyllä sain tyttären sen kaa tai jtn tämmöstä nii miks vitussa sellasta unta sit näin XD

Hohhoijaa.


Nii mul ei oo mitää sitä vastaa jos SE saa lapsia. Mut sitä vastaa mul on et MÄ saisin lapsia :D ei tule kuuloonkaan..............


IHME UNI mut vittu se oli nii söpö ihana siinä 🙃 ja se oli jotenkin niin söpöö kummiski et siit tuli isä olin vaa sillee "🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 ihana" tai jtn

Mitä vittuu

Ja literally oltiinko ees yhessä

Ei kai oltu koska jos oltas oltu nii sit kai se lapsi ois ollu vähän niinku munki

Tai sit me seurusteltii jotenki mut ei asuttu yhessä

Tai mitä vittuu

Ei hajuukaa :D


JO ON VITTU IHMEELLISIÄ UNIA???????? WHY???????


Ei helvetti.



Lol what if they end up becoming true ei välii onkse mun kaa tai jonku kaa what if he ends up having a boy and a girl in the future :D oisin sillee taas mä tiesin 😎😎😎😎



lmaooooooooooo9ooioiooooooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Mielenkiinnolla katson miten asiat menee elämässä......... Ja kuinka mun käy henkisesti jos se menee naimisii ja hankkii lapsia :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
OMG

"It can be difficult for midsize girls to feel confident in their bodies because society often perceives them as going through a transition.

It is often portrayed that they need to lose weight to fit in the petite girl section. It gets difficult to even look in the mirror and feel self-loved and confident. On the other hand, midsize girls can’t share their concerns with their plus-size counterparts because that seems insensitive."

true
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
IVE SEEN SO MANY PLUS SIZE GIRLS WHO ARE REALLY CONFIDENT

way more than me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Its awkward to be in the middle youre always too something and never good
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,456
Reaktioarvo
2,928
Like im not a big girl niiku rehellisesti big girl mut if you try to call me skinny thats absolute bullshit and not true at all
 
Ylös Pohja