Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Oon ollu niin täydellisessä hulluuden tilassa alusta asti niin siitä se johtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Mä en oo ikinä ollu näin ihastunut, paitsi masatoshi kai.

Tai jotain vittu sellast
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Oi kuinka rakastan limerenssiä

Kaikki varmaan sitä rakastaa

Eihän tästä tilasta voi kuin nauttia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Näytät totaalisen hullulta ulospäin ja et edes voi puhua asiasta kellekään oikein, ainakaan paljoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Vau

Tosiaan pituus ja paino ei kerro YHTÄÄN mitään miltä sun kroppa näyttää. (Eli ei siis myöskään bmi. :D)

Koska tää:

Oon just 5'3 pitkä ja painan 143 lbs (eli 160 senttii ja 65 kiloo) ja mä en oo yhtään noin hoikka. En lähellekään noin hoikka. Näytän aivan erilaiselta ite :D joten ei,se ei kerro näköjään yhtään vittu mitään. :D lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Oon enemmänkin toi toinen kuva paitsi ehkä pikkusen hoikempi. Mut muutenki hankala sanoo. Mun vartalo on ihan eri muotoinen tietysti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Tai silleen joskus toi on vaikee vaa sanoo onko hoikempi kun joku toinen koska on vaan aivan erilaiset vartalot niin sano ny siinä sitte. Vaikee verrata
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Tossa toisessa kuvassa ainakin, niin sen osaan silti sanoo helposti etten todellakaan ole noin laiha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Mikä siin on et pitää punnita ittensä joka päivä tai joka toinen päivä xd ei se siitä ihan hirveesti muutu edelleen oon 65 kiloo please :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Ja edelleenkin mitä vitun vikaa on 65 kilossa

Ei kai mitään mut käyn uteliaisuudesta vaa aina vaa'alla i guess. Tai sillee ku tunnen itteni nykyää nii kevyeks :D nii sit oon sillee oonkoha laihtunu lisää ku on näin kevyt olo tai jotain :D ei, edelleen se on kuule se 65 ei se noin nopeesti mee mihinkää, mutta joo, jotenkin tosi kevyeltä tuntuu. Ja näyttääkin aika. Vaikka pulska oon edelleen mut sen verran pienesti että tuntuu jotenkin tosi oudolta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
😂😂😂😂😂 ainii

Hei oon vieläkin ihan confused koska niiku

Se video xDD kun eunkwang kerto sitä tarinaa ja teki niit oksennusääniä siinä ni olin nii hämmentynyt koska he sounded so attractive sit olin vaa et niiku en tienny et oksentaminen voi olla noin viehättävää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 send help oikeesti. Oon vieläki hämmentynyt siit. xD

Alan olla melko lailla convinced siitä että näköjään mitä tahansa se tekee onki näköjään viehättävää like literally anything

Hello?????????? :D

I do not understand how he can be so attractive when he makes vomiting sounds ayo what the fuck

Voiks hei ihastuminen oikeesti aiheuttaa sen et ANYTHING, literally ANYTHING he does is attractive 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i thought it was supposed to be gross idk im so lost and confused now 😂😂

K

Vomiting is attractive nowadays

Tämä selvä :D

Tai at least he was attractive when he was telling the story and making the sounds, itse tapahtumaahan en ollut tosin näkemässä 😂😂😂




Oml jos me koskaan seurustellaan (ei seurustella) nii tiedän siit jo kaiken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Yeah and now i cant stop being jealous again :D i want him to love me and not even think about anyone else 😭 like other girls. Like, sexually, for example 😭 why am i like this 😭 it feels so horrible koska luultavasti se kuitenkin joskus kattoo joitain tyttöjä ja ajattelee että shes hot i wish i could have sex with her tai jotain tollasta. LUULIS et se edes joskus olis sillai. Nii how can i even 😭 i want to cry 😭

AAAAAA IT KILLS ME 😭😭😭😭😰😰😰😰😰😰😰💔💔💔💔💔

STOP MAKING ME CRY

i just want him to be mine 😭😭😭😭 it kills me so much omg it kills me en ees ymmärrä miksi

En tajua ollenkaan miten voi olla näin mustasukkainen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Vittu noi kaks oikeesti mul menee taas niin hermot 😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Its not like i WANT to be attracted to them

Either one

I Dont WANT to

But i am attracted

Even though i dont want to be

Its so annoying
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,495
Reaktioarvo
2,928
Mut ehkä kaikista meemein asia on se et even eunkwangs vomiting sounds are somehow hot
 
Ylös Pohja