Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
can he stop being attractive why nothing works 😩😩😩😩😩 why doesnt anything turn me off PLEASE something must turn me off 😂 SOMETHING

Vai onko se vaa jotenki nii et sillo ku viehätys on vaa tarpeeks vahvaa nii sillo ei ilmeisesti mikään toimi siihen eikä vie sitä pois enää vai 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Please i could probably be next to him when he poops and id still be attracted to him give me a fucking break 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Im not gonna try then 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
I will just have these feelings if i have them EVEN THOUGH i dont want to, but. What can you do 🤷🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Yep. Clearly i have no hope anymore XD if this doesnt end it, what the heck will :D

I HAVE NO HOPE 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
yea

I was just reading something

And.. oh god 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
now i cannot stop thinking about him peeing and thats so hot why why why why why why is it hot??????? Him peeing????????????? Its not normally hot for me but the thought of HIM PEEING is just so nice. Help why how. I really really just want to see him pee, silleen ihan normaalisti, ei siis mitään sotkemista tai mitään koska en pidä sotkemisesta yleensäkään, mutta sillee ihan normaalisti vaan i just want to see him pee or something like that. Its really really hot 😭😭😂😂😂😭😭😭😂😂😂😂 i dont even know what this is??????????? Its so hot. I really dont get it. Help me i dont know why i suddenly like it. Tai en tiiä oonko aiemmin. I dont even know. But i like the thought. Its so sexy. And now i want him even more. So yay???????? Mitä vittua 😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭 so yeah, ANYTHING HE DOES seems to be sexy. Give me a break i just dont understand. Oh no. I really want to see him pee now :DDDDDDDDD i dont even know what it is about it. What makes it sexy?? En tiedä yhtään. I repeat tää ei sit oo millää tavalla yleisesti vaa koskee pelkästään mun ihastuksia. En mitenkään kiihotu normaalisti pissasta :D tai mitään niiku sellasta. Theres just something about it when u think about your crush peeing. WHY? :D i just do not understand why? Tuntuu kuin sille ei ees olisi mitään syytä jotenkin se on vaan niin hot. Eiiiii jumalauta. En ikinä ajatellut että mulla ois joku tollanen kink/fetissi. En mä normaalisti random miehistä ajattele että toi on tosi hot jos joku vaikka kusis kännissä jossain ulkona tai jotaki tollasta. En todellakaan, en mä ajattele siit mitää. Mut sit jos se on mun ihastus niiku eunkwang. Nii jotenkin mä tykkään siitä vaikka se on tosi outoa :D tai jotenkin seksuaalisesti se aiheuttaa jotain sellasta outoa halua. En ymmärrä. Jeeeeee. Niiku mä en ollu tarpeeks outo jo muutenki 😭😂 ei vittu, vihaan itteeni :D en tiedä miltä se tuntuis if i ACTUALLY saw him peeing, in real life, mut ajatuksena se on... Ööh..... Ihana 😭😭😭😭😭😭💀 mikä vittu mua vaivaaaaaa hahahahahahahahsshhhshd

Et voi ajatella noin oikeasti, tän on pakko olla joku virhetulkinta 😭 miten se voi kuulostaa kuumalta? Ei vittu.

Ei jumalauta:D

Us dating:

Eunkwang: i have to pee now
Me: oh........ Can i watch

Ei vittu 😂😭

Am i sick because i like it.

And do i even like it vai oonko tehny jonku virhetulkinnan kosk ehk seki voi olla.

Ei saatana :Dd



No eihän siinä sitte mitää.

Mut joo tosiaa.


Mitenkää normi oloissa pissa ei mitenkää kiihota mua


Se on vaa iha normaali juttu

Mut ihastus kontekstissa se ilmeisesti saattaa

Niiku

Mitä vittua



Tosin muistan joskus aiemminkin siis kauan sitten jotain tähän liittyvii fantasioita kai mut ei mitenkään kauheen usein mut joskus

I really dont know why

Oonko epänormaali oikeest :D

En tykkää sotkea tietenkään koska mä oon mä, mutta siis muuten. Enhän mä tykkää oikein missään tilanteessa sotkea. Mutta eipä se sotkemista vaadikaan jos tykkää kattoa kun toinen käy kusella 😂😂😭😭 tai tykkää siit ajatuksest lmao. Onneks en tunne tätä random ihmisistä niiku esim jos kaverin kanssa kännissä käydään samaa aikaa kusella nii ei todellakaan aiheuta mitään muuta ku ehkä ujoa pissaa itelläni, mutta näin niinku ihastuksen suhteen :DDDDDDDDDDDDD NO VITTU OK 😭😭 mikäs siinä



Fantasiat taas kerran on niin vitun perseestä 😆😆😆😆😆😆😆😆


NO KENEN MIELESTÄ SE EI OO HOT, siis se asentokin on jo jotenkin niin attractive


"Urolagnia (also urophilia, and, more colloquially, a golden shower or watersports) is a paraphilia in which sexual excitement is associated with the sight or thought of urine or urination."

No voi jee. Paraphilia kuulostaa ihan kamalalta :D

Oikeesti

Vai onkse SEXUAL excitement vai onkse vaa excitement but not sexual?

I like it but do i like it sexually

No miten muutenkaan

EI VITTU 😂😂😂😂😂😂 voi nyt elämä taas. :D

No mut onhan se (näköjään) aika hot



Mikä mua taas vaivaa



Mut ei todellakaan kellään muulla ku mun ihastusten kontekstissa vaan, enkä mä sitäkään sillee KOVINKAAN usein silti oo ajatellut. Mut joskus, joitain kertoja. Not that often. Its so nice.

Here we fucking go lma o


Aattele jos seurustelisin eunkwangin kanssa ja mainitsisin et hei muute can i tell you something, i like the thought of you peeing xD mut sit mieti jos se oiski sillee actually i have the same thing 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tai sit jos sil ei ois mut se ois sillee nyt kun aattelen asiaa ensimmäisen kerran ku sait mut ajattelemaan niin oikeastaan i want to see you pee too 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HUUDAN OKEI en saa ajatella asiaa 😂😂 ei vittu, siis en voi olla näin outo. Onneks tää ei oo sellanen fantasia mitä ajattelisin kauheen usein mut joskus.


Im soooooo done with my kinks im soooo done with myself fucking hell 😭😂 mut sotkemisesta en todellakaan pidä mut i find peeing so fucking hot mut joskus en vaa joskus aattelen sen vaa normaalina asiana mut nii.


Lmao has he ever told a pee story

En muista nytten :Dd

i will cry 😂 its so nice pls help me why.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaääääääääääääääääääääää ei vittu

I like it

I want to witness it

Bye 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Ei vittuuuuuuu 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ youre absolutely nuts XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
eunkwang or masatoshi peeing uuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh y u m m y 😶


Tää niin paljon:

Excuse Me Wow GIF by Mashable
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
AAAAAAAAAAA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 I DONT- 😂😂😂 I CANT STOP LAUGHING OMG
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
No joo luulis olevan tuttua masatoshille ainakin 😂😂😂😂

because yea i read about omorashi

Tai ei siin mitää mut japanilainen kulttuuri fr

What on earth is tentacle hentai

I-

😂😂😂

Sen ideaa en ymmärrä mutta en oo täällä tuomitsemassa ketään, siihen mulla ei oo varaa :DDDDD

Niin............

mitä vittua
 
Ylös Pohja