Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
EI VITTU OIKEESTI SEXUAL FANTASIES IM FUCKING DONE 😂 oikeesti. Ihan oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
OH I HATE FEELING HORNY PLEASE 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

OIKEASTI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
especially those two bitches ne herättää mus niin paljon eroottisia tunteita ja vittu että taas vituttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Voi vittu että voikin vituttaa 😂 en tunne itseäni ollenkaan normaaliksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
ei saatana

Se on ihan 50/50 et oisko mun ja eunkwangin seksielämä todella villiä vai todella olematonta

Lol kunhan vitsailen mut oikeestiki mä en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
ei helvetti

Luuletko et haluun tuntea näin

Mua oksettaa ja ahistaa 😭 ihan oikeasti


Ja silti meen ihan sekasin halusta sitä kohtaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
i want to do that what i usually do when i masturbate, so, ride my sheets, but him caressing my breasts while i do that 😭 ei vittuuuuu 😭 ei vittu ei vittu ei vittu


Ngl kiihotuin siit et se ois sillee "do what i say" mut sit oikeesti rupeisin kyl itkee oikeessa tilanteessa koska oon tosi herkkä sellaselle jos mulle sanotaan sillee tiukasti. Vaikka se kuinka oliskin vaa seksileikki nii must tuntuu et alkaisin itkee kyl :D ahdistaa jotenkin ihan sikana. Mä niin alkaisin itkee. Aloin vähän kyl itkee jo siit kuvitelmasta tosin olin kyl samal kiihottunu i guess. Sillee mulle et kyllä käytä tollasta tiukkaa äänensävyä alan itkee samantien 😭😂 but literally why did it turn me on to think something like "do what i say" vai mitä ny sit kuvittelinkaa i dont even know 😭😭😭

Joooooo-o

Oon ihan sairaan herkkä

Tää on ihan ihme juttu että haluun niin tajuttomasti olla alistuva sille mutta sitten kuitenkin haluun kokea olevani turvassa ja hellyyttä. Ehkä sen vois toteuttaa (ei sillä että se ikinä niin menis mutta fantasioissa se voi mennä niin) silleen että kuvittelisin että se alistais mua mutta tosi silleen hellästi, ei ehkä niinkään tiukasti???? Koska se alkaa itkettää mua jos mulle sanotaan vähänkin tiukasti edes kuvitelmissani lol. Et ei silleen vakavasti et voi kai alistaa hellästikin 😂😂😭😭 tyyliin "good girl" yms.

I DONT KNOW 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

S T O P

koska tykkään hellyydestä mutta tykkään alistua mutta alan itkee jos mulle ollaan oikeesti sillee tiukasti tyyliin "sä teet mitä mä sanon" etc.


Ei helvetti

Onneks tota ei toteuteta koskaan oikeassa elämässä


EIHÄN?????????? VAI MITÄ ETTÄ EI. :D


alan itkee oon niin ahistunu

Ja ihastunu

Mut viel enemmän ahistunu

Ja muutenki, voi vittu


MITÄ VITTUA SE ON NIIN HYVÄNNÄKÖNEN MÄ ALAN ITKEMÄÄN


oh i really want him to be gentle 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘 please 😭 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 why cant he just hold me like very gently and kiss


OIKEESTI MITÄ VITTUA LOPETA NYT HETI JOOKO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
Tarviin siis hellyyttä siltä niin paljon en kestä enää

Oon tosissani en kestä yhtään enää ilman hellyyttä siltä xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,515
Reaktioarvo
2,928
jotenkin vaan ihastuessa must tulee semmone lapsi joka niiku haluu roikkuu siinä tällee vaa "🥺🥺" ja niiku en mä tiedä kai se on jotain submissive energy tai jotain.
 
Ylös Pohja