Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
USKOMATONTA.

etten löydä mitää parempaa outfittii mun keholle.

Etin ainakin puol tuntii jotain sellasta missä näyttäisin hyvältä että voisin olla tyytyväinen itteeni. Mutta tän parempaa en löytäny ja vieläkin oon tyytymätön mun tisseihin ja perseeseen. Muuten vissiin näytän tässä ihan hyvältä. Eli mitä tästä opimme? En voi löytää asua jossa näytän hyvältä. Vaikka kuinka yritän. Mut tää nyt on paras minkä löysin. Vika ei oo vaatteissa vaan mun tissit ja perse ei vaan näytä hyvältä missään. Näinpä näin.

No, ei voi mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
No, ainakin oon niin vitu perus nainen ku voi olla, tää on just sitä mitä useimmat naiset aina tekee.

"Ei vittu, mä näytän ihan hirveeltä tässä"
"Ei vittu mä oon läski"
"Ei vittu mun tissit näyttää kauheelta tässä"
"Ei vittu mun perse näyttää kauheelta tässä"

Jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Miks naiset ajattelee niin paljon ulkonäköä

Ei ehkä kaikki mut melkein kaikki

En voi vittu hyvin oikeesti. Mä itken ihan kohta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Joo ja esim mitä rintaliivien käyttö auttaa siihen kun vittu tiedän millaset ne oikeesti on niin ei se paljoo mun oloa helpota. Tiedän näyttäväni ihan vitun hirveeltä kuitenkin. Voi vittu. Itsemurha kutsuu kohta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ihan sama mitä yritän nii mä en voi olla tyytyväinen. Mä en pysty vaikka mä kuinka haluun ja yritän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Roikkuvat tissit on kyllä parhaimmat. Tulee semmoinen tuhma äiti mieleen"

😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
voi saatana ei olisi pitänyt lukea.


Vielä pahempi olo kun rupesin miettiin pilluani. Tai siis kun just se että kun en tiedä onko se oikeanlainen. Ja sitten ei vaan mitään hajua itellä ainakaan onko tiukka vai mitä, kun en harrasta sitä että laittelisin omia sormia ikinä sisään. Ei aavistustakaan siis onko tiukka vai ei, onko immenkalvoa vai ei, tai muutenkaan mitään hajua koko kapineesta hirveesti. En kyllä yhdyntää siksikää haluis. Ku ei tiiä mitä sille tapahtuu et meneekö se jotenki pilalle. En tiiä varmaa se on nytkin jo jotenkin vääränlainen.

Tai onko tuolla väliä onko se tiukka vai löysä kun ei vaikuta elämääni millään tavalla, kun ei itselläni hajuakaan ole. On sellainen kuin on. Tosiaan immenkalvollekaan en ainakaan oo tahallaan mitään tehnyt että se sitten on tai ei ole ja ei aavistustakaan siitäkään eikä näytä vaikuttavan mitenkään mun elämään.

Ainut minkä osaan sanoa siitä ja mitä pelkään niin on se ulkonäkö kun pelkään sen näyttävän rumalta. Mutta eipä mulla tule seksiä olemaan ikinä kenenkään kanssa niin... Silti tuntuu että se häiritsee niin kuin kaikki minussa muutenkin. Että ei siinä. Kaikki on vaa ihan hirveetä ja tuntuu että haluun kuolla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Hehehh

äsken vielä panetti vähän kun mietin: eunkwangia

Mutta nyt ei oikeastaan enää yhtään kun on vain ihan paska olo ja sellanen melkeen just että kuolla haluis. Mikään ei vaan oo hyvin enkä kelpaa missään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mikähän mua vanhentaa, lihavuus vai pukeutumistyyli. Tuntuu että lihavuus on se suurin syy ehkä. Mut miten sit jotkut lihavat (muakin lihavammat) on silti ihan nuorekkaan näköisiä? Jotenkin mulla on ihan outo kroppa. Voiks iso peppu sit vanhentaa? Ku edelleen tuntuu että mulla on sellainen ihan omituinen mammakroppa. Niin kuin että näytän oikeasti sellaiselta... Aivan oudolta. En miltään nuorelta seksikkäältä naiselta vaan oon jokin muhkurainen kasa. Jotenkin tuntuu että se johtuu mun lantion/pepun isoudesta, eli siitä klassisesta päärynämuodosta. Jotenkin tuntuu että se saa mut näyttään ns. Vanhalta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tosi häiritsevää kun on nuori niin pitäisi olla sellainen nuorekkaan näköinenkin mutta voisin yhtä hyvin olla jokin kolmikymppinen mutsi tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En saa itsestäni seksikkään näköistä kyllä millään ja näytän 10 vuotta vanhemmalta kuin olen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Kyllä on ihan vitun outo keho mulla mutta kaipa sellaisiakin sitten on jotka tykkää tämmöisestä lookista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
No, alan kai olemaan jo sitten sen ikäinen että voi vähän vanhemmalta jo näyttää.
 
Ylös Pohja