Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Leveä takapuoli ei edistä asiaa jos tahot näyttää nuorelta. Kiitti vaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Itse olen kohtalaisen ruma sekä naamasta että vartaloltani (pötkylä pömppömahalla ja littana lahnaperse) mutta aina jos olen kumppann halunnut, sellaisen olen helposti löytänyt alkamalla käydä baareissa ja yökerhoissa ja tutustumalla miehiin."

No mitäs sitten tehdään kun haluu tietyn miehen tai siis 2 mut joita ei näköjään voi saada niin kai tässä sit sinkkuja ollaan elämän loppuun saakka ja itsetunto kiittää varsinkin ikisinkkuudesta.

Hehe.

Kyllä pääkopassa on silloin vikaa kun ei pysty suuntaamaan romanttisia tunteita mihinkään muuhun kun tavoittamattomiin miehiin. Mutta ollaan sitten päästään vialla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ensin kaipasin eunkwangia ihan hirveesti, nyt musta tuntuu että lähinnä perseestä koko äijä, ja en tiedä. Toisaalta silti vähän kaipaan sitä tai en tiedä. Kai mä kaipaan. Mutta kun ärsyttää. Ärsyttää se siis ihan vaan sen takia että se ei oo täällä. Niin jos on noin typerä mies ettei ole täällä (lol) niin ei mua vittu kiinnosta.

No en tiedä kauheen ristiriitaset jutut on kyl, koska tällä hetkellä haluan sen ja en halua sitä. Eli todella ristiriitaisesti mennään.

Ja tunteet vaihtelee tosi nopee kosk viel äsken mä melkein itkin koska ajattelin sitä ja must tuntui vaan että oon surullinen ja

Öh. Ni.

Tiedän että oon kaunis nainen oikeasti (oon vaan korvien välistä vähän sairas nii siks en tunne sitä yleensä) ja ansaitsisin olla onnellinen. Ja se tuottaa mulle nii yksinäisen olon, eunkwang.


Ehhhh, johtuu EHKÄ siitä että runkkasin koska mulla oli tosi voimakas emotionaalisuus päällä ja no on vieläkin mutta niin.

Ehkä tunnen itseni nyt kauniimmaksi mutta itken silti sen perään.

Tai en osaa sanoa mitä meinaan mutta kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tai se tuntuu niin tyhmältä että oon oikeesti ihan kaunis (tai ainakin niin on joku ainakin sanonut) mutta sit oon vaan surullinen ja istun täs ja haaveilen jonku eunkwangin perään ja se taas saattaa saada mut tuntee itteni rumemmaks ja huonontaa itsetuntoa koska et saa sun ihastusta. Koska oot vaa sillee yea my crush makes me sad and he doesnt want me. Kai se nyt huonontaa itsetuntoa jos sun crush ei haluu sua. Iha sama tunteeko se vai ei. Joka tapauksessa ei se silti haluu mua, vaikka tiedän se ei tunne mua mut it doesnt make a difference. On silti "torjuttu" olo. Tai sellanen.

Koska mä tiedän että saisin ainakin JOILTAIN miehiltä ihailua ja oon saanukin aikasemmin kuitenkin. And then theres this bitch.. joka ei ymmärrä hyvän päälle 😅 ei se voiskaan mutta JOKA TAPAUKSESSA. you know.

Luuletko että haluan roikkuu semmoisessa joka ei mua halua, tuns se mut tai ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Se on uskomatonta miten paljon tämmönen ihastus voi syödä itsetuntoa. Ihan vain se että on julkkisihastus, joka ei tosiaa susta takas tykkää. Jotenkin se vaan syö itsetuntoa, vaikka sinänsä ei luulis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
i feel like this will be an important song to me

I feel like it already is
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mut mä haluun oikeesti mennä nukkumaan jo 😩 im tired and annoyed and everything smells like pussy so im tired of it lmao XD

No oikeesti se tuoksu tulee nimenomaan musta mut triggeröidyn kun ajattelen et se tulee lakanoista mut oikeesti se tulee musta kylläkin. Mut sit rupeen silti vaa aattelee niit sotkusii lakanoit ja alan triggeröitymään ja sitä en jaksa joten haluan nukkua. Yritän vaan tolkuttaa itelleni et ne lähtee kyl puhtaaks sitte :D vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja kenen syytä se oli?

Oikeestaa en ees tiiä varsinaisesti

Eunkwangin? Ehkä? Ehkä ei?
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Im sexy but hes tripping, okay then........... You dont know................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
He will never like me anyway............. He does not recognize the good stuff...... Stupid boy................

(Even though he doesnt know me XDDDDD)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
i know there are men out there who would want me but i want him ❓❓❓❓❓❓
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
but um.. yea..

Theres a midsize subreddit jonka selaaminen on kyl jees koska en murehdi ollenkaan painostani enää, vaa siks kosk selasin sitä ja siel kaikki on midsize (kuten mäkin oon) ja ööh, nii, guys like that.. joten opin että se on siis hot...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja also tämä: "olen 30v mies ja kiihotun valtavasti sellaisista rinnoista joista näkee, että niillä on imetetty. En tiedä miksi, mutta roikkuvat rinnat ovat ihanat."

XD
 
Ylös Pohja