Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Tosin mulla on nyt toinen ongelma niistä: välillä musta tuntuu että ne on liian isot ollakseen ihanat ja välillä musta tuntuu että ne on liian pienet ollakseen ihanat. Joskus tuntuu että ne näyttää jotenki hölmön pieniltä. Miten voi olla kun ne on keskikokoiset eli ei mitkään pienetkään? Muttei silleen isotkaan. Nii miten ne voi näyttää hölmön pieniltä? Joskus ne näyttää jotenki säälittäviltä. Semmoset pienet roikkuvat lapaset. Vaikkei ne ole edes pienet. En ees tajua :D mut joskus ne tuntuu silti mun mielestä liian pieniltä, joskus taas liian isoilta. Onkohan tämä yleinenkin keskikokoisten tisujen ongelma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Jotenkin näyttää vaan niin totaalisen hölmöltä en tiedä miksi?

Ja no sitten tietty just se kun ne ei oo mitkään jättimäiset mitkä taitaa olla aika lailla miesten suosiossa joidenkin mutta sitten kun ne ei oo sellaset coolit tarpeeksi pienetkään ja niillekin on oma ihailijakuntansa. Kai tämmösistäkin joku tykkää. Jotenkin vain niin hölmön näköstä. Tänään kun mul oli se yks tietty paita niin ne näytti taas jokseenkin pieniltä ja ilman vaatteita näyttää tyhmältä. Tai jotenkin se että ne on roikkuvat mutta ei ton isommat kumminkaan. Näyttää ihan typerältä mun mielestä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Se on ihan oikeasti outoa että joskus tunnen itteni pienitissiseksi ja joskus isotissiseksi. Mitä vittua. Kai se tarkoittaa että ne on sit keskikokoiset tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Ja kai ne on noin niinku suurinpiirtein käteen sopivat että sen kokoset sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Tai oikeestaa oikee on just hyvin kouraan sopiva, vasemmasta jää vähän yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Voi kun olisi jonkun mielestä kauniit rinnat.. jonkun joka oikeasti näkisi ne ja olisi sitä mieltä. Nettikommentit eivät kerro mitään koska ne ei oo nähny just mun rintoja.

Mutta kukaan ei voi kehua koska kukaan ei niitä näe ja kukaan ei niitä näe koska en harrasta miessuhteita lol. Enkä sen enempää naissuhteitakaan. Että niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Kyllä se sinkkuus on rankkaa. Eikä pelkästään sinkkuus vaan se ettei ole MITÄÄN meininkiä sillä osastolla. Mutta mulla ei ole koska mä oon luonteeltani sellainen. Ainut huono puoli on se sitten ettei ikinä saa kehuja rinnoistaan kun niitä kaikista eniten kaipaisi. En voi hyvin...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Eiks kukaan voi kehua mun rintoja lol

Mutta enpä voi mennä baariin pokaamaan jotai sen takia että haluan jonkun kehuvan mua


So.... I will never think theyre beautiful
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
helvetti tää on vaikeaa

Jos uskaltaisin postata midsize subreddittiin mutta voit olla varma että en.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
I feel such intense feelings

NO NO NO NO GOD now i think about masatoshi

Okayyyy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Luin jtn eunkwang imaginee ja tulipahan mieleen et i could never receive oral pleasure from him koska se ei oo pleasure jos alat vaan itkemään siks ettet haluu sen näkevän alapäätäs lmao :D en pystyis ollenkaan keskittyy nautintoon, miettisin vaa mitä se näkee ja saisin paniikkikohtauksen. Oikee tunsin sellasen terävän surullisuuden tunteen kun kuvittelin sellasta :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Ei sssssstsns mikä mental breakdown

Kuka voi tykätä näin isosta alaosasta

Kun jo koon 40 housut on vaikea saada mahtumaan. Aivan tolkuttomasti tavaraa alaosassa

Nyt perkele D: vaikea ymmärtää kuka sellaista seksikkäänä pitää mutta niin kai sit jotkut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Koska mikä vika on vanhalta näyttämisessä

Certainly nothing jos multa kysytään:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
I may be drunk but i willcry:


I may be drunk but i will cry:



On toiki lista
 
Ylös Pohja