Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Somehow you were wrong

How? Idk



But you were wrong somehow. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se että olin väärässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Eniten ärsyttää OBSESSIO eunkwangiin niiku herranjumala etkö voi olla päivääkään ajattelematta sitä VIELÄKÄÄN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Fyysisesti mahdotonta olla ajattelematta sitä vaikka kuinka yritän ja yritän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Päätinkö mä nyt taas mitään? En varmaan. Eli samaa paskaa eli tietämättömyyttä edelleen

No ehkä mä sitten taas vaan oottelen koska enpä mitää ymmärrä vieläkään

Oli jännä uni tosin??????? En tiiä? Harrastin seksiä jonkun ihanan naisen kaa (en tiiä, se oli vaa niin kaunis ja ihana, ei aavistustakaan kuka se oli tosin) ja niiku muutenki confusing

Lolllll

Mut sitte???? Vannon et eunkwang oli siin unes mut en muista miten. Se oli nii ihana kuitenkin sen muistan. Nii söpö. Ihana. Rakas. Mä en vaan tiedä mitä siinä tapahtui mutta muistan sen tunteen ja että näin sen tai jtn.

Mut se nainen oli niin kaunis mut olikohan se niin etten saanut harrastaa seksiä sen kaa? Hmm. Hämmentävä uni. Se oli vaa jotenki tosi ihanaa.

Niinpä niin taas.


Mutta ikävöin eunkwangia ja mitä vittua oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Paskinta on tämä että mun täytyy aatella sitä juttuu mut silti mun pitää tehä paljon muutakin enkä tiiä mitä mun pitää tehä elämäs ja vihaan elämää just siks ku en vaan saa olla vapaa mut en ees tiiä mitä mun pitää tehä ja mitä tää kaikki ees on ikinä ollu niin en mä tajuu enää

Pitäskö vaa luovuttaa ja unohtaa koko asia

Ei mun varmaa mitää tarvi tehä ku ei kukaa muukaa sellast asiaa tee

Ja + se että oon eläny niinkin ennen sitä etten oo tehny varmaa mitää erityistä, vauvana, mut ku en oikee muista sitä ni sehä se pahin on. Tiedän etten sillon oo voinu kokea mitää tollasta ongelmaa mistään eikä sillon mun olemassa oleminen oo vaatinut mitään muuta kuin vain että oon, ei tarvinnut tehdä mitään, vasta sen jälkeen tuli se aivohäiriö että asiat ON VAAN PAKKO, AIVAN PAKKO tehdä tietyllä tavalla. Nii. Eipä ennen sitä ollu mitää. Tuskin vauvalla edes VOI olla tollasta. Eihän vauva edes fyysisesti pysty ajatella niin. Ni jos ei sillon oo tarvinnut mikä logiikka on siinä että myöhemminkään koskaan tarvis? Että ois pakottava tarve siihen? Ei se voi olla niin. On pakko olla totuus että pelkkä oleminen riittää yhä vieläkin. Ei se yhtäkkiä voi muuttuu niin, ei siin ois mitää logiikkaa. Mä vaa oikeesti jotenkin luulin koska se oli niin vahva kokemus ja vahva pakko, ajattelin sen olevan täysin niin. En voi vieläkään ymmärtää että se ei muka olis niin. Miten se muka voi olla totuus ettei mun tarvi tehä muuta ku vaan olla? Mun mielestä se ei mitenkään, mitenkään, MITENKÄÄN voi olla niin. Mutta ei siinä vaan olis logiikkaa koska miks yhtäkkiä mun ois pitäny, kun ei aikasemminkaan ollu mitään sellasta. Vittu tää hämmentää mut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Sit se ois niin tyhmää koska sitten jos se ois niin ni ajattelisin että oon tehny sit sitä ENNEN väärin. Et oon sitte VAUVANA ainakin tehny väärin ku en oo tehny mitää erityistä sillai niiku MYÖHEMMIN PITI. eli ei voi sillon OLLA mitään sääntöjä. Ei voi olla. Ei vaan voi olla koska siin ei ois mitään järkee et oisin sit aiemmin tehny väärin joka tapauksessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Joo ne säännöt tuli myöhemmin

Niin jos ne tuli vasta myöhemmin niin??? Ei ne sillon voi pitääkään paikkaansa koska sit oisin joka tapauksessa tehny väärin JOSKUS elämässäni.

Fr.

Jos vasta myöhemmin tulee jotkut SÄÄNNÖT niin ei ne säännöt voi silloin vain pitää paikkansa. Se on vaan aivan h e l v e t i n vaikea uskoa ja tajuta ja ymmärtää. Ku on lähes koko elämänsä eläny niin. Mutta sitten kuitenkin tietää että siellä oli olemassa se pieni pätkä jolloin ei edes vielä ollut mitään sääntöjä. Koska ei voinut olla.

Mut en mä silti tiiä.

Tää on ihan perseestä et koko elämä menee pilalle täysin ocd:n(?) takia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Mutta sitten mietin sitä haittaako se ettei sillon hetken aikaa ollu mitään vai jos ... Mut kyl se haittais jos se ois niin... Koska sitten en ois tehny oikein SILLOIN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Nii ei se voi mennä niin että oisin sitten välillä tehny oikein ja välillä väärin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
EI VITTU mul on ihan hirvee olo

Olin just menos suihkuun ja meenki koht mut oikeesti mul on HIRVEE olo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Jo kaks tyyppii on kysyny mult kuvii mun tisseist which really sounds houkuttelevalta koska ne kehut olis oikeasti ihan kiva juttu

Mutta kun turvallisuus ja kaikki sellanen vähän vain mietityttää.. ja nii............... 🙄

En ikinä ajatellut et edes HARKITSISIN alastonkuvien lähettämistä kellekää varsinkaa tuntemattomalle. Ehkä jolleki poikaystävälle just just mut muuten en ois aatellu et ikinä ajattelisin ees tekeväni niin...

Mut se vaa tekis nii hyvää mun itsetunnolle


Mutta en tiiä..




Ja sit taas toisaalta joo okei, nii, alastonkuva, mutta sehän on vaa kuva musta, lopulta. Eikse oo ihan sama onko se vaatteilla vai ilman????? Onpa kamala, kaikilla on alaston keho ni mitä sitten vaikka muut sen näkis? Sehän on sama asia lopulta kuin vaatteet päällä, ei siinä pitäis olla mitään ihmeellistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
Houkuttelis hirveesti koska mä tarvisin niitä kehuja ihan oikeesti

Tai se ois tosi kiva... Hmm.. en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
I mean

Hmm

Onko se oikeasti kamala asia vaikka koko maailma näkis mut alasti? Miksi se olis kamala asia? Kyllähän ihmiset silloin ennen nimenomaan kulki alasti koko ajan.... Että.... Onpa ihmeellinen ja luonnoton juttu se alastomuus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,171
Reaktioarvo
2,900
aaaa idk

Guys are really horny

en ainakaan vielä uskalla lähettää mitään
 
Ylös Pohja