Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Kyllä se oikeasti ärsyttää ihan sikana olla ruma mutta minkäs sille teet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Omg tein testin

Selasi mun galleriaa

Ensimmäinen kuva minkä katoin olin sillee: HEI, ehkä mä oon SITTENKI ihan hyvännäkönen

Toinen kuva minkä katoin: mut tästä mä en tykkää

Ja sen jälkeen jokainen kuva olin sillee: eww eew eww

Sit lopuksi palasin siihen ekaan kuvaan ja en pitänyt itteeni enää siinäkään yhtään kauniina :D

Outoa????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Koska mun mindset oli jo se et eww eww eww hyi helvetti

Vaikka aiemmin olin tosissani sillee ehkä mä sittenki oon ihan hyvännäkönen

Mut se pilaantu ku näin ne kaikki muut kuvat ja sit en enää ollu mielestäni kaunis siinä Ekassa ees
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Kuinka voisin nähdä itteni samalla tavalla ku eunkwangin ku siitä mä sit jaksan jauhaa jatkuvasti kuinka se on niin ihana ja yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Rupesin vaa kattoo noit juttui. Mun ihastukset on tosiaa hassui koska monet on siinä mun omassa ikäryhmässä (19-35), tai siis, nii meitsi on tossa ikäryhmässä ja eunkwangie on tossa ikäryhmässä ja sit yks 21-vuotias olin sillee oho se on kyl komee. En tiiä kyl siit mitää mut olin vaa randomisti sillee ooo se on komee. Ni seki on siinä. Mut sit joku masatoshi on mesophilia ikäryhmässä (36-60). Niin ai se on sit jotenkin "outoa" tai "sairasta" tykätä sen ikäsestä tän ikäsenä. LMAO. paraphilic my asssssss. Ymmärrän että pedofilia voi olla parafilia mutta että itseään vanhemmista tykkääminen? Onpa epänormaalia. No ehkä se sitten on :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mikse on parafilia? Eihän siin oo mitään väärää. Urofiliakin on parafilia eikä siin nyt varsinkaan oo mitään väärää. En ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Iha vitu sama

Hämmennyin vaa koska heti ku luin paraphilic ni olin sillee ??? Onks mesofilia jotenkin väärin sit vai tai sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
En tajuu, eikä kiinnosta. Sen tiedän että siinä ei mitenkään voi olla mitään väärää jos ihastuu vaikka mesofilia-ikäluokan ihmisiin, tai gerontofilia :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Honestly, ei missään nois voi olla mitään pahaa, minkä tahansa ikäseen ihastuminen on ihan ok, jos puhutaan pelkästä ihastumisesta. Obviously. Sen pitäs olla päivänselvä asia ettei ihastuminen ole mikään rikos missään tilanteessa vaa seksuaalinen hyväksikäyttö on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Ja actually tykkäsin yunasta sillon kun se oli 18 ja mä olin????? Mitäköhän? 23???? Nii en keksi yhtään syytä miksi se olis ollut väärin myöskään :D eli mul on ollu myös ephebophilia ikäsiä ihastuksia, tai ainakin yuna, sillon joskus.

Todella väärin varmaan sekin.

Aika laaja ikähaarukka kyllä.

Nii sano ihmees mitä VÄÄRÄÄ on siinä että 23v IHASTUU 18-vuotiaaseen.

Ihastumiselle ei muutenkaa mitää voi, en todellakaan oo siis tehny mitää väärää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Tuntuuhan se(kin) vähän oudolta mutta ei väärin kylläkään voi olla ikinä. Pelkkä ihastuminen. Lol. En oo mikää hirviö.

Mutta tosi oudolta se tuntuu siinä mielessä kun on usein tottunut ihastumaan itseään vanhempiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Tuntuiskohan (hypoteettinen tilanne) masatoshista oudolta/väärältä ihastua muhun :D ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Menee ihan helvetin vaikeeks ku ei tiiä mikä on oikeesti moraalitonta

Kaikki tietää mikä on laillista mut 18-vuotiaan deittailu esimerkiks ja varmaan vähän siitä vanhemmankin, katsotaan moraalittomaks yleensä.

Mut eikse jotenkin ois helppouden vuoks parasta jos ois selvä raja, täysi-ikäisyys? Täysi-ikäinen saa päättää omista asioistaan ja sillon se on niin. Et 17v voi olla viel väärin mut eiks 18v pitäs olla jo täysin okei.

Ei sillä että se koskettais mua mutta kuha mietin.

En mä noista tiiä hevonvittuakaan. Onneks ihastuminen ei oo koskaan väärin.

Kieltämättä kyl rupes sydän hakkaa ahistuksesta vähän kun katoin et se äijä on komee sit olin et eiiii vittu jos se on joku vitu nuori. Mut se oliki sentää 21 ni ei kai siinä. Typerää et tollasest ees kokee jotain ahdistusta. Ihan sama vaikka ihastuisit lapseen ketä kiinnostaa vittu. Emmä ainakaa jaksa enää ahistua tollasesta


HEI OMG täähän auttaa

En pelkää enää olevani pedofiili koska vaikka olisin nii se ei haittais mitään :D hyvä, täähän auttaa pakkoajatuksiin todella hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Hyi helvetti en kyl ikinä ihastuis lapseen :D mut se auttaa siihen järjenvastaseen pelkoon koska siin ei ees ois mitää pahaa mut joo. En. Koska nään lapset seksuaalisesti ja romanttisesti luotaantyöntävinä :DDDD

Paitsi jotku eunkwangin lapsuuskuvat on eri asia oon vaa niist sillee IHANA KULTA :D mut se nyt on ehkä PIKKASEN eri homma lol
 
Ylös Pohja