Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Wtf

This is so FUCKING weird:

:D taas ihme psykoosit

Voi ei sä et saa näyttää kainalokarvoja apua :D mikä helvetti siinä on. Onpas tosi ällöttävää ja silleen. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Ja onks toi koreas silleen et kukaan ei saa näyttää kainalokarvoja vai pelkästään idolit

En mä tiedä

Eunkwang kyllä nuorempana ei vaikuttanut ajattelevan asiaa ollenkaan niissähän se oli ihan normaalisti esim siin dance practice ihan kainalokarvoilla kyllä. (Ja se oli hot)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
"Gender dysphoria which one experiences despite identifying as cisgender may be called cisphoria, with cisphoric as an adjective."

THATS ME.

i have CISPHORIA :DDD

ei helvetti.

Tuli vaa mieleen siitä ku ahdistuin pahasti ja aloin lähes itkemään kun kaikkialla oli joku muistutus siitä että oon nainen: rintsikat vaatekasassa, siteet vessassa ja tietty oma peilikuva. Olin vaa sillee ei helvetti .............. Meinasin sanoa vielä että ihastukset (ainakin seo eunkwang) mutta sitten tajusin että ei se mitään tarkota koska voihan minkä sukupuolinen tahansa tykätä miehestä.

Kummiski. Meinasin taas itkeä 😂 triggered

Ja meille on oikein oma lippukin ja lyhenne/termi: dci :D

Se oli joku dysphoric cis individuals

Aikamoista hölmöilyä tämä mutta aito kokemus kuitenkin, eikä tää hauskaa oo missään nimessä. Varmaa yhtä karseen tuntuista kun olla trans ja kokea dysforiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Tuli vaa mieleen siitä ku ahdistuin pahasti ja aloin lähes itkemään kun kaikkialla oli joku muistutus siitä että oon nainen: rintsikat vaatekasassa, siteet vessassa ja tietty oma peilikuva. Olin vaa sillee ei helvetti .............. Meinasin sanoa vielä että ihastukset (ainakin seo eunkwang) mutta sitten tajusin että ei se mitään tarkota koska voihan minkä sukupuolinen tahansa tykätä miehestä.
Tuli oikeest melkee fyysisesti paha olo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Sukupuoleton tai mies, iha sama, mutta ehkä vielä mieluummin sukupuoleton mutta mieheys.. ? Varmaan auttaisi dysforiaan myös.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mut id still use them koska en ala identifioitumaan yhä ja vieläkään miksikään muuksi kuin cissukupuoliseksi. En yhä ja vieläkään oo sukupuoleton/muunsukupuolinen tai mies. Oon yhä ja vieläkin tyttö, ja vihaan sitä. Siinä se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Vittuuuuu 😭 flashback siihen ku ajattelin et oon genderfluidi, ja no, totta puhuen ei mikään ihme koska edelleen tilanne on sama että välillä vihaan mun sukupuolta ja välillä ihan aidosti tykkään siitä. Ja välillä vihaan sitä TODELLA voimakkaasti. Joten, ehkä sinänsä ei mikään maailman huonoin veikkaus silloin ollut että olisin genderfluidi, mut silti. I dont think so..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Niinkun... Tunnistan et miks oon ajatellut niin, mutta... Jotenkin en silti sanois.. koska oon aina tyttö, välillä en vaan tykkää siitä ja välillä tykkään. Et ymmärrän miks se kuulostaa gf:ltä mut.. silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mutta kun mä ajattelen sen jotenkin eri tavalla.

En koe olevani gf koska mul on aina pillu, niin siks mä en koe et mun sukupuoli muuttuu kausittain. Se mikä muuttuu on se et mä joko vihaan tai tykkään siitä. Välillä on vaikeaa ja välillä helpompaa. En koe et mun sukupuoli muuttuu, mut mun suhtautuminen mun sukupuoleen muuttuu, ja vaikeusaste sitä myöten. Eihän nyt sillon varmaan oo yhtään vaikeaa vaan se tuntuu ihan luontevalta jos on se positiivinen olo mut auta armias sitten kun mulla iskee päälle se hirveä olo niin voisin kadota vittu samantien tai jotain ja se on kyllä gender dysphoriaa mutta niiku en oo trans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Or whatever mut joka tapauksessa mun on edelleen helpointa ajatella sukupuoli biologisena, kehollisena totuutena, ja ongelma on minun päässä kun vihaan sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mut onneks se vaihtelee. Jos ei edes joskus olis niitä ilosiiki ja luontevii hetkii siitä ni ois pahempi viel.

Kyllä ei ole normaalia tämä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
En voi ymmärtää miten voin tuntea sellasta dysforiaa että kun nään mun rintsikat vaatekasassa niin meinaan saada hermoromahduksen. Muistan kun jotenkin kiedoin kädet ympärilleni ja mun ilme meni heti sellaseks masentuneeks ja sellaseks mikä sanoo että "voin todella huonosti"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Näin vahva tyytymättömyys omaan sukupuoleen ja vaikeus sen kanssa ei ole normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Inhoon tätä. Haluisin vaan että se ois helppoa niinku muillaki tytöillä. Ei ne joudu aattelee tällästä. Enkä minäkään kai aina oo joutunu, mutta nykyään ainakin kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Kieltämättä herttarouva on vähän sellanen apubiisi ehkä 😂 oli jo joskus ehk 2021 ainakin. Sillon se ehk julkastiinki? Ehk. Mut kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Noooo this is another song that helps:

Even THOUGH im not russian 😂

2021 oli muuten outo vuosi. Iha oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892

Another one lol & do you even know how much ive listened to that

Please. I dont think you understand.
 
Ylös Pohja