Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Vituttaa kun nukkuminen tulee aina tielle ja sitten ei enää tiedä mitä ajatteli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Eli ainut järkevä tapa olla on niin ettei yritä mitään ja antaa kaiken tapahtua ihan sama vittu millä tavalla. En välitä enää paskaakaan.

Harmi vaan se että sitten muut ihmiset vaatii aina tekemään jotain, mutta eihän niitä tarvitse noudattaa.

Esim mutsi: "käy kävelyllä" mutta eihän se mitenkään pakota mut se vaa sano nii sit must tuntuu et mun on pakko tehä se mut mun ei oo pakko tehä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Ja jos mun olis pakko, niiku PAKKO, tehä jotain, nii kyl se sit tapahtuiski. Niinpä ei oo pakko tehä mitään mikä ei tapahu. Jos jokin olis pakko se tapahtuis just niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Kirjaimellisesti kukaan ei pakota mua mihinkään täs elämäs eikä oo koskaa pakottanukaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Olin vaa nii vitun tyhmä idiootti lapsi että luulin että mun on pakko tehä jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti ainoot jutut mitä mun on PAKKO tehä on niitä jotka tapahtuu automaattisesti, esim mun on PAKKO tykätä eunkwangista koska se nyt vaan on niin että tykkään siitä enkä saa sitä pois ainakaa vielä. Mikään muu ei oo pakko ku ne jutut jotka tapahtuu oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mutta sillon niitä juttuja ei tarvi miettiä eikä mitään koska nehän tapahtuu joka tapauksessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
mikään ei siis oo pakko paitsi ne jotka on mutta niitä sun ei tarvitse miettiä tietenkään

Tai on pakko syödä mut periaatteessa ei oo mut käytännössä se menee niin että aina jossain vaiheessa ku on tarpeeksi nälkä nii syön kummiski
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Voisinpa olla satavarma et se on noin, ja pysyisin aina satavarmana siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
No okei, en mä tiedä:) mistä mä voin tietää :) ei se välttämättä oo niin :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
"
Nykyään kun kaikki pitää läväyttää heti naaman eteen. Ei enää olla salaperäisiä, mielikuvitukselle ei enää jätetä tilaa eikä mitään ns. arvailujen varaan. Todella tylsää itseasiassa. On todella omaperäistä läväyttää napaan asti venyneet utareet ruutuun *huoh*

Useimmilla naisilla kun ei ole millään tavalla kauniit rinnat. Joko helvetin rumat ja suonikkaat pallot, lattiaan saakka venyneet suonikkaat nahkapussit tai sitten pelkät nännit, ei rintoja ollenkaan."

XDDDDDDDDDDDDD mistäs noin kateellinen olet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Jos joku pyytää kuvaa niin voinhan minä ehkä mahdollisesti lähettääkin, ilman naamaa tosin, sillä kyseiset äijät on nimenomaan sanoneet tykkäävänsä roikkuvista tisseistä ja tarjoutuneet ihailemaan ja näin nostamaan itsetuntoa :D win-win
Ei siitä mitään pahaakan voi seurata kun kuvassa on vain ne tissit eikä muuta, naamaa tms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Ei tainnut täti(?) tajuta että jotkut tykkää niistä venyneistä rinnoista aika lailla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Niin että mun pitäs vaan tehdä kaikkeni ettei tissit pääse venymään elämän kulkiessa eteenpäin niinkö? Sairas akka toiki, mikäli se on akka :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Sitä paitsi kun miettii mun lihomisia ja laihtumisia niin ei senkään puolest oo ihme että ne on venyneet

Ne kyllä mun mielestä oli jo siinä vaiheessa ku olin pelkästään lihonut enkä laihtunu vielä.
 
Ylös Pohja