Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Uhraan aivan mielellään terveyden jos vaan saan olla mieluummin vapaa. Ja ihmettelen miten kukaan jaksaa lähtee tollaseen hömpötykseen mukaan xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
En enää jaksa tehdä mitään, en mitään pientäkään. En jaksa enää ajatella, mulle kaikki on ihan sama, mä wn yritä enää mitään

Oikeastaan voisin ajatella silleen (vaikka se onkin väärin) että millään muulla ei oo välii ku sillä et pysyn elossa. Ettei mun tarvi huolehtii mistään muusta ku siit etten tapa itteeni. Ihan sama kuinka paskaa, ihan sama mitä ikinä tapahtuu, ihan sama mikä mun ulkonäkö on, ihan sama kaikesta. Ainut asia mistä huolehdin on etten tapa itteeni. Joo tiiän et toiki on väärin mut?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
No ei, en jaksa

Mut mun ajatukset meni ihan sekasin nyt joten kaikki meni taas pieleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mun piti mennä tänään sinne paikkaan, mulla oli herätys 12 mut nukuin vielä pitkään sen jälkeen, en todellakaan jaksanut nousta. Joten sekin siirtyi jälleen eteenpäin eli apua ja helpotusta ei vaan tule vieläkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mun piti käydä sen synttäreillä mut sinä päivänä en pystynyt lähtee, sit sanoin et tuun käymää joku toine päivä. Siit on koht 2 viikkoo enkä oo vieläkää menny. Oon iha paska ihmine. En ees nää mun kavereita vaikka sanon että tuun käymää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Se ei tuu ikinä toteutuu. En oo varmaa viel vuodenkaa päästä käyny sen luona
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Toinenki kaveri pyytää aina välillä näkee ja en oo nähny sitä ku viimeks varmaan noin vuosi sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Niinku toinen samas kaveriporukas oleva, taas kerran jouduin sanoo sille etten pääse mihinkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ainut mistä ees välitän on että pääsen sinne mestaan joko huomenna tai sit maanantaina tai tiistaina tai keskiviikkona tai jossain siinä. Tuskin sitä kovin pitkälle voi jättää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Koska mul ei oo enää mitään muuta toivoa edes. Yksin en enää pärjää. Tää asia ei lopu ikinä. Eikä se lopu välttämättä sillä jos meen sinne, mutta näinkään en pysty elämään. Mä vaan yritän ja yritän uudestaan ja kaikki yritykset kaatuu ja niist tulee sellanen sotku etten tiedä ees enää mitä oon yrittänyt koska mä en enää tajua mun omia suunnitelmia tai tekemisiä. Mä en edes tiedä mihin mun pitäisi kiinnittää huomiota. Siihen lapsuuden muistoon vai? Vai ei mihinkään? Vai mitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mun elämä meni pilalle heti, sitä ei korjata enää ikinä. Tää on pelkkää kitumista vuodesta toiseen. En ymmärrä miksen oo jo tappanu itteeni. Tää ei ainakaan oo ees elämää joten kuolemakin on varmaan parempi vaihtoehto
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Pahinta on että mulle tulee näistä pienistäkin asioista mitä teen NYKYÄÄN pakollisia juttuja, kuten vaa'alla käynti, vaikka se ei oo ollenkaan pakollista. Silti noudatan sitä niinku se ois joku pakollinen asia kuten vaikka koulussa käynti. Eikä muuten sekää olis pakko, jos olisin, eikä töissä käynti. Kumpikaan ei oo pakko. Koska mikään ei oo pakko.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mä tiedän että MIKÄÄN EI OO PAKKO, ja se on totuus. Mun ei tarvi edes pitää kiinni jostai työkkärin suunnitelmista, ja itse kannan ne seuraukset jos multa sit loppuu rahat tai vastaavaa. Itsehän sen päätän. Ei mun tarvitse edes vastata työkkärin yhteydenottoihin. Itse päätän ja itse kannan seuraukset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Mikään täs elämäs ei oo pakko, siitä vaan tulee sit seuraukset. Ei muuten oo mikään pakko.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Kun olin lukiossa jos en ois käyny koulussa, niin siitäkään ei ois tullu sen kummempia seurauksia kun vaan se et sit vaa oisin joutunu lopettaa sen ku en ois päässy mitää kurssei läpi ja oisin reputtanu kaiken ja en ois menny kokeisiin. Ei se ois ollu mikää hirvee seuraamus jos oisin joutunu lopettaa lukion kesken. Eli sekään ei missään nimessä ollu pakko. Otin vaa sen pakkona, ihan niinku KAIKKI on mulle pakko. Laihdutuskin on pakko. Ulkonäön on PAKKO olla jotain tiettyä. Kaikki on vaa pakko. Terveellisyys on pakko. Liikkuminen on pakko. Ei ole pakko. MIKÄÄN ei ole pakko, sä vaan otat kaiken pakkona. Ei YHTÄÄN mikään ole pakko. Ei oo pakko nähä kavereitakaa ja pitää lupauksiaan ja kuunnella mutsia joka asiassa, tai yhessäkään asiassa. Mikään ei ole vittu pakko tässä elämässä. Senkus teet mitä lystää.
 
Ylös Pohja