Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
I usually dont see it but now i see my beauty.

Se kuitenkin vaatii jonkin tollasen. Mikä on jännä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
se laajentaa sun mieltä jotenkin. Koska oot tottunu näkee jotkin asiat rumana, mut toi saaki sut näkee ne kauniina. When i tell you, nää on tosi harvinaisia hetkiä kun nään itseni noin kauniina.........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se vaan todistaa et kaikki itsensä rumana näkeminen on kiusaamisesta johtuvaa. Ja kiusaamista ei oo pelkästään koulukiusaaminen, which is an obvious case, mut kiusaamista on myös ihan vaa nää meidän tavalliset kauneusnormit. Mitä muuta se on ku suoraa kiusaamista? Eli kaikki se on kiusaamista, ja sitä harrastaa aika monetkin. Esim se että joku sanoo "en oo mikään monsteri vaan *pituus/paino*"

Toi on jo kiusaamista.

Mun mielestä kaikki sellanen että annetaan ymmärtää jonkin olevan rumaa on kiusaamista. Tai niiku et melkein kaikki ajattelee niin. Esim enemmistö varmaan ajattelee et akne on rumaa niin se on tavallinen asia mut kuka sen päättää? Ei kukaan. Ihmiset antaa merkityksen sille ja sen voi nähdä myös kauniina sillon kun osaa ajatella valtavirrasta poiketen. Typerät idiootit, jotka ette osaa ees ajatella. Avartakaa vähän mieltänne. Jos joku sanoo "akne ei oo kaunista" niin se ei oo "se on vaan totuus" vaan se on kiusaamista, ihan aidosti oikeaa kiusaamista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaiken voi nähdä kauniina sillon ku osaa käyttää vähän luovuutta , mut ootte niin yksinkertaista porukkaa ettette osaa ajatella sitä niin. For example, some men are like this

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eikä se oo sama asia kun attraction. En mä ollu attracted yhteenkään noista tyypeistä, mut näin jokaisen niistä silti kauniina. Uniikkina.

Joten ne jotka on sillee "ei mun tarvi pitää läskejä naisia kauniina!!1111111 mä saan tykätä mistä haluun!!111 YHYYYY BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" niin joo, saat, mutta edelleenkin: jos oisit vähän vähemmän yksinkertainen ihminen, niin osaisit nähdä sen kauniina mutta ei sun tarvi olla attracted siihen. Ne on kaks hyvin eri asiaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se on ikään kuin täysin toisenlainen tapa katsoa asioita. Aivan täysin eri linssin läpi. En mäkään yleensä näe asioita noin koska mutkin on aivopesty. Mut mä ainakin aloin ton myötä nähdä asiat ihan eri linssin läpi ja se on kertakaikkiaan ainut syy miks nyt nään itsenikin kauniina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I CANNOT BELIEVE I SEE THAT PIC OF ME AS BEAUTIFUL

ITS IMPOSSIBLE that i see it as beautiful

Its truly a miracle

Tää tarkottaa sitä et mun täytyy kattoo tota videoo aina kun mä meinaan kuolla

Ei ehkä aina mut joskus ehkä

Koska mun pitää palauttaa tää mindset aina välillä.

En enää jaksa olla ton vääränlaisen ajattelun vankina. Se on kaikki valhetta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiedä teenkö Redditillä enää mitään. Ja kaikki sellaset mitkä on tuhonnu mua. Esimerkiksi mä en ihan muista että hengasinko 2022 lopulla missään mis ois tullu tämmösuä. Se varmaan alkoi vasta 2023 alussa. Niin mä en haluu olla enää osa sitä. Mä en halua mitään tekemistä sen kanssa ja sellasten ihmisten kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Enkä aio enää kysyy keltään miltä näytän, koska tiedän etten pidä niistä ihmisistä edes.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ainoastaan tolla mindsetillä on enää väliä, toi video ja se mindset. Suljen kaiken muun pois itseni ulkopuolelle. Siellähän taistelette keskenänne. En osallistu enää keskusteluun, edes lukemalla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niitä ihmisiä, ja erilaisia kauneusstandardeja, ei oo enää olemassa mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nyt tiiän et anything can be beautiful, eikä mua toivottavasti voi enää huijata mihinkään muuhun.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Te ootte kaikki väärässä ja mä oon yks niistä harvoista jotka (nykyään) pystyy näkee kaiken sen läpi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Just sanoin etten tuu ikinä olee kaunis, mutta noin vaan mä muutuin kauniiks, muuttamatta ulkonäköäni ollenkaan.

Mut on myös aivopesty haluumaan vaihtaa sukupuoleni, joten sekään ei oo aito homma. Mut on aivopesty siihen 100 %. Mut on aivopesty siihen ettei mun naisen vartalo oo kaunis. Piste.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä vihaan suurinta osaa ihmisistä ja aion sellaisena pysyäkin. En enää siedä ja kuuntele mitään. Mul ei oo enää mitään sanottavaa ihmisille joita inhoon, mul ei o mitään tekemistä noiden kanssa enää koskaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon jo niin täynnä vihaa etten mä enää haluu elää siinä maailmassa, joten ei hätää. Mul ei oo ees mielenkiintoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Let's do away with prejudice
Don't discriminate, tolerance is bliss

Ja

even if you're taller
Or someone who is smaller
Or perhaps you're thinner
Or one who loves his dinner

Niin.