Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Näin ihan hirveetä painajaista oikeesti ei saatana olin pitkään heräämisen jälkeen viel peloissaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Nyt tiedän milt tuntuu joutuu terrori-iskun keskelle koska koin sen mun unessa ja se oli hirveimpiä unia mitä oon nähnyt. Se paniikki. Sit kun päästiin turvaan johonkin rakennuksen alakertaan minne niiden ei pitäny päästä niin sit ne kai tulikin sinne ja kaikki vaa yritti olla liikkumatta ja piiloutuu ettei ne tietäis et siel on ketään. Muistan kuinka olin ihan niin liikkumatta ku pystyin ja niin piilossa ku pystyin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Eikö oo outoo kuin tollasen asian voi kokee kokematta sitä oikeassa elämässä. Mutta kokemus on ihan vastaava. Se paniikki kun kaikki yritti mennä jotain portaita ylös (vai alas?) ja oli kai jotenkin ahdasta ja sit yritti vaa nopeesti päästä siitä ettei kukaan ehtis osuu suhun tai jotain. Sillee vaa niiku äkkiä karkuun. En tosin tiedä oliks niil muka aseet koska se näytti enemmän siltä niiku jossai siel ois ollu jtn räjähdyksiä mut en tosiaa oo varma mistää ku oli niin sekava uni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Vittu minä vihaan. Pitkään sen jälkeen pelkäsin et joku hyökkää ulkoa mun kimppuun et sielt tulis jotain tyyppei koska olin täysin siin unessa vielä kiinni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ehdotankin että tämän kaltaisista asioista ei uutisoitaisi.....................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Koska mä en tiedä miks koko suomen täytyy tietää se että jossain koulussa vaikka tapahtui kouluampuminen tai että venäjällä tapahtui terrori-isku tai prahassa tapahtu joukkoampuminen (ja nää on vaa näitä viime aikojen juttuja). No, ehkä se on sen takia että ihmiset osais varoa tai jotain?? En tiedä. Onneksi en oo menossa kouluun enää koskaan ite :D ja en oikein käy konserteissakaan enää nykyisin ja missä se prahan juttu oli, en muista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Must tuntuu et toi on menny vaa pahemmaks, meil on jotain kuvii missä mä oon semmosen pikkulapsena mun sillose tulevan koulun jossain tapahtumassa, se on varmaa joku 2001-2002 tai jotain sitä luokkaa, nii kyllä varmaan oli koulut turvallisempia silloin........... Eikä ollu tapahtunut yks ainut kouluampuminen vasta sillon -89. Siitähän sitte meni suunta vaa alaspäin suomen maassa. Nyt niit on ollu jo ainaki 4 + yks joka ei ollu ampuminen mut silti kouluhyökkäys. Joten 5. Jollen unohda jotain tässä. Sit oli joku puukotus jossain ammattikoulussa mut en tiedä kuoliko siinä ketään, mut silti. Eli 6 ainaki. Mikä se oli ku se joku tappo vai yritti tappaa opettajan jollai lapiolla? Eli vissiin 7 ainaki. Ainii mut se oli kans sillon joskus 80-luvun tienoilla.

No mut kummiski, yleisesti ottaen koulut oli turvallisempia silloin, nyt tuntuu et kaikki on menny ihan mahottomaks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
KYLLÄ KAIKKI ON MENNY IHAN MAHOTTOMAKS

imagine being able to feel safe at school

Onneks en enää käy koulua ja aattele kui onnekas olin et satuin olee just niissä kouluissa joissa ei tapahtunut mitään tollasta tilannetta. Ah en voi sietää ihmisiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Tosin ei koulu ollu siinä mielessä turvallinen paikka mulle kun totta kai kohtasin siellä väkivaltaa, mut se oli vähemmän paha asia kuin kouluhyökkäys. Mut silti, se ehkä aiheutti mun bdd:n.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mut ei voi silleen sanoo et turvallinen. Mun ois ehkä pitäny vaihtaa koulua eikä antaa sen homman vaa jatkua. Tai sitten tosiaan hakata niitä kunnolla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Huom: kiusaaminen ei oo ikinä mikään syy suorittaa ampumista mitä vittua

"yhyy ampuja on uhri" no HÖPÖ HÖPÖ ei oo mitään oikeutta traumatisoida ampumisella niitä viattomiakin ihmisiä. Ei oo ok aiheuttaa sellasta paniikkia ja traumoja ihmisille jotka ei oo tehny mitään. Siks pieni näpäytys niille kiusaajille on ok mut kouluampuminen? Yeah no. Youre just a psycho................ Etkä mikää raukka. In my opinion.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
+ se et sä aiheutat muilleki painajaisia ja pelkoja niilleki jotka ei ees todistanut asiaa??????? Huoh mä olin kolmannella luokalla ite jokelan ampumisen aikaan ja pelkäsin sen jälkeen, olin ihan jossain sellasessa oudossa pelkotilassa jonkin aikaa ainakin. Oli sellanen olo vähän niin kun joku vois vaa randomisti hyökätä mun kimppuun vaik omal pihal tai jtn.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ja mä en muista millon se oli kun kärsin joistain peloista kun olin koulun salissa ja ovet oli kiinni ni tuli jotenkin sellanen pelko. Olikohan se lukiossa vai missä? Ehkä joku sellanen pakokauhu et mitä jos nyt tapahtuis jotain pahaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ettäääääääääääääääää

KIITTI TRAUMOISTA

vaikka en oo ite joutunu onneks siihe tilanteesee ikinä mut uutisten seuraaminen on näköjään riittävää aiheuttamaan sellasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Siis mä oon todella kyllästynyt naisiin ja kaikkeen mitä ne puhuu.

Mul meni lopullisesti hermo kun youtubes oli joku juttu et "mä en voi käyttää bleisereitä koska oon tän mallinen" sit joku toinen "eiku se on just toisinpäin te just voitte käyttää niitä mut ME tän malliset ei voida"

Ootte kaikki vittu idiootteja. Suurin osa naisista on ihan täysiä idiootteja niiden juttujen perusteella enkä halua enää sekuntiakaan olla niiden vaikutuksen alaisena. En halua että niiden jutut vaikuttaa muhun enää sekuntiakaan. Haluun tollaset ihmiset kokonaan pois mun elämästä mut se tarkottais sitä etten voi olla youtubessa, instagramissa, redditissä enkä varmaan vois kattoo telkkariikaan. Et siin mielessä aika vaikee tehtävä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mä oon niin kyllästyny. Mä en haluu enää kuunnella. TE ootte vittu tehny must tämmösen samanlaisen vitun paskan. Ennen mä olin sellanen kun halusin ja nyt en pysty olla ees olemassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Hyi vittu. Mua oksettaa edelleenkin suurin osa ihmisistä. Etenkin just nuoret ihmiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
En haluu tollasia ihmisiä mun elämään mut joo täytyy sit varmaan poistuu kokonaan youtubesta ja instasta ja redditistä. Mitenköhän se onnistuu? Ei mitenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Oonkin ollu eilen instassa vaa 2 minuuttia ja lauantaina 0 minuuttia. Ehkä en ookaa siellä niin paljon sit
 
Ylös Pohja