Tai ehkä mua ärsyttää ulkonäkökeskustelu yleensäkin. Harvemmin siellä sanoo kukaan mitään fiksua. Kaikki vaan toitottaa jotain omaa näkemystä siitä mikä on rumaa ja mikä kaunista ja miten joku voi pukeutua ja mikä näyttää tyhmältä, ja aina pitää pienentää vyötäröä ja jotain tollasta niin mulla menee hermo siihen miten epäpersoonallisia tavalliset ihmiset on. Ei mitään omaa mieltä ja omia aivoja, ei mitään omalaatusuutta missään. Ei tarvi olla, mut älkää tulko mulle sanoo et "sä et saa tehä noin koska mun mielipide on tää ja mä oon päättäny tän". Välillä tuntuu että niiltä puuttuu kyky ajatella, ne vaan sanoo mitä sattuu ja ajattelee että kaikki on samaa mieltä. Esim kun sanotaan että "rumia ihmisiä on olemassa" niin ne olettaa et kaikkien on pakko ajatella oikeesti samalla tavalla, et ne valehtelee jos ne sanoo et "must rumii ihmisii ei oo". Oisko vaik et kaikki ajattelee eri tavalla? Luullaan et kaikkien aivot on viritetty samalla tavalla, no mun ei ainakaan oo. Oon kaikesta eri mieltä. Kaikesta. En kuulu tähän maailmaan. En halua olla täällä näiden kanssa, kuuntelemassa näitä juttuja koko ajan.