Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En tiedä ku mä en ymmärrä ku mä vihaan kaikkii sosiaalisii juttui ja sosiaalisii sääntöi ja elän aivan eri todellisuutta kuin muut eikä mua kiinnosta tietääkään muiden todellisuudesta mitään. Jotenkin oon niin kypsä tämmöseen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon tullu varmaa vanhaks ku mua enemmän ja enemmän koko ajan vaan ärsyttää muut ihmiset ja varsinkin nuoret.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se on jännä juttu että ihminen on somessa, vaikka ei voi sietää muita ihmisiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En voi sietää vauva- foorumin porukkaa myöskään, en oikein mitään tollasta. Jotenkin mulla menee lopullisesti hermot. Oon vaa liian omanlaiseni sopeutuakseen tollaseen porukkaan. Ei oikein nappaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Musta aina sanotaan et tuun toimeen hyvin ihmisten kanssa????? Ja VITUT tuun toimeen. Mähän tuun toimeen vaan harvojen ja valittujen kanssa. Olin jo lapsena hankala kun en tykännyt siitä tavasta millä muut leikki mun kanssa ja ne teki ne ns. "Väärin"

Joten kyllä mä oon aika varmasti sellanen ihminen joka nimenomaan ei tuu toimeen. Oon kyllä liian kiltti yleensä kuulemma, mut se ei tarkota et tulisin oikeesti toimeen. Harvassa on ne ihmiset joita mä ihan oikeasti siedän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Varmasti se on syy miks oon niin paljon omassa maailmassani. En vain voi sietää suurinta osaa ihmisistä ilmeisesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai ehkä mua ärsyttää ulkonäkökeskustelu yleensäkin. Harvemmin siellä sanoo kukaan mitään fiksua. Kaikki vaan toitottaa jotain omaa näkemystä siitä mikä on rumaa ja mikä kaunista ja miten joku voi pukeutua ja mikä näyttää tyhmältä, ja aina pitää pienentää vyötäröä ja jotain tollasta niin mulla menee hermo siihen miten epäpersoonallisia tavalliset ihmiset on. Ei mitään omaa mieltä ja omia aivoja, ei mitään omalaatusuutta missään. Ei tarvi olla, mut älkää tulko mulle sanoo et "sä et saa tehä noin koska mun mielipide on tää ja mä oon päättäny tän". Välillä tuntuu että niiltä puuttuu kyky ajatella, ne vaan sanoo mitä sattuu ja ajattelee että kaikki on samaa mieltä. Esim kun sanotaan että "rumia ihmisiä on olemassa" niin ne olettaa et kaikkien on pakko ajatella oikeesti samalla tavalla, et ne valehtelee jos ne sanoo et "must rumii ihmisii ei oo". Oisko vaik et kaikki ajattelee eri tavalla? Luullaan et kaikkien aivot on viritetty samalla tavalla, no mun ei ainakaan oo. Oon kaikesta eri mieltä. Kaikesta. En kuulu tähän maailmaan. En halua olla täällä näiden kanssa, kuuntelemassa näitä juttuja koko ajan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Teen kaiken eri tavalla, oon joku luonnonoikku muutenkin, en haluu edes lapsiakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tykkää treffailla, ja en oo sitä juurikaan harrastanutkaan

Oon 25 ja oon ihan tyytyväinen siihen etten edes harrasta seksiä, se ei kuulu mun elämään tällä hetkellä vielä ainakaan

Kuka 25-vuotias tavallinen ihminen on sillee iha ok sen kaa et on neitsyt? Ei kukaa. Ei tavalliset ihmiset. Ei mul oo mitään intoo sellasee. Tavalliset ihmiset hakee tässä vaiheessa kyllä seksiseuransa jostakin jo. Mä en siis kuulu niihin. Mä oon tyytyväinen tähän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Im tired of people so im only listening to this

And not what other people are saying

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut haluisin vieläkin vaihtaa sukupuolta joten se ei nyt tohon ihan toimi näköjään vaikka pitäis toimia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Im sorry as much as i love this song.... Its a bit.... Well... :D koska on niin selvää että hwasa on kauniimpi kun mä niin on vähän tyhmää olla sillee hey everyone is beautiful!!!!1 when youre that pretty yourself.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä ny jumalauta voi pakottaa itteäni ajattelemaan niin kun totuus on se etten mä oo kaunis. Yrittäkää nyt tajuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
pelkästään huijaan itseäni sillä jos yritän. Must ei tuu kaunista ikinä. Ettekö Ymmärrä. Lopettakaa se "olet kaunis ❤️" paska.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä enää jaksa tollasta. Tai i love my body kans. Joo joo ehkä jos mä olisin hwasan näkönen niin voisinkin. Mut mun kehohan on objektiivisesti ruma joten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut sit toisaalta haluun myös vaihtaa sukupuolta et idk

Ehkä olisin ees komee miehenä vaikka lets face it en pitäis siitäkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Tää on mun lempivideo koko maailmassa.

Except: "flaws"? Why did u call them flaws? So you think that lazy eye is a flaw? :D

Ylös Pohja