Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ai VITTU MÄ KUOLEN

pyörryn

Miks ne alko noin yhtäkkiä etten ehtinyt edes ottaa särkylääkettä nyt jos otan siin kestää sata vuotta vaikuttaa. Ei siitä enää mitään hyötyy oo. Siis miten ne kivut voi alkaa täysin yhtäkkiä ja kovimmalla voimakkuudella mitä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lopettakaa mä kuolen HETI

naurattaa mut itkettää vittu

(Jos oon näin vauva pelkistä menkkakivuista niin you can all be sure that i'm never gonna have babies, it would kill me alright)

En vittu kykene

Kuolen HETI :DDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se on AIVAN selvä asia että en koskaan voi synnyttää, aivan obvious

Nää kivut saa mut pyörtyy

Siis jos ne ois alkanu sillee hitaasti ensin lievästi nii oisin voinu ottaa särkylääkkeen siin kohtaa eikä mun ois tarvinut kestää tätä kidutus tason kipua

No joo jos kuolen niin tiedätte syyn

She died because of period pain
Lmao ai vittu kuolen

Tää tappaa.

"Kivut ja häiriöt eivät kuulu naisen kiertoon" joojoo tiedetään tiedetään iha sama näköjään ne kuuluu

Oook ikävä mun kultaa oon täl hetkel niin rikki henkisesti et tarviin vaa halin silt ja et se silittäis mua.
No tietty fyysisesti myös ainakin menkkojen takii kuolen niin saatanasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ai vittu miten en tuntenut mitään tämmöstä koko saatanan päivänä ja nyt yhtäkkiä vittu lähtee järki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also KAIKKI ON VERESSÄ XDDD no ei, vähän vain.

Ja tää kuulostaa nyt taas silt et oisin runkannu mut siis ei mitään semmosta vaan menkat muute vaan sotkee kaiken
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
So in love with him

Pls help

Mut niiku kans selasin muistoi ja sillee ni löysin sen oisko ollu back door joku.. practice? Nii muistan ku sillon harkitsin jotenki nii tosissaan itsaria ja olin vaa jotenki nii vitu surullinen sillon. Lol se vidi on ikuisesti painunu mun mieleen sinä vidinä jonka katoin sillon ku "meinasin" tappaa itteni

DDDDDDD:

nyt oon onnellinen etten tappanu. Tiedän et sen ei ollu tarkotus mennä niin
Koska luulin että mul ei oo toivoo kwangien suhteen
Mut sit muistin kaiken sillo marraskuus ja nyt oon miettiny et ehkä mul sitte onkin toivoo vaikka en mä nyt varma siit oo. Mut kuitenkin.

Basically i cried ku katoin sen vidin uudestaan äsken

Huhhuh
Emotional
So emotional
Tää on muutenki iha vitunmoine stoori niiku öö okei????? Vaiheita on ollu.
Jo sekin pelkästään että siin jossain vaiheessa varsinkin elokuussa must tuntui oikeesti että mä vittu hukun ja olin niiku jossai niin järkyttävän pahassa tilanteessa sillon siis se oli vissiin just sitä kun itkin aivan SAATANASTI vaa jatkuvasti

Niin koko tää stoori on sellane et ei vittu

Unreal???? Kaikki?????????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aaaaa eunkwang

But really why am i so kinky lmao enks vois vähäsen chillaa ja olla niinku normaalit ihmiset kiitos

Ja taas on itketty seksuaalisuuden takii like the guilt i fucking can't
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu hajoilen

Mut ei siitä sen enempää

Mut tää:
"All people are sexual, even if they are not having sex, or don’t identify as having sexual attraction to others. This means parents, grandparents, disabled people, religious people, people of all genders and even world leaders—EVERYBODY!"

MITEN MUKA
hämmennyin kosk..... Miten aseksuaalit voi olla seksuaalisia. Joo ne ei tunne sexual attraction to others mut siis jotkut tuntee seksuaalisia tunteita ilman mitään kohdetta ofc and thats valid mut.... Jotkutha on tietääkseni sillee et ne ei tunne mitään seksuaalisia tunteita? Niiku ei yhtään mitään? Vai onkse niin? I have no idea..... En vaa ymmärrä miten muka voi olla silti sexual vaikka ei tuntis yhtään mitään halua niiku ei yhtään

Vai onks sellasii ihmisii.

En ymmärrä oon thoroughly confused

Fr that Really confused me xDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol how can you be sexual if you never have any sexual desire not even masturbation or like anything

If that's possible

I'm.... Confused
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,456
Reaktioarvo
8,627
Käytän tätä hyväkseni, ja sanon että vittu että vituttaa 50 euron panos siihen, että Harry Kane olisi voittanut MM-kisojen maalintekijämestaruuden. Kusipää teki vain kaksi maalia ja vituttaahan tämä, koska ARGH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Käytän tätä hyväkseni, ja sanon että vittu että vituttaa 50 euron panos siihen, että Harry Kane olisi voittanut MM-kisojen maalintekijämestaruuden. Kusipää teki vain kaksi maalia ja vituttaahan tämä, koska ARGH
En tiedä itse edes mikä laji D:::::: jalkapallo? Ei? Eiku joo sehän se varmaan (oon tosi perillä näistä)

Mutta huutista sille!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muuten: mikä vitun saatanan homma tämä nyt on kun on vissiin -10 astetta???????? Palelin koko saatanan yön melkein huoneessani että morjens vaan XD ja nytkin viluttaa edelleen

At the same time those lucky bitches in Seoul apparently are warm and cozy cause it's like +2 °C there hahahaha siis mä oikeesti oon ihan kylmissään tääl sisällä xDDDDDDD tarvi mennä ulos ees mut jäätyy silti

Ja kaiken kukkuraksi näin vielä unta eunkwangista (taas) ja oikein viel semmost intense unta niin EIPÄS RAASTA OLLENKAAN

Huuhhuh miten kaipaan häntä niiiiiinnnn xD kiitos elämä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vau kiitos elämä jälleen xDD

Literally minä: oon 95 % varma et tuun olee sen kaa tulevaisuudes
Minä literally seuraavana päivänä: oon 95 % varma et tuun in fact olee yksin koko elämäni, että en tuu seurustelee koskaan

... Sehän käänty päälaelleen xD

Mut niinhän se on menny about koko ajan muutenki

"It was months and months of back and forth 🎶"

Literally tätä se on koko ajan edestakaisin koska ensin oon sillee et ei hemmetti olin niin varma siit sillon, sen oli pakko olla valid kokemus olin niiiiiiin varma jotenki
Mut sit alan sen jälkeen epäilee ja mietin et eihhhhh kuulostaa nii epätodennäköselt, ei voi olla


En tiiä mutta kuiteski elämäni suurin kusetus jos en sitä koskaan saakaan

Ei mul kummiskaa ihan tommosta oo muiden kohalla käyny et oisin noin selkeesti tiennyt et jostai tulee mun mies

But then again.



Vaikka olinkin sillon niin varma siit ni ehkä olin siltiki väärässä. Toisaalta mul ei ollu syytä haihatella sen perään et luulis sen olleen valid kokemus..... Mut silti se vaikuttaa niin epätodennäköiselt etten kertakaikkiaan pysty uskoo

Oikeasti.

On vaan niin typerä ajatus että joku random tavallinen tyttö tämmösest pikku kylästä sais oikeesti tollasen miehen, joka on noin kaukana ja vieläpä julkkis
Ei ei ei :D ei tule tapahtumaan

XD honestly

I can't fucking imagine that

Varsinkaan kun en ikinä tuu pystyy lentää yhtää minnekään XD

Helmikuus ne ois ranskas mut en todellakaan pysty lentää edes niinkään lähelle

En ainakaan usko että tällä hetkellä pystyn.

Sitä paitsi en edes osais xD oon sen verran uusavuton varsinkin liittyen matkustamiseen






Mut mitähän hemmettiä se kokemus oli? Koska luulin oikeesti et se oli valid asia. Tai sillon ainaki luulin. Se oli kummiski niin selvä tunne siitä. Et näin se tulee vaan menemään. Mistä se ajatus ees tuli 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vitut en usko siihen enää mutta silti tietty rakastan sitä edelleen mut en mä sitä tule saamaan se nyt on lähes varmaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahshhhshsjs kuuntelen little miss perfect xD ja samaistun kosk tää kohta: "what? It's totally platonic" :D

Minä pienenä tunnustamassa tunteeni sille yhdelle tytölle (tai siis jotain sanoin sille et tykkään siitä lol)
"What? It's totally platonic"
Minä joskus yläasteella ku mietin oonko ihastunu yhteen frendiini
"What? It's totally platonic"
Minä edelleen yläasteella ku mietin tanssinopettajaani
"What? It's totally platonic"
Minä lukiossa kun se yks tyttö lowkey piti mua sylis tai sillee kinda (ja sit aloin aattelee sitä yhtäkkiä ku aiemmin en kai ollu aatellu sitä ees)
"What? It's totally platonic"

:DDDDDDDDD juujuu täähän se ois kyl

Öäh mood

En ymmärrä miten oon voinu edes olla epävarma asiasta kun se on ollu aina ihan päivänselvää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä miten oon voinu edes olla epävarma asiasta kun se on ollu aina ihan päivänselvää
Mutta varmaan heteronormatiivisuus ja se kun sitä sitten saattaa ajatella että okei no mut nää tunteet siis ON platonisia et näinhän kaikki tytöt tuntee.......

Mutta ei kyl vissiin:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi ymmärtää miten oon hetkeäkään voinu epäillä varsinkin sillon lukiossa kun oikeasti aloin ajattelee yhtäkkiä sitä niin paljon ja kaipasin takasin sen lähelle niin saatanasti niin JOOH miten tollasta voi epäillä hetkeäkään etteikö se olisi ihastumista. Anteeks mut se oli niin selvää ihastumista mut olin vaa jotenki niin shokissa enkä voinu uskoo XDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
That's fine, imma just go with "not straight" cause at least that's true

Epähetero

Tarpeeksi broad muutenki

No ei siitäkään kyllä oo kysymystäkään että tykkäänkö miehistä vai en varsinki jos kattoo seo eunkwang casea mutta niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Seo eunkwangista puheen ollen taas niin mitenköhän selviän tästä 😆 ikävä on niin järjetön välillä (usein)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No niinpä niin. Ei tässä mitään, luin vaan äsken sen yhden viestin minkä olin lähettänyt mun kaverille liittyen eunkwangiin ja kerroin siinä siis kaikki nää asiat mitä on tapahtunut sen ig live keissin ja sit sen kaiken mitä tapahtui 2020. Kaikki noi oudot tapahtumat. Ja ku luin sen äsken

.... Niin vittu se kuulosti oikeesti oudolta.

Niiku kosk ajattelen koko keissiä niin paljon ni välil mietin et ei se nyt niin outoa ole
Ku totun ite siihen et tällee tää ny on vaa menny.

Mut ku lukee sen tollee kirjotettuna frendille???????? Niin se kuulostaa ihan vitun


.....


Oudolta oikeesti.

Niinku siit en pääse kyl mihinkään että ainakin siin viestis ku sitä luki ni kyllä se kuulosti oikeasti siltä et voiks tollasta tapahtuu? Siis niiku niiiiiiin ihme sattumia et ei vittu oikeesti.

Oon iha vitu järkyttynyt edellee xd

Ja siis jopa se mun kaveri sano tosiaa siihen jtn että toi kaikki kuulostaa kyl tosi oudolta:D et en siis oo ainut jonka mielestä tää on outoa eli en siis oo niin paljon ainakaan suurennellu asiaa päässäni et jotenki vaa pelkästään minä kuvittelisin et täs on jotain outoo vaa muidenkin mielestä se on aika random

Mut jooooooooooo en sit tiiä hei 😂 probably nothing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No voi helvetti miten en oo yli yutosta

Kuuntelin daisyy vaa nii sen ääni hyökkäs

HYÖKKÄS

mut toisaalta kuuntelin myös mirage ja eunkwangin ääni hyökkäs siinä joten vittu kiva asia sekin noniin

Eih en

Mikä siinä on

Sit JOS tulisinki olee yhes kwangien kaa ni mietin vaan että tuunko sillonki oikeesti edelleen olee sillee etten kuitenkaan ihan oo yli esimerkiks yutosta...
Possibly.
En tiiä välillä en ees nää ketään muuta ku eunkwangin mut sit välil joku tommonen pienikin asia kuten vaa daisyn kuunteleminen voi saada mut pois tolaltaan

Mut sit joskus esim vaik katon that whole episode esim se mis on yuto ja kwang niin en mä siinäkään paljoo yutoon keskittyny. Vähäsen mut hyvin minimaalisesti kyl koko ajan mun huomio oli tos idiootis ja mietin vaa millast ois olla sen lähel lmaooooooooo (lähel sillee seksuaalisesti 😏😏😏😏). Et joo vaihteleehan se näköjään vähän et joskus en mieti yutoo mut joskus joo ja argh. Vieläkin häiritsee kyl se uni siitä mut häiritsee kyl viimeaikaset unet eunkwangista myös kosk ne on ollu nii intense tai niiku emt oon järkyttynyt taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
On se ihanaa kuinka mun unet on periaatteessa parempia kuin valve-elämä, tavallaan

Rääääähhhhhh

Vaikka tietää että ne ei tapahdu oikeesti niin periaatteessa niillä ei oo mitään merkitystä koska en oo OIKEESTI ollu koskaan yuton lähellä, en ikinä. Mutta kun mä kuitenkin koin sen :DDDDDD mutta se on sama asia kuin vaan että ajattelee ja haaveilee päänsä sisällä hereillä mutta unissa se on vaan ehkä vahvempana tavallaan.......... Mut se on niin outoo miten joku asia mitä ei oo koskaan tapahtunut voi olla niin tärkeetä......... Tai et se on tapahtunut vaa sun pään sisäl mut niiku ok i guess sairasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenki oon täs kattonu kuvii ajalta: lukio.. joten en voi hyvin. Ja muistellu aikaa: 2020, joten en voi hyvin. Ja sit katon mun polvee jossa on vieläkin KESÄLTÄ ne vitun jäljet siit kaatumisest?????????????????????? Ne on oikeesti yhä siinä.... Jopa se mustelma näkyy tos edelleen vähän or am i fucking tripping?????????

MISSÄ VITUSSA MÄ OLEN EDES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD





miks kaikki on niin "traumaattista" ei nyt sinänsä traumaattista mut aina ku muistelen MITÄ TAHANSA mun elämässä ni meen ihan hysteeriseen tilaan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onks tää normaalia siis oikeesti ihan vaa pelkästään jo viime kesän ajattelu saa mut miettimään et mitä VITTUA niin miks kaikki mun elämän vaiheet pienestä asti on tämmösii ihan hulluja... Siis mitä tahansa ajanjaksoa mietinkään niin reaktio on aina samankaltanen :DDDDDDDDDDDDD vaikka miettisin ala-astetta tai jotai emt eskaria tai jotain nii meen sillee "ei vittu ...... Ei vittu.........................." Onks tää ees normaalia :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD siis vittu ku nään mielessäni entisen kouluni käytävät ja tuntuu et päässä alkaa pyöriä samantien....... Joo varmaa tosi normaali reaktio 😂😂😂😂😂 tai jos mietin vaikka entisen kotini (se missä asuin tosi pienenä) takapihaa tai jotai ja niit muistoja sielt ni jotenki siis seki aiheuttaa semmosta epätodellista tunnetta samantien......... Alan oikeestaan miettii et voiks tää edes olla normaalia :D
 
Ylös Pohja