Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Pentagon esimerkiksi.

Why is it always hui and yuto and never anyone else? No okei, jinho ja kaikkee mutta tarkotan niitä oikeesti oikeesti pahoja keissejä. Niitä kunnon keissejä. Miks just ne? Miks aina tietyt tyypit? Miks se on hui + yuto for me? Miksei esim yeo one ja yanan? Miks just hui ja yuto? What the fuck causes it?
And when i said this about jinho, it gets worse. Immediately. Kuten tapana on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Olinko minä puheissani niin tuhma ja ruokoton...?
XDDD no siis, niin. Kaipa se juuri siitä johtui kun seksirepulsio ja sit olin vaan että en kykene lukemaan. Se on kai syy miksi en pysty käymään Redditissäkään nytten ja mitäs muita vastaavia paikkoja on. Tbh en pysty lukemaan omianikaan pervoja viestejäni aina sit oon vaa silleen eeeiii hyi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Hmm i wonder if this is my pentagon crush order:
1. Hui
2. Yuto
3. Jinho

Koska äsken katoin silti enemmän huita vaikka katoin yutoakin välillä. Sit sillon ku kumpikaan niistä ei oo kuvissa ni im looking at jinho :D

Doesnt matter, i hate them all :D
 

Yason59

Uusi
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
95
Reaktioarvo
8
XDDD no siis, niin. Kaipa se juuri siitä johtui kun seksirepulsio ja sit olin vaan että en kykene lukemaan. Se on kai syy miksi en pysty käymään Redditissäkään nytten ja mitäs muita vastaavia paikkoja on. Tbh en pysty lukemaan omianikaan pervoja viestejäni aina sit oon vaa silleen eeeiii hyi
No mä en moneen viikkoon ollut käynyt täällä. Mä vähän ihmettelin noita sun viime aikojen viestejä verrattuna siihen omaani, josta suutuit silloin joskus... Kai mä silloin lähdin vastaamaan sellaisiin "puolikiimaisiin" viesteihin, mutta sen sijaan, että olisin lisännyt vettä myllyyn sammutinkin kipinän... Parempi nyt olla siis hiljaa! Siis...enhän mä tiedä, mikä on Reddit? Ei kai mikään Snapchat tai TikTok... hepreaa nekin! Mutta ymmärsin, että olit tehnyt tuhmia siellä Redditissä? Ja siitä morkkis! Mutta kai tää liittyy siihen, että olen yrittänyt kannustaa sinua ihan oikeisiin ihmiskontakteihin niin kuin siinä ruokottomassa viestissänikin aivan liian suorasukaisesti... Onhan siinä tietty omat vaaransa, että voiko luottaa tai tuleeko hyväksikäytetyksi. Mutta varmaan jossain Redditissä kuvien jakaminen vonkaajille on tuota jälkimmäistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä? Mutta jos ei naamaansa näytä niin mitäpä siitä!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Pffffttttttt

"You have a gorgeous body!" Okkkk 😭 so........ Damn this feels weird. Idk. Satisfying but.. difficult to understand?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
No mä en moneen viikkoon ollut käynyt täällä. Mä vähän ihmettelin noita sun viime aikojen viestejä verrattuna siihen omaani, josta suutuit silloin joskus... Kai mä silloin lähdin vastaamaan sellaisiin "puolikiimaisiin" viesteihin, mutta sen sijaan, että olisin lisännyt vettä myllyyn sammutinkin kipinän... Parempi nyt olla siis hiljaa! Siis...enhän mä tiedä, mikä on Reddit? Ei kai mikään Snapchat tai TikTok... hepreaa nekin! Mutta ymmärsin, että olit tehnyt tuhmia siellä Redditissä? Ja siitä morkkis! Mutta kai tää liittyy siihen, että olen yrittänyt kannustaa sinua ihan oikeisiin ihmiskontakteihin niin kuin siinä ruokottomassa viestissänikin aivan liian suorasukaisesti... Onhan siinä tietty omat vaaransa, että voiko luottaa tai tuleeko hyväksikäytetyksi. Mutta varmaan jossain Redditissä kuvien jakaminen vonkaajille on tuota jälkimmäistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä? Mutta jos ei naamaansa näytä niin mitäpä siitä!
Hahhah no mä nyt olen niin sekaisin kuin seinäkello enkä ikinä tiedä mitä haluan ja mitä en. Mutta jos vähänkin tätä keskustelua on seurannut niin sen varmaan huomaakin. Juu, no reddit on vähän kuin semmoinen foorumi, eri asia kuin Snapchat tai tiktok. No näin pääs käymään joo. En mä naamaani oo onneksi näyttänyt ainakaan vielä. Toivottavasti en siihen sorrukaan :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Pffffttttttt

"You have a gorgeous body!" Okkkk 😭 so........ Damn this feels weird. Idk. Satisfying but.. difficult to understand?
Pffft for real

Hei oikeestiki keksin mikä tossa persekuvassa mua ahdistaa, se on just se läskiys. Liian paljon läskiä niin näyttää jotenkin..... Gross. Mut joo gorgeous body kuulemma 😅

Ja ok jos mul on gorgeous body kuulemma nytten niin kylläpä pelottaa vanheneminen toivottavasti on sitten vielä silloinkin, jonkun mielestä ainakin.

Mutta hullua miten toi persekuva voi olla jonkun mielestä jotenkin nice :D eikö se muka näytä liian irvokkaalta.. mutta huoh... Ehkäpä niillä on jokin läskifetissi.... Tai no ei nyt tarvi olla fetissiä tykätäkseen läskistä mutta.. no tuntuuhan se vähän oudolta et miks. Itse on ihan tottunut näkemään itsensä ällönä niin. Varsinkin kun on läski. Sitte yhtäkkiä joku ilmottaa haluavansa sun istuvan sen naaman päälle??? :D jaaha. En vain oikein ymmärrä. Mikä niissä läskeissä sitten viehättää. Tai mun läskeissä koska enhän itsekään ihannoi pelkästään hoikkuutta muissa. (Cass says hi)

Kaipa se on jokin automaatio tuntea itsestään ällötystä. Uskon kyllä jos niin sanotaan mutta omasta näkökulmasta se kuulostaa aika hullulta. Eihän itseään muutenkaan näe samalla tavalla kuin muut. Mun mielestä toi kuva on niin gross että se on omituista että joku siitä voi ihan kiihottuakin näköjään :D näköjään läskeistäkin tykätään.
 

Yason59

Uusi
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
95
Reaktioarvo
8
Hahhah no mä nyt olen niin sekaisin kuin seinäkello enkä ikinä tiedä mitä haluan ja mitä en. Mutta jos vähänkin tätä keskustelua on seurannut niin sen varmaan huomaakin. Juu, no reddit on vähän kuin semmoinen foorumi, eri asia kuin Snapchat tai tiktok. No näin pääs käymään joo. En mä naamaani oo onneksi näyttänyt ainakaan vielä. Toivottavasti en siihen sorrukaan :D
Kyllä kiinnostaisi mennä sinne Redditiin katsomaan kuviasi!🤓🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Eunkwang #39 hei oikeesti tää on naurettavaa

Hirveä määrä noita on

Sit sillee masatoshi #3 ja hui #3 :D mitä vittua.

Se oli kyl söpöö ku mul oli aina vaa se iänikuinen eka muistio masatoshista :D mut sehän meni täyteen vasta tammikuussa. Tehny ton varmaan joskus 2019 ja 2024 menee täyteen :D
 
Ylös Pohja