Onko se reddit turvallinen? Siis, että pysyy anonyyminä. Pitääkö sinne rekisteröityä? Ja onko sinulla siellä nimimerkki, jonka alta kuvat löytyy? No, tuskin kerrot minulle sitä... mutta yrittänyttä ei laiteta!🤓🤣Pffft for real
Hei oikeestiki keksin mikä tossa persekuvassa mua ahdistaa, se on just se läskiys. Liian paljon läskiä niin näyttää jotenkin..... Gross. Mut joo gorgeous body kuulemma 😅
Ja ok jos mul on gorgeous body kuulemma nytten niin kylläpä pelottaa vanheneminen toivottavasti on sitten vielä silloinkin, jonkun mielestä ainakin.
Mutta hullua miten toi persekuva voi olla jonkun mielestä jotenkin nice :D eikö se muka näytä liian irvokkaalta.. mutta huoh... Ehkäpä niillä on jokin läskifetissi.... Tai no ei nyt tarvi olla fetissiä tykätäkseen läskistä mutta.. no tuntuuhan se vähän oudolta et miks. Itse on ihan tottunut näkemään itsensä ällönä niin. Varsinkin kun on läski. Sitte yhtäkkiä joku ilmottaa haluavansa sun istuvan sen naaman päälle??? :D jaaha. En vain oikein ymmärrä. Mikä niissä läskeissä sitten viehättää. Tai mun läskeissä koska enhän itsekään ihannoi pelkästään hoikkuutta muissa. (Cass says hi)
Kaipa se on jokin automaatio tuntea itsestään ällötystä. Uskon kyllä jos niin sanotaan mutta omasta näkökulmasta se kuulostaa aika hullulta. Eihän itseään muutenkaan näe samalla tavalla kuin muut. Mun mielestä toi kuva on niin gross että se on omituista että joku siitä voi ihan kiihottuakin näköjään :D näköjään läskeistäkin tykätään.