Aihe vapaa En tiiä saatana

Yason59

Kokenut
Reaktioarvo
13
Pffft for real

Hei oikeestiki keksin mikä tossa persekuvassa mua ahdistaa, se on just se läskiys. Liian paljon läskiä niin näyttää jotenkin..... Gross. Mut joo gorgeous body kuulemma 😅

Ja ok jos mul on gorgeous body kuulemma nytten niin kylläpä pelottaa vanheneminen toivottavasti on sitten vielä silloinkin, jonkun mielestä ainakin.

Mutta hullua miten toi persekuva voi olla jonkun mielestä jotenkin nice :D eikö se muka näytä liian irvokkaalta.. mutta huoh... Ehkäpä niillä on jokin läskifetissi.... Tai no ei nyt tarvi olla fetissiä tykätäkseen läskistä mutta.. no tuntuuhan se vähän oudolta et miks. Itse on ihan tottunut näkemään itsensä ällönä niin. Varsinkin kun on läski. Sitte yhtäkkiä joku ilmottaa haluavansa sun istuvan sen naaman päälle??? :D jaaha. En vain oikein ymmärrä. Mikä niissä läskeissä sitten viehättää. Tai mun läskeissä koska enhän itsekään ihannoi pelkästään hoikkuutta muissa. (Cass says hi)

Kaipa se on jokin automaatio tuntea itsestään ällötystä. Uskon kyllä jos niin sanotaan mutta omasta näkökulmasta se kuulostaa aika hullulta. Eihän itseään muutenkaan näe samalla tavalla kuin muut. Mun mielestä toi kuva on niin gross että se on omituista että joku siitä voi ihan kiihottuakin näköjään :D näköjään läskeistäkin tykätään.
Onko se reddit turvallinen? Siis, että pysyy anonyyminä. Pitääkö sinne rekisteröityä? Ja onko sinulla siellä nimimerkki, jonka alta kuvat löytyy? No, tuskin kerrot minulle sitä... mutta yrittänyttä ei laiteta!🤓🤣

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Difficult when you dont know who to look at

Not kino but eunkwang or hui so its like.. kill me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Muistan niin monta unta huista et se on jo vähän naurettavaa. Muistan sen unen missä maattiin molemmat maassa ja pussattiin, tai jotain sellaista. Muistan sen unen missä se piti mua kädestä. Ja se THE uni missä juoksin sen luo halaamaan sitä. Sitten se missä oltiin jossain koulussa tms ja siinäkin kait suudeltii. Sit oota mitä muita. Se missä puhuin huin(?) kaa puhelimes ja sit jossain vaiheessa nojasin yuton olkapäähän. Mut sit se viimesin uni huista mitä en ees muista kunnolla, en tiedä mitä siinä tapahtui muuta kun et se oli siinä. Niit voi olla enemmänkin mut mä en muista enempää tähän hätään.

Nii, vittu jooo.

Mut kuitenkin olin äsken silleen: rakas

Joten give up.

Ilmeisesti se sitten on rakas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jollain lailla vois jo melkein sanoo et tää versio on huista (koska syyt, kuuntelin sitä silloin):

Ja tää versio on Masatoshista:

Its obvious.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sarjassamme "ei oikeesti mutta sitten kuitenkin samaistun, but not really, but i do"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Juuri äsken katsoin yhden hama mike vidin ja RAKKAANI ON VAAN MAAILMAN IHANIN</3

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut kuitenkin

Voisin vaikka ajatella jotain muuta kun huita, eunkwangia tai masatoshia

Kuka tahansa paitsi noi 3.

Alkaa nimittäin tuntua siltä että ei vittu.

Että kuka tahansa muu.

Ylös Pohja