qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #29,521
VAIKKA TAEIL
toisaalta se on lisäongelmia... Joten ei..
toisaalta se on lisäongelmia... Joten ei..
Liettua oli kyllä kova!Ärsyttää kun soi luktelk päässä
Siis mulla on niin ristiriitanen fiilis siitä biisistä (kuten monesta muustakin biisistä), jotenkin niin ärsyttävä mutta tavallaan siinä oli jotain hyvää. Hyvä ja huono samaan aikaan :DLiettua oli kyllä kova!
Outo juttu! Mielestäni viisi parasta musiikillisesti olivat myös viisi parasta! Tietysti Suomesta tykkäsin ja olisin mielelläni nähnyt sen kymppisakissa. Englannin esitys oli hyvä -> nolla pistettä yleisöltä oli järkytys! Espanjasta tykkäsin oudolla tavalla; asiantuntijaraadit ja yleisö eivät tykänneet kumpikaan? Paikalla oleva yleisö kyllä tykkäsi! Mutta nehän tykkäsi kaikista!Siis mulla on niin ristiriitanen fiilis siitä biisistä (kuten monesta muustakin biisistä), jotenkin niin ärsyttävä mutta tavallaan siinä oli jotain hyvää. Hyvä ja huono samaan aikaan :D
Mäkin tykkäsin espanjasta oudolla tavalla :D englannin biisi soi edelleen mun päässä eli ainakin tarttuva näköjään... Mulla oli oikeasti usko että Suomi saattaisi menestyäkin mutta eeei :D mutta siis toi yleisöpisteet oli varmaan sellainen juttu että jengi keskittyi äänestämään pitkälti niitä Ukrainaa Israelia yms joille tuli jättipotteja. Ehkä esim jonain toisenlaisena vuonna espanja olisi saattanut pärjätä paljon paremmin, ehkä suomikin. Kaikki keskittyi niin paljon israeliin ja sen sellaisiin, moni sellainen sai heikkoja pisteitä joiden uskoin olevan enemmän kärjessä, esim Norja.Outo juttu! Mielestäni viisi parasta musiikillisesti olivat myös viisi parasta! Tietysti Suomesta tykkäsin ja olisin mielelläni nähnyt sen kymppisakissa. Englannin esitys oli hyvä -> nolla pistettä yleisöltä oli järkytys! Espanjasta tykkäsin oudolla tavalla; asiantuntijaraadit ja yleisö eivät tykänneet kumpikaan? Paikalla oleva yleisö kyllä tykkäsi! Mutta nehän tykkäsi kaikista!