Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Hui hyppäs yuton edelle vaikka just näin sen unbelievably sweet ihanan unen siitä :DD mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Tää sopii tavallaan vaan enemmän ja enemmän:D

Sopii eunkwangiin (melkein 2 vuotta), sopii masatoshiin (8 vuotta), sopii huihin (yli 2 vuotta) ja sopii yutoon (yli 2 vuotta).

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niiku jumalauta mä oon varma et oon tässä vielä 10 vuoden kohdalla, se on satavarma asia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kyllä täytyy nukkumaan päästä pian mutta fr mun top 5 ongelmat on eunkwang, masatoshi, hui, yuto sekä villu 🤩 kivaa.

Ja villukin pelkästään Euroviisujen takia, mulle tuli joku ihme mielenhäiriö uudestaan siks kun kuuntelin vaan viron biisin tai jtn ja olin vaa sillee "..... Villu? .... Villu........ EI SAATANA, V I L L U 😭" joten mun ajatusprosessi oli ton tyyppinen ja mielenhäiriö sai taas alkunsa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Katsotaanpa, noista vain masatoshi ja villu menee sinne pappaosastoon. Nice. Tämä on mielenkiintoista

Oikeasti mun piti mennä nukkumaan jo vähintään tunti sitten 😴😩

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Rasittavaa kun hakee "big thighs" nii tulee kans reisii jotka ei ees oo isoja

Yason59

Kokenut
Reaktioarvo
13
Siis mulla on niin ristiriitanen fiilis siitä biisistä (kuten monesta muustakin biisistä), jotenkin niin ärsyttävä mutta tavallaan siinä oli jotain hyvää. Hyvä ja huono samaan aikaan :D
Outo juttu! Mielestäni viisi parasta musiikillisesti olivat myös viisi parasta! Tietysti Suomesta tykkäsin ja olisin mielelläni nähnyt sen kymppisakissa. Englannin esitys oli hyvä -> nolla pistettä yleisöltä oli järkytys! Espanjasta tykkäsin oudolla tavalla; asiantuntijaraadit ja yleisö eivät tykänneet kumpikaan? Paikalla oleva yleisö kyllä tykkäsi! Mutta nehän tykkäsi kaikista!

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Outo juttu! Mielestäni viisi parasta musiikillisesti olivat myös viisi parasta! Tietysti Suomesta tykkäsin ja olisin mielelläni nähnyt sen kymppisakissa. Englannin esitys oli hyvä -> nolla pistettä yleisöltä oli järkytys! Espanjasta tykkäsin oudolla tavalla; asiantuntijaraadit ja yleisö eivät tykänneet kumpikaan? Paikalla oleva yleisö kyllä tykkäsi! Mutta nehän tykkäsi kaikista!
Mäkin tykkäsin espanjasta oudolla tavalla :D englannin biisi soi edelleen mun päässä eli ainakin tarttuva näköjään... Mulla oli oikeasti usko että Suomi saattaisi menestyäkin mutta eeei :D mutta siis toi yleisöpisteet oli varmaan sellainen juttu että jengi keskittyi äänestämään pitkälti niitä Ukrainaa Israelia yms joille tuli jättipotteja. Ehkä esim jonain toisenlaisena vuonna espanja olisi saattanut pärjätä paljon paremmin, ehkä suomikin. Kaikki keskittyi niin paljon israeliin ja sen sellaisiin, moni sellainen sai heikkoja pisteitä joiden uskoin olevan enemmän kärjessä, esim Norja.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
huoh kun kuuntelen esc listaa spotifyssa niin ihan oikeasti no rules on imo parhaimmistoa 😂😂😂😂😂😂 im sorry but this is my opinion huhhei

Its catchy

Kuuntelin eka kreikan biisiä ja suomen on oikeesti heittämällä parempi kappale xd

No mutta tosiaa makuasioista ei voi kiistellä

Ylös Pohja