Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921

MIKÄ NOSTALGIA kuunnella tätä pitkästä aikaa

Kuuntelin tätä silloin eunkwangia ajatellen

KAUAN SITTEN

KAUAN KAUAN SITTEN 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Ei luoja ihmiset on typeriä

"Hamas teki lokakuun 7. päivänä Israeliin hyökkäyksen, joka johti Gazan sotaan."

Nii eli kukaha se on syypää sotaan? Ei hamas tietenkään... Ei..... Eihän hamas voi tehdä mitään väärää koskaan.......

Terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Uskokaa ihmeessä nyt ettei hamas välitä palestiinan kansalaisista vaan se lietsoo ja HALUAA sotaa

Tsiisus sentään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Jaaha, eli koko homma on vähintään jostain 1917 asti vanha juttu eli lähtöisin noin kivikaudelta. Vittu miksei ihmiset vaan hanki elämää ja unoha vanhoja asioita. Antakaa niiden vittu olla. Eiks ihmiset vois vaan elää rauhassa siellä missä nyt asuvatkaan. Ketä kiinnostaa? Unohtakaa vittu ne vanhat asiat. Ja oikeesti hankkikaa elämä. Hamas tietenkin kannattaisi tuhota koska jokainen terrorijärjestö kannattaisi tuhota, niistähän ei oo koskaan mitään hyvää seurannut, mutta sitä en tiedä miten se saadaan tuhottua, sitähän ne yrittää mutta siinä sivussa vissiin sitte tapahtuu pahaa tai en tiedä kun en oo yhtään perillä tästä enkä haluakaan olla. Niin, onhan ukrainakin tehnyt iskuja venäjälle? En tiiä onko niissä kuollu venäläisiä siviilejä tosin. Aaa en ikinä alkaisi poliitikoksi. Tääkin ottaa jo hermoille. Mikä siinä on niin vaikeaa hankkia elämä? Ne hamasin tyypitkin vois hankkii elämän mut ku niil ei oo muuta elämää ku islam.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Tääl ei mitään muuta tapahdu kun kaaosta koko ajan onks tää ees oikeeta elämää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Ei jaksa koko ajan tosta samasta asiasta jauhamista oikeesti, media???? Kiitos???? Kaikki tietää tässä vaiheessa jo että gazassa on sota, pitääks siit puhuu koko ajan? Vittu lopettakaa se sota sitten, sehän riippuu vaan hamasista ja israelista mutta ei hamas ainakaan koskaan tuu luovuttaa koska ne haluu vaan tappaa etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Miks mun pitää kuulla siitä koko ajan? Ikävää on ja sillein ja näin mutta en tiedä mitä se hyödyttää että kaikki stressaa ittensä hengiltä ja koko maailma on sekasin ku seinäkello. Antaa niiden tehdä omat ratkasunsa en minä vittu tiedä aivan sama tapan kohta ite itteni kun ei täällä missään oo mitään järkeä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Minä vittu vihaan hamasia. Jokainen järkevä ihminen vihaa hamasia. Jos joku sitä supporttaa niin ei voi olla mielenterveys hyvällä tolalla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Tekis mieli vittu painaa nappia jonka avulla jokainen tosta vastuussa oleva henkilö kuolis samantien
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Ja minähän tiedän unieni kautta miltä tuntuu olla terrori-iskussa :))))))))((())) vaikka se oli unta mutta vittu olin kauhuissani
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Vihaan palestiinalaisia mutta en tietenkään kaikkia kun ei ne kaikki siihen oo syyllisiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Ja nyt sitten taas ajatellaan muiya asioita 😭 kun ei oikein pysty ajatella oon stressaantunu täst asiasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Ei mulla ole edes Suomessa turvallinen olo mutta pitäs yrittää vaan ajatella ettei täällä tapahdu mitään ja kaikki menee hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,309
Reaktioarvo
2,921
Joo. Mutta uutisista ei oo ikinä maailman historiassa seurannut mitään hyvää.
 
Ylös Pohja