Luin burning sun jutusta täs en muista, eilen, toissapäivänä, täs lähiaikoina, ja sen jälkeen ku olin lukenu siit tarpeeks ni must tuntui pitkään siltä niinku eläisin tyyliin jossain kauhuleffassa. I just take things like that. Olin jotenkin actually peloissani ihan ku mulle tapahtuis jotain pahaa, sillee omassa himassanikin olin koko ajan säikky ja varuillaan? Mitä vittua? Just because of that? Joo terve. Ihme etten jo nähny (kai??) jotain siihen liittyvää painajaistakin, it was like, a horror movie in my head when i thought about it. Fr olin peloissani niinku jonkun kauhuleffan kattomisen jälkeen ja jotkut edelleen on silleen oih jjy sä oot ihana. Ja mä oon vaan silleen bitch hes the demon i see in my nightmares?????????????? Yall like a serial rapist????? (If its true but i guess?????) Honestly hes the fucking demon i see in my dreams just like for example ninja im like holy shit nään painajaisia. Tbh näin joskus painajaisia ninjasta ihan oikeestikin :DDDDDDDD edelleen kuuntelen niiden musaa mut niiku wtf
En viettäisi sekuntiakaan samassa huoneessa noin pelottavien ihmisten kanssa........ Ja sit ollaan silleen jjy i still love youuuuuuu
Mitä vittua
Se always coveri on helvetin hyvä ja muutenkin jotkut biisit mut en viettäisi sekuntiakaan samassa huoneessa tollasen demonin kanssa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 im literally AFRAID olin vaa sillee iha niinku se pääsis mua satuttamaan jotenki. Oikeesti mul oli niin hyytävä olo just niiku joku kauhuleffan jälkeen.