Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Miksei kärsimys ikinä lopu tää on niinku joku fever dream ajattele mitä kaikkea pahaa vielä tapahtuu tulevaisuudessa ehkä tää ei oo ees todellista tai mä oon ainakin menettänyt jo todellisuudentajuni

En saa nukuttua enää ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Mua alko yhtäkkiä pelottaa kuolema samalla tavalla kun sillon aiemmin vaikka en oo varmaan noin pariin vuoteen ajatellut sitä samalla tavalla. Nyt must tuntuu et se alko ahdistaa taas. Yritin ajatella et se on ehkä vasta pitkän ajan päästä mut ei se auttanut mua yhtään. Vittu täytyy varmaan mennä lääkärille tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Luin burning sun jutusta täs en muista, eilen, toissapäivänä, täs lähiaikoina, ja sen jälkeen ku olin lukenu siit tarpeeks ni must tuntui pitkään siltä niinku eläisin tyyliin jossain kauhuleffassa. I just take things like that. Olin jotenkin actually peloissani ihan ku mulle tapahtuis jotain pahaa, sillee omassa himassanikin olin koko ajan säikky ja varuillaan? Mitä vittua? Just because of that? Joo terve. Ihme etten jo nähny (kai??) jotain siihen liittyvää painajaistakin, it was like, a horror movie in my head when i thought about it. Fr olin peloissani niinku jonkun kauhuleffan kattomisen jälkeen ja jotkut edelleen on silleen oih jjy sä oot ihana. Ja mä oon vaan silleen bitch hes the demon i see in my nightmares?????????????? Yall like a serial rapist????? (If its true but i guess?????) Honestly hes the fucking demon i see in my dreams just like for example ninja im like holy shit nään painajaisia. Tbh näin joskus painajaisia ninjasta ihan oikeestikin :DDDDDDDD edelleen kuuntelen niiden musaa mut niiku wtf

En viettäisi sekuntiakaan samassa huoneessa noin pelottavien ihmisten kanssa........ Ja sit ollaan silleen jjy i still love youuuuuuu

Mitä vittua

Se always coveri on helvetin hyvä ja muutenkin jotkut biisit mut en viettäisi sekuntiakaan samassa huoneessa tollasen demonin kanssa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 im literally AFRAID olin vaa sillee iha niinku se pääsis mua satuttamaan jotenki. Oikeesti mul oli niin hyytävä olo just niiku joku kauhuleffan jälkeen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Silleen OIKEASTI

jotkut TYKKÄÄ jjy:st edelleen

Mä taas PELKÄÄN sitä 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
"On May 12, 2020, Seoul High Court reduced Jung's sentence from six years to five after he submitted documents expressing his regret"

Anna mun kaikki taas kestää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
"its why i tell people to steer clear of korean men"

siis jotain siitä kuinka ne vihaa naisia muutenkin etc etc etc

Silleen

I HEAR YOU...... but......... Really? :D vois yhtä hyvin vältellä suomalaisia miehiä jos tälle linjalle lähdetään honey

And well, muslims even more

Russian men

American men

All men of any nationality

I dont think its just koreans and do i need to steer clear of all korean men like eunkwang 😂😂 girl what do you mean
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
And i know ENOUGH to know that women are also dangerous so youd have to pick them carefully too, for example, if youre going to be friends etc....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
And i certainly know the reason why id never have one night stands holy SHIT who actually goes to a strangers place no god no
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Se on ENSIMMÄINEN ASIA jonka me opimme murhadokumenteista, en voi uskoa että ihmiset harrastaa vielä herran vuonna 2024 tollasta holtittomuutta

Mennä nyt yöksi tuntemattoman luo? Eiii...... Ei... EI 😂‼️ se on sääntö numero yksi :D dont u know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Also mä en nyt muista yhtään mikä se oli mut vissiin joku friiltä tuleva niin se oli siis väkivaltainen mies joka lopulta tappo sen naisen niin hyvänen aikaaaaaaaaaaa PICK THEM VERY VERY VERY CAREFULLY. ja ensimmäisestä lyönnistä kannattaa aina lähteä myös. Better safe than sorry. No guy is worth that. I would leave. A guy hits me one time and im already leaving. A GIRL hits me one time and im already leaving. No way i would stay. 💀 Id rather be alive.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Mut tosiaan tän takia nään painajaisia ja tällee et tajusin et this just happens every time no matter if its burning sun scandal, jeffrey dahmer, kouluampuminen tai palestiinalaisten hyökkäys israeliin niin i WILL feel like after seeing a horror movie.

En varmaan ikinä unohda sitä kouluampumisunijuttua fr mä en tiiä meidän piti piiloutua tai jtn ja pysyä paikallaan ja muistan sen paniikin vieläkin. Sit mä en tiedä näinkö mä vielä TOISEN vastaavan unen myöhemmin? Ja lisäks se terrori-isku uni ja KAPPAS, sekin oli jossain keikalla tai jossain. Tosin se varmaan tuli kyllä siitä moskovan terrori-iskusta 💀 mä en todella tiedä millon nää painajaiset loppuu mutta kiitän tietysti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
"Jatkuvat painajaiset liittyvät usein vakaviin stressireaktioihin, uniongelmiin tai muihin mielenterveyden haasteisiin. Jatkuvia painajaisia voidaan hoitaa psykoterapiassa ja pyrkimällä vaikuttamaan niiden yhteydessä esiintyviin muihin hyvinvoinnin haasteisiin."

Ai.

So whats the reason? Ei kai vaan uutiset? Ei, ei ne! Vaan siks vaan että sulla on joku ahdistushäiriö tai jotain


Juuuuuuuuuu

Eihän ne uutiset ainakaan aiheuta painajaisia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Voin luetella tästä heittämällä 10, SIIS KYMMENEN, tapausta jotka on tapahtunut suht lähiaikoina:
  • Se vaasan kouluampumisUHKAUS
  • Vantaan kouluampuminen
  • Prahan joukkoampuminen
  • Slovakian pääministerin ampuminen
  • 7. Lokakuuta 2023
  • Moskovan terrori-isku
  • Wait there must be more............. No Ukrainan sota joka jatkuu koko ajan
  • Tilanne gazassa joka on horror silti koska ne kuvat niistä lapsista
  • Olikse uusi-seelanti... Australia..... Missä se oli se ampuminen kaupassa??? Kuitenkin, se
  • Se ruotsissa tapahtunut kun se isä tapettiin kadulla tai se joku

Niin. mieti vittu sitä.

Ja kaikista näistä kuulemme uutisista KOKO AJAN niin miksiköhän minä näen painajaisia? Uutisissa ei koskaan ole mitään vikaa..................... Ei..........

No, mä en tiedä kumpi on parempi, jättää uutisoimatta vai uutisoida koska periaatteessa ymmärrän senkin miksi niistä uutisoidaan mutta sitten taas toisaalta ei tarvis varmaan kenenkään tietää kyllä. Toisaalta taas ehkä kuitenkin hyvä että uutisoidaan. Mä en tiedä... Kumpi ois parempi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
En voi hyvin

Ja painajaiset vaan jatkuu ja jatkuu

Ei ne toki ole joka yö onneksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,004
Reaktioarvo
2,921
Joo noniin

Mua alkaa väsyttää sen verran et pitää varmaan mennä nukkumaan kohta




Tää yöhän meni taas ihan vitun hyvin.
 
Ylös Pohja