Jos se Auvinen esimerkiksi ei ois ampunu itseään (eiks siinä niin käyny) niin aivan ennen pitkäähän se olis ollu taas vapaana jos olis hengissä selvinny
Viimeistään varmaan joskus 20 vuoden päästä tai jotain
Terve
Ei Suomessa vaan osata hoitaa tämmösiä asioita
Silleen uskomatonta et katastrofi on jo tapahtunut mut sen annetaan vapaaehtosesti tapahtua uudestaan myös esim sarjakuristaja ei vittu morjens ja hallelujaa 🤣🤣🤣 suomen laeissa ei oo kehumista jälleen
Siin ois muistaakseni ainakin YKSI ihmishenki säästynyt jos sitä ei ois laskettu vapauteen sen jälkeen kun se oli tappanu..... En muista mutta 3 ihmistä vissiin ainaki
Uskomatonta että ihminen voi tappaa 3 kpl henkilöitä ja olla sen jälkeen vapaa ja tappaa väh. 1 uuden.
Vain Suomessa :D alan olla niin täynnä tätä maata oikeasti. Kuka ny vittu muuttais vähän noit lakei
Jos katastrofi on tapahtunut jo ja vieläpä useamman kerran niin miten helvetissä sen annetaan vapaaehtosesti tapahtua uudelleen
Mulla räjähtää siis pää viranomaisten tyhmyyden kanssa
Voi hyvää päivää.
No okei, ei Suomi ole ainut maa missä tässä ei ole onnistuttu :D
Mä taas kohta räjähdän joten parempi olla vaan miettimättä lallalalaa ihan turvallistahan täällä on jesjes
En tajuu ku jossain vaiheessa näin jonkun kuvan missä oli sellanen kunnon rintavako ja rupesin ihmettelemään miten helvetissä sellasen saa tehtyä, koska mulle ei todellakaan tuu sellasta
Sit olin sillee ihan sama sä et ees tarvi Etkä haluu sellasta
Mut nyt se jäi häiritsemään kun tuntuu että pitäs olla sellanen :D
Nyt oon sentään käyny vaa'alla 2 päivää sitten ja kelasin että voisin olla ehkä vaikka 2 viikkoa käymättä tai miten vaan koska kyllähän sä tiedät ettei sulla oo yleensäkään mitään tarvetta käydä siinä joka toinen päivä
Voit hyvin olla vaikka kuinka kauan käymättä , se on edelleen se 65, ja se voi olla se sama 65 vaikka kolmen viikon päästäkin