Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Uh tää biisi on hyvä idk

I liked the part where he said "you are still my fire" lmao


Mut mul soi kyl kwangshina päässä 😔 huoh i-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
How can a man be so cute like kwang


I swear hes the cutest ive ever seen, everyone included

Cute tiny man ❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu mua fyysisesti sattuu kuinka paljon rakastan sitä

Auuuuu ei helvetti rakastan niin paljon

I really really really really really really really want him

Need him

NEED him

Ugh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Um.. sure..

Häiritsee aivan törkeesti

Nyt oikeasti tuntuu oudolt kosk idk en voi millään tavalla selittää tätä kunnolla mutta. Mulla tulee ihan jatkuvasti sellasia vitun outoja fiiliksiä niiku tuntuu silt et my brain is somehow messy tai et niiku. En osaa selittää mut aivan vitun outoja asioita on meneillään. Eikä pelkästään edes kwangin suhteen, kai. Huhhhh.


Ja kaikista pahinta on se että en voi olla aattelematta sitä miten must tuntuu et asiat meni päin vittua mun elämässä mutta kai tän sit kuuluki mennä näin




Ei vittujen kevät


Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
NO JAAHAS

sitä ollaan taas pidetty liveä oikeesti shut the fuck up 😂 my love 😭






LUOVUTAN (hehe give up)

Eiku oikeesti oon itkukohtauksen partaalla mut toisaalta naurattaa mut en tiiä on vaan sellanen mental breakdown olo kaikki tuntuu niin epätodelliseltaaaaaa huutis :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
En ymmärrä miten se on mahdollista etten koskaan pääse yli tosta mut ku mä en pääse??? Niin niin se sitten vaan on.......

(Aha no sit se on just niin)

I guess i just have to admit that hes really the love of my life vaikka mulla on ollu niin paljon muitakin mutta tää nyt on sen verran jo sairasta että eipä tosta varmaan pääse kukaan enää ohi. So hui wasnt the love of my life vaikka niin luulin...... Tosin ihan kärjessä se silti taitaa olla. Mut kaikista eniten varmaankin on ... Eunkwang....... Siltä vaikuttais.......... Rn tiiä katotaa vuode päästä oonko viel samaa mieltä vai oonko jo yli siitä haha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Huhhuh mut joo brb i'm still crying because of brand new days 😔😔😔😔😔😔 i love that songggg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Nvm it's all a part of gods plan so i'm chill ✌️ everything happens for a reason ✌️ everything is okay ✌️ no need to have a mental breakdown ✌️ completely fine ✌️ ei hätää ✌️😬😬😬😬😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
"you got a lot of chances" lmaoooooo yes yes i have a lot of chances to meet eunkwang and be with him OFC

tai siis onhan se totta sinänsä koska elämästä ei ikinä tiiä mutta mitä vittua



Oikeesti en vaan pysty uskoo sattumaan mua creeppaa ajatus siitä että ei olis olemassa suunnitelmaa 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 hyi helvetti PLEAS tell me it's not like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Selasin nikon soittolistaa lollllllll idk ja sit siel oliki tää?????????!!??????


En tiiä siis niinku the way i fucking screamed.. joo oli vähä extra reaktio mut oikeesti huusin ja putosin lattialle XDDDDDDDD (ok huomaa että sovittais eunkin kaa yhtee ollaa molemmat yhtä extra xddddd)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Ei siis oikeesti mä löydän ton biisin aina iha ihmeellisist paikoist kuten nikon listalta ja hobin listalta ja molempii oon sen laittanu vuonna 2021 kuitenkin et


Voi vittu

En kestä sitä et oon kuunnellu iha chillisti sitä oumaigaaaad................ And now eunki is the love of my life 😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂 i'm having a mental breakdown
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Enkä voi unohtaa ku vuonna 2020 (syksyllä i think lokakuussa tai marraskuussa) tein sitä L:n soittolistaa ja sit laitoin dear my dear sinne ja muistaakseni olin jotenki sillee HMM kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niiku oikeesti jotenki mua häiritsee tällaset ja aika vitusti

Mutta muistelisin et mul ois ollu jotenki outo olo sillon jo siitä vaikka siis basically näin vaa sen nimen. + Sit se ku laitoin niitä btob biisejä sille listalle mut enhän mä tietenkään tienny et se on btob:stä. LMAO se fakta että olin silloin silleen hmm must tuntuu tuun tykkää jostai btobin jäsenestä .......................... Ja sit ku näin sen nimen olin sillee hmm kuka on seo eunkwang en oo kuullu siitä. Ja sit mul tuli sellai outo olo.... Venaa en oo varma mitä aattelin mutta muistan sen jotenkin kirkkaasti et miltä tuntu nähä sen nimi siinä niin luulen että tunsin jotain sillon vaikka en tietenkään tiennyt yhtään kuka se on..... Joskus nää tämmöset asiay saa mut miettimään että mitä vittua




Vähän niinku seki ku vaa lueskelin sitä jtn listaa lyhyistä suomalaisista julkkiksista tai jtn ja näin timon nimen siinä niin ilman että tiesin siitä about mitään muuta ku nimen.. niin olin silleen ei vittu tuun tykkää tosta. Siis jotenkin näköjään pystyn pelkästään tollasist asioist näkemään et mitä tapahtuu vaikka en ymmärrä kyl miten se on mahollista


Eihän siinä oo mitään järkeä mutta niin se vaan tapahtu. Joten en tiiä kai siinä jotain outoa on tai sitten ei mutta kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Ja sitten muistan kuinka kuuntelin sitä klippiä jonkin verran (siis dear my dear) ja sit nytten vieläkin pystyn muistamaan että miltä se tuntu sillon kun kuuntelin sitä. Sillon kun en tienny et kuka se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Tää on nyt taas ihan ..... Joo on meiningit mutta ku I'M OUT OF MY MIND
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Joo tuun hulluks ku oon viime päivinä nähny tämmöstä materiaalia muun muassa:

Oikeest SEIS 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Oikeest i just fucking knew he would be the one. Eipä tässä sitten mitään. Katotaa kymmenen vuoden päästä oonko yli siitä ja veikkaan että en.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,485
Reaktioarvo
2,891
Ei mutta The way i was screaming internally koska toi biisi ei vaa jätä mua rauhaan????

Katoin jotai radiohaastista iha rauhassa ja sit siel oli sellai screeni ja siel tietysti pyöri mikäs muukaan kuin tämä:

Oon done
en niiku pääse tost eroon??
 
Ylös Pohja