Oikeastaan, controversial mutta koen että transihmiset ja kaikki ihmiset joiden kehossa on tai on ollu merkkejä kummastakin sukupuolesta on tavallaan molempia sukupuolia. Jopa detransitioitujat. Niinku kehollisesti ne tavallaan on molempia sukupuolia.
Ja mun mielestä mä niinku tavallaan oon kehollisesti molempia sukupuolia mut se ei auta vaikka kuinka olisin mies JA nainen koska no mitäs sitten? Silti nainen, duh. Niin luuleksä et se häpeä poistuu sillä?? Miehissä taas ei oo mitään häpeällistä. Miksi helvetissä kukaan häpeäisi olla mies? Ei mitään syytä. Mutta ehkä jollakin voi sellainenkin tunne tulla. En vain itse oikein näe syytä. Sen taas tajuan hyvin että nainen häpeää sukupuolessaan kaikkea koska sehän on täysin selvä. On syytäkin. Koska se on, tadaa, oksettavaa.
Se siitä.
Nyt jos voisin nähdä asian heteromiehen näkökulmasta se olisi varmaan hyvä asia. Tai jos mulla olisi poikaystävä. Tai jotenkin. Koska no, heteromiesten mielestä se ei ole oksettavaa. Ja ehkä jos on, niin silloin tuskin on heteromies, vaikka kuinka niin väittääkin :D jos sua ällöttää kuukautiset niin tuskin sä oot silloin heteromies. Ai mutta sitten mäkään en tykkäisi naisista. No enhän mä tykkääkään vaikka oonkin ollut ihastunut naisiin. Oksettavia ne kyllä silti on. Hyvin menee.
No mutta kuitenkin :D jos olisi sellainen poikaystävä joka on NORMAALI heteromies eikä sellainen sekopää niinku moni on ja niinku minäki oon, eli jota oksettaa, niin se ois hyvä. Siis sellainen poikaystävä jota EI oksettais koska se aidosti tykkää naisista. Mä en taida kuitenkaan aidosti tykätä naisista koska noh. Mua oksettaa.
Niin olis sellanen normaali tiedätkö. Poiccis. Niin jotenkin ehkä se auttais tai haluaisinpa todella nähdä asian sellaisen näkökulmasta koska omasta mielestäni siis naiseus on oksettavaa mutta jonkun mielestä muka todella ei ole???? MIND-BLOWING TO ME.
sellaisen ihmisen pään sisään haluisin päästä. Mitä ihmettä.