Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946

And it's blueee

Literally everyone is somehow blue lmao blue is the fandom color of btob and god, woohyuk on se blue one candyssä....... And gabry has a song called blue.

XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei vittu mä en enää kestä tätä. Miks mun pitää olla tällänen. Jos mä en olis tällänen niin mun ei tarvis kärsiä, eli en olis rakastunu hoihin, woohyukiin, gabryyn ja masatoshiin. Mä en ainakaan kestä enää tätä. Luuleks oikeesti et haluun olla täällä xD

Mähän menehdyn salee pian tän tunteen takia

En ainakaan tiedä kuinka kauan kestän olla rakastunut Eunkwangiin, jakobiin, a:han, hoihin, woohyukiin, gabryyn, masatoshiin, dannyyn, myunghooniin, hyesungiin,,,,,,,,

Kenet unohdin? :) no noihan on ne pahimmat kuitenkin. Sitä paitsi jakob on kihloissa tietääkseni niin miks? Miks olisit edes rakastunut siihen? Varsinkaan enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oon kyl nähny tän varmaan kymmenisen kertaa tai jotain mut:

Danny ja myunghoon 😔 en tiennyt että kumpikaan niistä on niin vakava myös että itkettää. Luulin että korkeintaan kaikki muut voi itkettää mut et ihan nekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Onneks woohyuk tai hoyoung ei oo täs....... Onneks vaa danny myunghoon ja tony

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Onneks en ainakaan oo enää rakastunut jakobiin tai masatoshiin 9 vuoden jälkeen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja joskus Danny on melkein pahempi kuin hoi. Ei oikeesti, mut mulle tulee sellaisia pieniä hetkiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946

Tää on se klassikko nyt sit mut muistan alussa kun löysin tän ja mul oli vaikeuksii noiden kahden kaa kaikist eniten. Myös kyesang.

En voi ikinä unohtaa juu en

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I can't with them stop XDDD

hoyoung niin ihana ja pieni :(

Ja taewoo on maailman söpöin mut vähän eri tavalla

It's literally danny and hoyoung who try to always kill me.

Mä luulin et Danny juttu loppu sillon kun sekosin niin pahasti hoyoungist etten voinu miettii muita paitsi öö vähä niinku vaa sitä ja eunkwangii... Muita en oikein voinu miettii..... Mut nyt 😭

Haluan päästä yli dannystä 😭

:((( WHAT THEY RUINED MY LIFE EVEN MORE THAN KAJ

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut i yah oli se mikä pilas mut. En enää muista miten se meni mutta sieltä se alkoi (hyuk) joten

Ja siksi löysin tonkin muuten en ois varmaan ikinä löytäny sitä dannystä enkä varmaan ikinä ois rakastunu myunghooniin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Lisää sekoilua hieman koska pakko onH:

Törkein biisi taas (ties kuinka monta vuotta tätäkin kuunneltu, huutista)

Tärkein biisi HAHHAH, kukaan ei voisi ikinä arvata mitä kaikkea tähänkin liittyy (kai)

Liian rakas
(No okei, tähänhän tuokin biisi liittyy, I GUESS)

Liian rakas
(No okei, tähänhän tuokin biisi liittyy, I GUESS)

juuuuuuuuuuuuuuu

ainiin onkos eunkwangkin vielä olemassa huoh HOIh

HUIh

Joo on huikin olemassa mutta ei liity tähän (no emt kaikki liittyy?)

Kukaan muu ei tajua paitsi minä hahhahhah 🫥

Juu noh

Kuitenkin 💀💀💀💀💀
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 KUKA ANTOI LUVAN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kaikki liittyy johonkin

Romeo ja julia on traumatisoinu mut

Giulia on myös

Ja se toinen romeo ja julia liittyy sit hoyoungiin

Dehär e min by on traumatisoinu mut

Ja oon kattonu tiettyjä kuvia instasta joten

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei.. ei... Ei... Vittu....

Tää biisi on yhä niin emotionaalinen etten tiedä mitä tuntea tai mitä ajattelen 😭 sen tiedän että kun kuuntelin sitä niin ajattelin ehkä eniten hoyoungia ja jakobia.... Oops.... Siis eniten

Tuli niin pahat fiilikset että oikein vituttaa :D nyt en enää tiedä mitä mun elämässä tapahtuu/on tapahtunu/tulee tapahtumaan

Koska obviously it's not gonna go anywhere ja oon näin pitkän ajan kuluttua yhä täällä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tää on tosi outoa

Varsinkin siis että tiedän ettei tää mee mihinkään. Must ja jakobist ei ikinä tuu paria. Niin se tunne on outo. Tiedän ettei sitä tapahdu ikinä mut se tunne on järkyttävän outo kun on tykännyt siitä niin kauan ja tietää sen ettei se koskaan mee mihinkään, siis se ei koskaan johda mihinkään vaikka on ollu täällä niiiiiiiin kauan.

Niin kauan = 8 kuukautta.

En voi uskoa että siitä on 8 kuukautta. En voi uskoa että oon tuhlannut siihen 8 kuukautta. Hoyoungiin oon tuhlannut vasta 2 kuukautta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska en tiedä mitä mulle lopulta tapahtuu

Siis enhän voi tietää sitä.

En voi tietää miten tää kaikki päättyy

En voi tietää mihin päädyn, ja kenen luokse.

En voi tietää milloin pääsen yli jakobista

En voi yksinkertaisesti tietää yhtään mitä mun elämässä tapahtuu

Jatkuuks tätä montakin vuotta? Vastaus on joo tai ei ja mä en tiedä sitä etukäteen.

Tuunko mä ajattelee jakobia enää YHTÄÄN vaikka sanotaan kahden vuoden päästä?

Siis mitä jos en ajattele sitä enää yhtään? Mitä jos se vaan menee ohi niinkin "nopeasti"

Miten kaikki sit menee? Voinko sit olla viimein onnellinen? (Joo tiedän tää kuulostaa gil lyriikoilta)

Mut oikeesti

Mitä jos

Mitä jos se (jakob) on yhtä kauan kun eunkwang on ollu nyt?

Mitä jos mä ajattelen sitä aina?

Mitä jos mä ajattelen sitä vielä ku oon vanha? Entä jos mä oon silloin enimmäkseen yli siitä mutta ajattelen sitä joskus ohimennen ja kaipaan sitä yhä vaikken ikinä saanut sitä? (Obviously)

Tai mitä jos tapahtuukin jotain erittäin erittäin erittäin mahdotonta ja tapaankin sen joskus ja mitä jos jotain oikeesti tapahtuiski xD en usko tohon pätkääkään mut sinänsä mitä jos.

Elämästä ei tiedä

Oletus on tää mut mitä jos se ei meekään niin että mietin sitä vanhana ja en koskaan saanu sitä

Vaan mitä jos se menee niin että ehin jossain välissä vuosien varrella ollakin sen kanssa hetken?

Täs on vuosikymmeniä aikaa tapahtua mitä omituisimpia asioita. Mistä voit olla niin varma ettei jotain niinkin hullua vois tapahtua XD vuosikymmenien aikana tapahtuu kuitenkin paljon, oli se sit mitä vaan. Mut ihan helvetisti siinä ehtii tapahtua. Ja sehän siinä onkin.

Joka tapauksessa mä muistan sen aina. Joten se tulee kyl olee läsnä mun elämässä aina jollain lailla.

Ylös Pohja