Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Even Danny is different. Everyone is cute, i will say that. But everyone else is different from Hoi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vaan mä niin vahvasti kyllä tunsin sen silloin, ihan siis mielessäni sen näin kuinka oon sen mysteerihenkilön kanssa. Ihan siis niiiiiiiiiiin vahvasti tunsin sen.

Mutta en siitä huolimatta usko sellaiseen, missään nimessä, sen enempää kun eunkwangiinkaan.

Mutta silti se joku mysteeri tyyppi oli silloin mun mielessä, kauan ennen kun rakastuin siihen, mut nyt on hassua että se oliki tää (vaikka sitä seurustelua ei siis koskaan tapahdukaan):

Also toi ei vieläkään oo lakannut naurattamasta mua :D "sit down properly" :D

Mut en missään nimessä tosiaan usko siihen (sitä täytyy alleviivata joka välissä)

En tod usko. Mutta on noi kamalia asioita et miks tolleen täytyy silti tapahtua. Onhan ne nyt ihan hirveitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kyesang: i like women, not men
Minä: that's impossible. Mä todellakin haluun päästä sun pään sisään ja ymmärtää. Koska vaikka oon tykännyt itsekin naisista, niin mitä vittua yäk ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
HAHHAH

onneks en tuu olee hoin kaa koska kuka tietää vaikka tekisin sille saman ku sen tyttöystävä silloin joka teki itsemurhan ja kaikkihan tietää ettei se kovin hyviin asioihin johtanut

Aina sanon etten aio ikinä yrittää itsemurhaa mutta helvetti pelkkä tästä asiasta kirjoittaminen lisää heti itsetuhoisia ajatuksia merkittävästi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tää oli muuten oikeesti kyesangin vika tällä kertaa

Vaikka ainaha se tulee mielee millo mistäki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En meinannut rauhoittua millään kerran kun terapeutti sanoi jotain sellaista mikä olis ollu ehdottomasti kiellettyä mun tilanteessa xD mut ainakin se varmaan tajus sen miten massiivinen reaktio mul tulee siit aiheest

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eiköhän olis aika loppua tää on ollu yli vuoden nyt, vittu viimeistään huhtikuusta '24

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Olikos se 25. Lokakuuta 2024 kun seisoin pihallani ja mietin vain itsemurhaa niin intensiivisesti että pelästyin tavallaan mutta toisaalta olin niin masentunut että en oikein ehkä osannut pelästyä silleen mutta kai se vähän pelotti kuitenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei tätä kappaletta (ddaraga), ei hoyoungia, ei sukupuolta, ei syömistä, ei ulkonäköä, ei vääryyden tunnetta, plsssss, ja mitä muita ongelmia olikaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
(siks säätöö onki nii paha biisi. Noi kakshan on niitä biisejä jotka puhuu jotain tästä väärin/oikein asiasta :) ja oon aina ajatellu tätä kaikkee kuunnellessani niitä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"you kept saying that it's wrong"
"Mä halusin tehä kaiken oikein, kaiken oikein" jne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis mut mikä se muisto on kun seisoin ENTISELLÄ pihallani joskus vuonna... No aika hatusta heitän mut 2002-2004? Todella suuntaa-antava koska en millään osaa sanoa edes minkä ikäinen olin. Alle 7 kyllä, sen vain tiedän mut muuta en. No joka tapauksessa, siinä seisoin, sitten siinä oli vielä se nurmikko ja sen reuna asfaltista ja sit se polku tai tie. Niin muistan ku seisoin siinä nurmikon reunalla. Ja oliko tämä nyt se kauhea hetki kun mulla oli näitä kauheuksia silloin (enää tietenkään ei oo :D). Mutta joo muistan sen hirveyden mutta miks mulle aina nousee mieleen että oisin silloin ajatellut jotai muutaki. Miks mulle ain tulee mielee joku god hommeli siitä? Erityisesti siitä muistosta. Että oisin ajatellut silloinkin jotain asiaan liittyvää? Siis ei tietenkään ollut tietoa niistä silloin mut niinkun että oisin ajatellut jotain silloinkin tälleen taas ennustus tyyppisesti. Eikä ois mikään huono heitto siinä mielessä koska tosiaa lapsenahan nuo ton tyyppiset jutut alkoi jo muutenkin. Voi ehkä olla että se tulee mieleen siitä muistosta jostain muusta syystä enkä silloin edes ajatellut mitään sellaista. Voi olla. Mut jos oon sillo miettiny jtn sellasta kans niin :DDDDD harmi kun ei muista. Mulle vaan aina siitä asfaltin ja nurmikon siitä reunasta tulee mieleen se että siinä ois ollu joku ihme tollanen juttu.

??

Ei kyllä luulis olevan mahdollista. Ehk oon yhdistänyt sen muiston siihen vasta myöhemmin. En kyllä oo yhtään varma kun jotenkin sellainen tosi hämärä muisto siitä että ihan kun oisin oikeesti ajatellu jotain sellasta mut luulis sen olevan joku valemuisto?? Noi muut ei oo valemuistoja mut tost en oo varma jos ehkä onkin.

Mut miks se ois valemuisto? Miks mä oisin yhdistänyt sitä siihen?

Noooooo oli miten oli. Kuitenkin aik kauheet

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Saatan olla täydellisen väärässä mut ihan ku mulle ois tullu joku kaipauksen tai ikävän tunne joka vaan ois kohdistunu johonkin täysin tuntemattomaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jaaha. On tullu aika taas siivota YouTuben feediä. Normaalisti en tee sitä koskaan, mutta tässä tapauksessa se on pakko, kun en voi enää katella mitään pregnancy related juttuja siinä etusivulla.

Toivottavasti toi nyt toimii eikä niitä enää tulis. Tarpeeksi paha että niitä on joskus instassakin. Tai vaikka ihan tv-uutisissa, jotai asiaa liittyvää. Jättäkää rauhaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Se redditin siivous meni aikoinaan ihan mahdottomaksi XD ja tuntui ettei mikään auttanu vaikka mutetin subeja huolella

Ylös Pohja