Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
And yeah. She wasn't sexy and I'm not either. But someone said i hope she realizes how sexy she is.

So I don't know why they think like that. I genuinely have no idea why they like fatness. So .... Se on fakta siis että oon sexy, sillä saralla, en muuten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta kun en ole. Mun pitää syödä äärimmäisen vähän jotta musta tulee hyvännäköinen viimein joskus. Ja silloinkin en olisi kokonaan. Se olis vain pieni parannus, koska silloin paino olisi ok. Enkä tiedä vieläkään mikä paino se on. Mutta sen tiedän että alle 60.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eikä tässä oo mistään terveydestä kyse edes prosenttiakaan vaan ulkonäöstä

Sen oon huomannut omasta ulkonäöstäni että pitää olla alle 23.3 muuten ei oo tyytyväinen

Mut se ei koskaan oo ollu sen alle. Ainakaan nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja tietysti sen pitää olla oikeesti alle 22.9 koska en nyt ainakaan yhden kilon jälkeen oo maagisesti tyytyväinen jos en ollu 60 kg myöskään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Miksköhän mä en oksentele tai rajoita hirveästi syömistä? Vain vähän. Miks joistakin tulee anorektikkoja ja bulimikkoja mut must vaan tämmönen lowkey anorektikko mikä ei oikein ees varmaan oo ihan kunnon anoreksia. Kyllä tosin ravitsemusterapiassa sekin puhu syömishäiriöoireista mut jotenkin ne on niin ihan erilaiset. Et tilanne ei oo mulla niin vakava. Pelkästään se on vakavaa että mua vituttaa se etten koskaan voi olla hyvännäkönen koska oon liian lihava siihen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ihan vitun typerää selata noita juttuja ihan turhaan. Nyt en yritä enää vaan laihdutan ainakin aluks sen 4 kiloa vaikka sitten liikkumalla jos ei muuten. Mieltä ei saa muutettua mutta laihduttaa voi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ravitsemusterapeutti kyllä sanoi ihan selkeällä suomen kielellä että en "saisi" alkaa laihduttamaan. Tai se vähän niinkuin "kielsi" sen. Mutta eipä se voi mua kieltää :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tavoite siis: 62 kg -> 58 kg. Ihan älyttömän mahdotontahan se tulee olemaan mutta jos lisään liikuntaa niin kyllä se varmaan siitä. (Totuus: tuun lihomaan vain lisää.)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ei jaksais kyllä yrittääkään kun sen tietää että ennen pitkää lihon vain lisää. Joka tapauksessa lihon sitten kun tuun vanhemmaksi, ehkä jopa entisiin mittoihini, koska yleensä ikääntyminen aiheuttaa sen. Niin miksi toisaalta edes yrittää nytkään. Vituttaa vain niin saatanasti olla vitun oksettavan ruma läski.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kun mulla ei oikein ole mitään keinoa laihtua. Jos olisi, olisin laihtunut jo. Jos olisi keinoja, olisin jo noin 50 kg. Tai no haluisin kyllä varmaan olla siitäkin vähemmän vielä. Muttei ole. Sitten jotkut vitun oksettavat fat admirerit yrittää jotain body positive paskaa selittää että fat is beautiful. Tunge perseesees vaikka "mieltymykses" jotka on pelkkää valehtelua muutenkin. Yrittää vaan olla jotain hyviä ihmisiä ja valehtelee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Rumana eläminen yksinkertaisesti vaatii liikaa multa. En jaksa sitä enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jaa. Vois ensin nyt ottaa vaikka sen tavotteen että 61 kiloon laihdutaan niin katotaan kaikki muu korjattava sit sen jälkeen. Niitä korjattavia asioita nimittäin riittää. Lähinnä kehossa. Mutta kaikki saadaan korjattua, tavalla tai toisella.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Surullista sinänsä että täytyy ihan ottaa asiakseen korjata jotain kun jotkut osaa olla tyytyväisiä ihan siinä kehossa missä jo on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja mä tiedän että mä laihdun sen 1 kilon kävelemällä/liikunnalla yleensäkin. Mä en edes ajattele että mitä mä syön, koska se ei oo tarpeen edes.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Oon nytkin mennyt 64 -> 62 ilman että oon mitenkään miettinyt syömistä , en edes osaa sellaista joten en oo sellasta voinu miettiikään. Niin kyllä onnistuu 61 pelkällä liikunnalla. Sen jälkeen katotaan mikä on seuraava projekti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tulee kyllä pitkä projekti jos miettii että ensin pitää 1 kilon erissä laihtua. Sitten ehkä vois sanoo että painoprojektin jälkeen alkaa varmaan joku rintakehäprojekti. Jne. Että kyllä tästä kehosta nyt vaan tehdään vuosien kuluessa sellanen missä voin elää

Tai aina voi tietysti kuollakin, ja kuulostaahan se tietenkin aina houkuttelevammalta kuin projektit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Silleen... Miksei kuolla jos se on kuitenkin ehkä helpompaa kuin pitkään kestävä kehonmuokkausprojekti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Haluun vaan limuu. En halua laihtua, haluun limuu. Haluan olla vitun ruma läski ja juoda limua. Ei muulla väliä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Selvä, lopetan projektin sitten. 62 kiloa riittää mutta olen ruma läski suosiolla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä vihaan noita kusipäitä jotka on confident läskinä, jopa läskimpänä kuin minä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Näyttää siltä että pitää sitten varmaan hankkia kavereita ja muuttaa tyyli tollaseks niin sit on varmaan confident koska noi on aina. Ton näköiset ämmät on aina confident :D mä taas en koskaan. Mutta ei oo syytäkään koska oon niin helvetin ruma. Enkä yleensä edes meikkaa joten oon varmaan senkin takia vitun ruma.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
295/600 eli syöpä todennäköisemmin tulee kuin ei tule mun seteillä. Ei haittaa tosin. Voihan siitä aina parantuakin. I couldn't care less actually

Ylös Pohja