Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Jos ikävöin yhtä ihmistä

Eikä sekään riitä.

Ei sekään tee asialle mitään.

Vaikka keskittyisin pelkästään siihen. Ei sekään tee mitään sille

Ei se toiminu eunkwanginkaan kohdalla

Jos ei oo mitään oikeeta. Jos ei oo mitään eikä ketään joka kertoo. Jos ei oo mitään oikeeta. Mut saattaa olla oikeeta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska sitähän ei tiedä

Tai sitten sitä asiaa itsessään ei oo. Sehän voi olla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tämä on BDD:n ensisijainen hoitomuoto. Se auttaa muuttamaan vääristyneitä ajatusmalleja kehosta ja vähentämään pakonomaisia käytöstapoja, kuten toistuvaa peilistä katsomista tai ulkonäön tarkkailua

Mitä vääristyneistä ajatusmalleja kehosta :D ne ajatusmallit on ihan oikein :D mä olen ruma. Ei se oo vääristymä. Kysy muilta ihmisiltä ja ne sanoo musta ihan samaa, paitsi jos ne haluu olla mukavia jolloin ne valehtelee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
9/10 ihmisistä sanoo et oon ruma tai jtn keskitasoa, 1/10 sanois et oon kaunis. Ei. 1/20 sanois et oon kaunis. Korkeintaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Eikä se riitä yhtään mihinkään että joku vitun reddit hemmo sanoo sua kauniiks koska se sanoo ketä tahansa kauniiks vaikka oisit 600 kg valas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En ikinä, toistan, ikinä, tule olemaan aidosti kaunis. Ei mikään reddit hemmon käsitys kauniista. Vaan aidosti kaunis. En tuu ikinä näyttämään joltain.... Joltain....... Idk keneltä? Like someone who's the prettiest girl in kpop. Niin en tuu ikinä näyttämään yhtä kauniilta. Vaikka vähän outoa sanoa näin koska mulle kaikki naiset on oksettavan näköisiä. Tai siis etten halua näyttää naiselta alunperinkään niin ööh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Look What GIF by Fugz Official

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos oisin miehen näköinen (huom miehen näköinen eli transprosessi vaikka) niin.... Enhä mä ees....... Mit........ Okei no tota............. First of all i wouldn't be dating anyone i want to 😭 because I just don't think that any of my crushes are gay or bi. (I mean they should be but if they aren't i cant help it????)

Then id be like ok now i look like a guy, yay?????? Finally??????? But everything else would still be wrong. + Mun toinen unelma ei ikinä toteutuis varmuudel tai siis ööh multiple dreams. Unless eunkwang&hoyoung are like ya I'm bi suddenly. (U know when i meet them like any day now.....)

But even if they were both bi and suddenly attracted to me as a male- LOOKING human. Let me correct myself: as a male-looking female. As a female who looks exactly like a man when dressed and so on. Even if they were attracted to that (would be a miracle).

I be looking like this and both eunkwang and hoyoung will fall madly in love with me:

Trust me bro

So could you please forget the mental illness now that you know that it would never ever happen xD if you rllyyyyy wanna impress a straight man
........................
You cant be looking like dis 💀

Who knows if they're straight......... It's my best bet though because nothing suggests otherwise....... Or....? :D

Well if you wanna be sure........ They both have female exes......................... You gotta stay looking like dis........ If you look like that (the link...) wellllllll......... It's less likely 🤷🏻‍♀️ you know you gotta stay looking like this..... And forget the mental illness........ Because............... For some reason........ They like women...... Crazy concept...... But they do.... Why? Dont ask me.... But.... The evidence supports it......... They have female exes..... So i think.......

Oh well i would still like to look like a man :)

Mutta en kyllä voi koska ilman (eunkwangia... Hoyoungia....) en pärjää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
LIKE YOU WOULD GET THEM 😂😂😂😂😂😂😂 OOOOOOH 😂😂😂😂😂😂😂😂🗿 definitely

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Kiva kun en muuten oikeesti voi tehdä sitä. En kirjaimellisesti voi vetää hormoneja. Koska se olis vielä pahempaa kun nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja vaikka oliskin niin ni en tiedä tuntuisko se hyvältä koska.... En oo se oikeesti niin mä en tiedä olisinko mä vaan insecure koska en näyttänyt siltä koskaan niin must varmaan tuntuis vaan pahalta siks et olin ennen nolo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tai se tuntuis vähän silt et mun hypoteettinen vaik poikaystävä tykkäis jostai iha toisest ei oikeesti must. Koska. Ei se kyl vaa olis minä. Siitäki huolimatta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ajattelisin vain et noniin tääkin äijä tykkää miehen näkösist vain so i was literally worth nothing in the past

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mieluummin elän kuitenkin tässä oikees todellisuudes kosk se on kuitenki se joka oikeesti oot ni en tiiä onko niin kiva vetää roolia ja joku mies pitää susta sellasena. Joka et koskaa oo oikeesti ollu. Mieluummin haluun et joku tykkää must tällasena vaik sitä ei ees voi kyl tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I'm literally 10 times more worthless now than i would be and i would still be terrible because it doesn't take it all away

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
And a woman is always a woman anyway so theres that

And no one really likes that deep down because i know it and no one else knows anything koska MINÄ olen oikeassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
ÖÖHH

i wish a naked woman was ACTUALLY sexy

And i mean actually

But objectively gross so 🤷🏻‍♀️ tough.

Ja joo tiedän yhdellä tyypillä oli ihan tää sama ja se kuulemma muka pääs eroon siitä.... Niin vissiin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
But then again really bisexual because what the hell was that (and yes i regret it)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
A real bisexual who genuinely thinks that a naked woman is eww yet has sexual fantasies about a woman yet its gross and also regrets those sexual fantasies

I mean.... You tell me... what sexual orientation that is ....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
But i really wish that a naked woman was actually sexy. And not embarrassing + ugly.

Ylös Pohja