Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Senhän mä jo tiedän että oon täällä ikuisesti (e & h siis)

Sitä todennäköisesti ei tapahu mut sehän on 99 % varma et kestää ikuisesti

Ellei sit joskus ihmeitä tapahu ja meenkin eteenpäin

Eteenpäin mä meen 🎶🎶🎶😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

Lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
FAKE. MEMORIES. ARE. DRIVING. ME. CRAZY.

vittu oikeesti.

Vittu mä VIHAAN. onko niin vaikeeta olla ajattelematta jotain vitun vuosia vanhoja asioita joita ei varmaan ees oikeesti oo tapahtunut. En puhu falling slowly jutusta tms mutta siitä kun olin joku 5v. No en mä edes tiedä minkä ikänen olin. Heitin vaan tolleen. Silti ihan paskaa. Joku vitun lowkey psykoosi ku keksii asioita päästään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en sit tiedä mistä mä keksin sen ajatuksen. Ei mulla oo hoihin liittyviä muita kun tuo, falling slowly, ddaragaan liittyvät, ja sitten ne jutut mitä tapahtui siitä ohjelmasta. Ei muita sen ihmeellisempiä niitä ns. Yliluonnollisia. Varmaan. Emmä tiiä. Mutta tuo nyt on se kaikista ärsyttävin koska se on se epävarmin. Se ja falling slowly. Niinku että tapahtuko ne ees. Kaikki muut tiedän tapahtuneeks. Noi kaks ei vaan oo varmoja. Tuohon ei kyllä ihmeemmin liittynyt musiikkia sentään, seisoin vaan pihallani ja ajattelin tätä paskaa ja sitten niin ku siihen ois samalla liittyny jotain tästä.

Tää on nyt varmaan ihan valetta mutta mietin niin kun oisin ajatellut tyyliin "sul on silti näin hirvee olo vaikka sä tiedät että tuut oleen jonkun tyypin kanssa joskus?" Että oisinko ajatellut että... Siis niinkun toi asia ois liittyny johonkin rakkausasiaan siinä. Ja sit en myös oo varma oliko se julkkiksesta vai ei-julkkiksesta. Mut todennäköisesti koko juttu on soopaa että tota, puhun mitä puhun. En oikein usko että tota on todellisuudessa tapahtunut tolla tavalla. Jostain vaan tulee sellanen ajatus että toi asia ois liittyny johonkin rakkausjuttuun. Ihme juttu että mistä semmosia voi nousta kun se on 90 % varmasti täyttä soopaa.

Ddaraga tapahtui kylläkin oikeesti. Mutta tuo.... On varmaankin täyttä soopaa. Ja vaikka oiskin ollu, en tajua mistä vedän edes sen että se olis ollu hoista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En ymmärrä miks tämmösiä pitää keksiä kun lähes varmana täyttä soopaa molemmat. Noi kaks. Ne muuthan ei ole ja nehän muistaakin hyvin kosk on paljon tuoreempia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Enkä oo kyllä ees varma että olisko ne sit soopaa kuitenkaan huhhuh kuumottaa jos ne onki totta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Selvä, kirjaimellisesti kaikki menetti merkityksensä juuri äsken. Ei kirjaimellisesti mitään väliä enää koko mun elämällä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Hyvä puoli on se ettei ole kirjaimellisesti mitään väliä mitä teen. Enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vittu mun iskä on täysin pakkomielteinen. Ei tarvitse ihmetellä onko pakkomielteisyys periytyvää vai ei. Sekasin kun seinäkello tuo on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en enää tiedä mitä mä teen jos seuraavan kerran kun meen vaa'alle jos en oo 60 kg tai vähemmän. Sit mä en enää jaksa ja teen jotain radikaalia varmaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Teen mitä vaan että pääsen edes 58 asti jossain vaiheessa. Oon valmis menemään ihan mihin tahansa että pääsen sinne. Mut ei välttämättä ihan heti mutta jossain vaiheessa. Meen vaikka kolme kertaa päivässä lenkille jos se vaatii sen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mutta koska mulla itselläni ei ole mitään halua parantua, eikä tulekaan koskaan olemaan, niin siksi mikään hoitomuoto ei tulekaan toimimaan. Eikä tarvitse toimiakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tiedän että ravitsemusterapeutti vähän kuin kielsi multa laihduttamisen muttaaaa. Ei voi mitään. Voinhan ehkä sinnekin mennä jossain vaiheessa uudestaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En kyllä halua minnekään varsinaiseen syömishäiriöhoitoon koska se hoito on pelkkää käsien läpsyttelyä. Niin kuin oikeastaan psykoterapia aina on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En välitä ollenkaan mistään hoidosta vaan tulen voimaan paremmin kunhan laihdun ainakin sinne 58 kiloon. Se voi auttaa jo vähän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tai siis ainahan juttelu olisi paras vaihtoehto mutta kun se on näköjään käsien läpsyttelyä niin. En ole tähän päivään mennessä saanut mitään vaikuttavaa hoitoa missä mulle vaikka perusteltaisiin se että miksi esimerkiksi lihava keho on kaunis. Tai mikskä mun kehoa nyt voikaan sanoa. Jos ei lihava niin joku pyöreähkö. Että jos siellä psykoterapiassa kerta käydään niin eikö sen ajan voisi käyttää hyödyksi, sen sijaan että puhutaan jostain harjoituksista joita en kuitenkaan koskaan tule tekemään niin eikö se ammattilainen voi sitten takoa päähän tai jotenkin perustella miksi, MIKSI mun kehotyyppi on kaunis. Normi ihmisiltä en odotakaan sitä että ne vois kääntää pään mut ammattilaiset luulis pystyvän. Mut ei, ei. Ei voi

Kaikki mitä tehdään niin ravitsemusterapeutti kehottaa syömään about 4-5 kertaa päivässä eikä siinä sit sen kummempia. Et syö nyt ja sillä se siitä. Jos vaikka osaisitte poistaa sen laihdutustarpeen? Mutta eihän ammattilaiselta voi sellaista vaatia. Mutta todennäköisesti vika on minussa.

En vain tiedä eikö oikeasti kukaan osaa sitä perustella riittävän vakuuttavasti että miksi mulla ei ole tarvetta laihduttaa. Nimittäin vielä mikään ei ole poistanut multa sitä. Päinvastoin se tarve on mennyt vaan voimakkaammaksi. On kai hyväksyttävä että mua ei sitten voi auttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis tietenkin jos joku sanoo että mun kehotyyppi on kaunis niin enhän missään nimessä ole vastaanottavainen eikä se tule menemään läpi millään keinolla. Joten enpä keksi mitään apua mikä mulle sopisi. Luultavasti siis sitten vain laihdutan. Keinolla millä hyvänsä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja nyt mul meni täysin fiilis yhtään mistään, tekisi mieli mennä tuonne ulos ja kävellä niin kauan että päädyn jonnekin helvettiin ja helvetin kauas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Taaskaan mitään apua ei ole viikonloppuna tarjolla paitsi tietenkin ihana aina auttava päivystyksemme. Josta oon aina saanu helpotusta. Siis aina.

Tosin täytyy hyväksyä että minkäänlaista prosentin helpotusta ei ole tulossa puoleen vuoteen eli jos et jaksa puolta vuotta hengissä tässä samassa olotilassa niin se on sitten voivoi ja emme voi auttaa millään tavalla. No lääkkeet tietysti mutta siinä pitää oottaa monta viikkoa myös.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sen yhen saatanan kerran kun niitä käytin niin mulla meni hampaat paskaks sen takia joten vittu mulla meni kaikki aika särkylääkkeen syömiseen haista vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No ainakin aion nyt vähentää syömistä kun en mitään muuta aio edes yrittää. Eli haista vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En aio tehdä mitään mitä mulle sanotaan vaan mun käsitys hoidosta on syömisen vähentäminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Koska se on parasta hoitoa ja toimivinta. Mikään muu hoito täällä ei toimikaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Huoh nyt voisin olla huomiseen syömättä jos vaan mitenkään pystyn. Ei tää nimittäin muuten edisty ikinä minnekään. Paino on ollut niin kauan paikoillaan että ei se tällä menetelmällä putoa.

Ylös Pohja