Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,946
Ainut ongelma asiassa on se että kun sanoin siitä että se on ollut kauan paikoillaan niin se on paha että sitte ku mä en tiiä enää mikä on oikein

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No, joka tapauksessa pitäs yrittää huomiseen olla syömättä ja sit sais taas syödä vasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Tänään söin...... 1 banaanin, yhen leivän, yhen normi ruuan. Ei kovin paljoo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos syön niin en laihdu. Että syö vaan jos haluat jatkaa sitä ettet laihdu vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Pitäs itse asiassa päästä pikkuhiljaa jo vaa'alle kun meidän vaaka on vähän paskasti etten tiiä pystyykö sitä käyttää. Jos pystyy niin meen ehkä yöllä kattomaan koska oon ollu vitun pitkään käymättä ja alkaa turhauttaa jo todella pahasti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Pitää nyt sit vaan odottaa siihen asti että kaikki on mennyt nukkumaan ja sitten pääsen vaa'alle ehkä. Ja JOS se lukema on sellainen mihin en ole tyytyväinen, niin voi olla että romahdan lopullisesti ja sitten soitto kriisipuhelimeen koska mitä muutakaan siinä voi sit tehdä enää. Koska mulle luultavasti tulee itsetuhonen olo jos se on huono lukema.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
"
Stretch marks and belly hangs in a women turns me on

I can’t lie, I’ve always had the biggest thing for thick women. That belly, those curves, the way your whole body shakes when you move it gets me harder than anything else. I don’t care about flat stomachs or model bodies; give me softness I can grab, kiss, and sink my hands into. I love the weight of you pressing down on me, the warmth of your thighs wrapping around me, the way your ass bounces when I pull you closer. Every stretch mark, every roll, every dimple just makes me want you more. You’re not hiding imperfections you’re showing me everything I crave. You’re heavy, juicy, addictive as fuck, and every inch of you drives me insane. You’re not just sexy you’re my favorite sin, my obsession, my perfect kind of dirty."

Tässä on se ongelma että se ei auta, vaan se hävettää. Ei mua kiinnosta et oisin MUKA seksikäs lihavana. Vaan mä haluan olla laiha. Ei se tee mulle mitään. Ensinnäkin se on MUKAMAS ja toiseks mä en HALUA. Siks koska se on NOLOA. vaikka se ois jonkun mielestä"seksikästä" niin se on NOLOA enkä haluu kenenkään näkevän mua etkö ymmärrä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Ja tossa puhutaan selvästi mua isommasta ja on sietämättömän noloa olla näinkään lihava.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Sitä paitsi se juttu on tietysti se että laiha on vähemmän naisellinen joten totta kai se on mulle aina parempi

Jaaha no se jäikin sitten siihen se yritys taas, äiti toi sipsiä kaupasta. Olkoon sitten. Oon sitte vittu tämmöne paska ja oksettava vitun valas ja vitun naisellinen haista vittu tapan itteni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Well now I know it's sexy to guys but the question is is that enough, it isn't

K yeah it's sexy to guys (some guys) BUT. but. don't like being feminine. That's the worst problem.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Luin paljon femalefittofat mutta. Ei huvita olla sellainen. Siis. En osaa enää ajatella mitään kaikki menee ihan sekasin mun päässä ku en tiiä enää millanen mun pitäs olla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mä en koskaan muuten vois olla bi miehen kanssa. I mean. I dont even believe that ACTUAL straight men are straight. Like i just find it very very very difficult to believe that any men like women ja oon muutenkin silleen aa no ne varmaan "tykkää" niistä sillee niiku minä elikkäs melko mielenkiintosella tavalla. Joten it would be even worse to be with a bi man cause i would DEFINITELY be convinced that he's gay. Jos jopa ihan oikeat (muka) heteromiehet on sellasia että epäilen jokaista miestä homoksi deep down niin en vitussa ikinä seurustelisi bi miehen kanssa, älä unta nää. (Unless someone turns out to be bi but it would be horrible koska se on jo muutenkin kauheeta niin se ois viel kaks kertaa hirveempää)

Like what the fuck is there to like? Literally eww eww and more eww. Haluaisin koko ajan vain lakata olemasta. Koko. Ajan. En voi sietää. Haluaisin tappaa itteni ihan vaa mielenosotuksen vuoksi että kaikki tajuais miten väärin se on että mut tehtiin tänne kitumaan joka ikinen päivä siks että satuin syntymään väärään sukupuoleen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Vittu se on niin oksettavaa vittu ihan vaikka seksin harrastaminen siis hyi helvetti miten oksettavat rinnat on ku ne liikkuu siis hyi helvetti että onkin rumaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis hyi S A A T A N A että joku voi olla päästää vialla jos siitä pitää. Siis hyi helvetin vittu miten oksettavaa. Elävältä pitäs mut polttaa <- totuus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siis hävettää niin paljon olla olemassa etten tiedä kestänkö tätä häpeää enää pitää varmaan soittaa kriisipuhelimeen ja sanoo että tekee mieli viiltää ranteet :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Mut nyt mua ei ainakaan kiinnosta enää vaikka kuinka lihoisin koska jostain syystä oon niin masentunu etten vaa välitä siitä enää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Siks että oon taas delulu (turhaan ofc mut silti, pieni toivonkipinä herää)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Jos se delulu ajatus ois totta (ei ole) niin ois iha vitu hauskaa niil kahel kosk mielenterveysongelmaisen (ja siis vakavasti mielenterveysongelmaisen) kanssa seurustelu on varmaan mahtavaa XD tai siis se ois niin huvittavaa koska oon niin outo. Mä oisin koko ajan kiinni dysforiassani kirjaimellisesti koko ajan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
No jos se delulu ajatus oliski totta ni se tapahtuis vast pitkän ajan päästä oikeesti sit ku oon jo helvetin vanha ja rumempi kun nyt (oon nytkin äärimmäisen ruma). Sillee varmaa aikasintaa 35 tai jotain. Which means they would be 43 & 53. Tai no. En nyt usko että samaan aikaan niiden kanssa seurustelisin XD tai mistä sitä tietää XD mut et jos se olisi totta niin ei se nopeasti tapahtuisi ainakaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
I mean. Ne on tooooooosi saggy nytten niin mietin kuinka pahat ne on sillon. Ja siis oikeesti oikeesti pahan näköset. Niin hirveen näköset et mä varmaan meen leikkaukseen ennemmin tai myöhemmin. Ei niitä pitkään pysty kestämään. Ja sitten ihmetellään miksi mä ajattelen näin kun ajattelen. No ehkä siksi että naiset on vitun rumia edelleenkin? Jokainen sen näkee. Niin eikä sitä pysty piilottaa. En tiedä pystyykö piilottaa liiveillä mutta liivit itessään on ihan kamalaa mulle laittaa päälle en pysty ees kattoo niitä.

Ennemmin tai myöhemmin meen leikkaukseen ja miks ei samantien menis maskulinisaatioon ennemmin kuin kohotukseen. Sit pääsis kokonaan eroon. Molemmissa kuitenkin ihan kivat riskit niin sama kai se on mennä samantien maskulinisaatioon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Voikohan transpolille mennä niin että hakee pelkästään sen leikkauksen eikä hrt eikä mitään muuta, ainoastaan yksi ainut toimenpide. (Ei sillä että olisin tyytyväinen mihinkään muuhunkaan)

Mutta must tuntuu et ois niin väärin mennä leikkaukseen vaikka mä toivon sitä niin kovasti. Oon vihannu niitä niin kauan ja oon toivonut et voisin tyyliin leikata ne ite pois niin se kertoo kuinka suunnatonta vihaa tunnen niitä kohtaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
En ymmärrä miks mulle kävi näin. Tilanne oli ihan eri joitakin vuosia sitten. Pelkästään se kertoo että kyse on jostain tosi paljon vakavammasta mielenterveyden ongelmasta kuin transsukupuolisuudesta. Nyt en saa tätä enää koskaan pois ja mun elämä on pilalla. Tiedän et oon vielä vanhanakin tämmönen. Näin jo sieluni silmin kuinka oon ihan vitun onneton ruma mummo ja teen jonku itsemurhan pillereillä kehoani loppuun saakka vihaten ja sit pääsen VIIMEINKIN rauhaan. En tuu IKINÄ rakastamaan tai edes sietämään kehoani. En ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,946
Että näillä spekseillä pitäs sit lähtee 20 kerran psykoterapiaa yrittämään. Taitaa olla vähän turhan haastava potilas terapiaan.

Ylös Pohja