Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,947
Siis se on oikeasti niin kummallista.

Vähintään lokakuusta 2024 asti aivan helvetillisessä tilanteessa about koko ajan. Koko ajan haavat auki eikä niihin tuu mitään helpotusta.

Mut se just on kaikista kummallisinta ettei edes mikään mitä oon itse tehnyt ole auttanut. Siis ettei näin pitkässä ajassa oo tapahtunut mitään mikä olisi tuonut mitään helpotusta. Tässä on kuitenkin sinänsä tapahtunut aika paljon. Mutta mikään ei poista jatkuvasti mieleen tulevia hirveitä, helvetillisen pahoja ajatuksia. Siis ne ajatukset ja se tunne on kuin jostain saatanasta tulevaa, jos sellaiseen haluu uskoa. En tarvitse kuin yhden sanan pelkän AJATTELUN siihen ja olen jo ihan siinä pisteessä että sekoon kokonaan. Ei tarvitse kuin tulla mieleen joku sana vaikka synnytys niin mä haluun jo juosta hyppäämään sillalta. Kukaan ei koskaan tule auttamaan mua. Ja mikään mitä mä itse teen ei auta. Siitä kirjoittaminen ei auta. Sen ajattelu ei auta. Ajattelematta jättäminen ei auta (sen verran kun pystyy, joskus pystyy mutta yleensä ei). Butterfly tapping ei auta. Musiikki ei auta. Ulkoilu ei auta. Sosiaalisuus ei auta. Youtuben katselu ei auta. Telkkarin katselu ei auta. Lunixen ei auta. Antistress tabletti ei auta. 4 kk terapia ei auta. Propral ei auta. Kivoissa paikoissa käyminen ei auta. Eläinten kanssa oleilu ei auta. Tää on käsittämättömän naurettava tilanne. Sillonki kun en ollu täällä varasijassa määkimässä asiasta jatkuvasti niin ei ollu olo sen parempi sillonkaan. Kirjaimellisesti mä en enää tiedä miten voi olla näin ettei noin pitkässä ajassa tule mitään helpotusta. Jumalauta. Tän rinnalla jopa se aika kun ajattelin ja pelkäsin kuolemaa koko ajan alkaa näyttää paratiisilta suorastaan. Olihan se hullua sekin mutta en usko että edes se aika oli näin epäinhimillisen sietämätöntä. Joten: olisipa tyyliin huhtikuu 2022. Tätä aikaa mä en enää kestä. Tää on vieny multa kaiken, koko elämän. Kaiken sen mitä ennen oli, tää on vieny multa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Siis mä en kestä sitä että mun hampaat on paskat. Mul on niin järjetön stressi niiden takia.

Mä en ymmärrä mitä pahaa oon tehny et oon saanu vielä tän kaiken lisäks. Nyt sit sattuu varmaan niin kauan kunnes tää KOKO remontti on tehty.

Joo, olis varmaan kannattanut jo silloin 2019 tehdä tämä minkä tein vasta nyt. Mut pelkäsin silloin vielä enemmän kun nyt. Joten en pystynyt. Nykyisin pystyn siellä käymään. Vaatiikin vielä varmaan joku 20 käyntiä ennen kuin on valmista. Mutta jumalauta, hammaslääkäriä en saatana vaihda enkä julkiselle vittu mene. Jos yhden kerran sattuu luotettava hammaslääkäri niin silloin ei voi antaa muiden tunareiden enää pelleillä :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mutta sen nyt kuitenkin tiedän että kaikki on väärin.

Ensinnäkin näin jakobista unta.

Sit lisäsin joitain biisejä tietyille listoille.

Mut nyt en sit enää tiedä mitä pitää tehdä. Ja jos joku ei pian kerro mulle mitä pitää tehdä niin en oikein tiedä mitä tässä käy :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Siis mä en kestä sitä että mun hampaat on paskat. Mul on niin järjetön stressi niiden takia.

Mä en ymmärrä mitä pahaa oon tehny et oon saanu vielä tän kaiken lisäks. Nyt sit sattuu varmaan niin kauan kunnes tää KOKO remontti on tehty.

Joo, olis varmaan kannattanut jo silloin 2019 tehdä tämä minkä tein vasta nyt. Mut pelkäsin silloin vielä enemmän kun nyt. Joten en pystynyt. Nykyisin pystyn siellä käymään. Vaatiikin vielä varmaan joku 20 käyntiä ennen kuin on valmista. Mutta jumalauta, hammaslääkäriä en saatana vaihda enkä julkiselle vittu mene. Jos yhden kerran sattuu luotettava hammaslääkäri niin silloin ei voi antaa muiden tunareiden enää pelleillä :D
En kuitenkaan ymmärrä miten tää on mahdollista koska kuulemma mulla oli jo vuonna 2019 melko paskassa kunnossa hampaat, siis ehdotettiin jopa nukutusta koska se olisi helpompaa "kun sulla tota tehtävää kuitenkin niin paljon tuolla on" tai jtn vastaavaa.

Niin kuinka ne niin nopeasti on mennyt niin paskaks koska siinä välissä kävin hammaslääkärissä... Tai siis milloin kävin ennen 2019? No, okei ehkä siitä oli useampi vuosi. Ehkä joskus 2016 tai jopa aiemmin. Kuitenkin luulen että ainakin 2014 oisin käynyt. Tai muistan sen kerran kun kävin siinä yhdessä paikassa ja en tiedä olinko päässyt jo yläasteelta silloin. Yläasteellahan kävin tietysti useamman kerran koulun hammaslääkärissä, ja ilman puudutusta totta kai paikattavana. Mikä oli varmaan sulaa hulluutta. Mut joo se oli yläasteella ainakin se. Ja yläaste oli 2011-2014. Mutta etten muka siinä välissä olis käyny. Millonkohan se sitten oli kun kävin siinä toisessa paikassa. No joka tapauksessa oletan etten ainakaan pariin vuoteen käynyt siinä 2019 ennen, niin jotenkin silti ihmettelen miten ne oli siinä ajassa mennyt niin paskaksi. Joko paska hammaslaatu tai sit hoidin niitä paskasti. Voi olla että siinä oli liian pitkä käyntiväli myös hammaslääkärin suhteen. No nyt ei onneks pelota enää ollenkaan samalla tavalla mennä hammaslääkäriin kuin ennen. En olis ikinä uskonut kykeneväni juurihoitoon mutta ihan ok sekin on mennyt. Vihaan vaan kun se saatanan puudutuspiikki sattuu niin kauan kun sitä täytyy pitää ja pitää ja pitää siellä. Aina vaan mietin et eikö tää nyt vittu jo loppu.

Mut oikeasti, vaatii varmaan vähintään 20 käyntiä vielä ennen kun tää on hoidettu :D ja menen vararikkoon. Kyl tonne rahaa saa uppoomaan. Mut en välttämättä julkisella pystyis käymään kun se on niin.... Noh. Erilaiset hammaslääkärit siellä. Pelkopotilaalle ei oikein sovi siellä käyminen näköjään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Hammaslääkäri kyllä vakuutteli mulle että kyllä saadaan nää hoidettua. Että ei mitään hätää kuulemma. Mutta mä nyt en ihan varma ite tästä oo :D ja sitten kun luin vielä että voi olla että juurihoidettu hammas joudutaan poistamaan kuitenkin myöhemmin niin vähän alkaa tuntua jo siltä että peli on jo menetetty. Yyh. Koska oikeasti, mieluummin kärsin juurihoidon kun hampaan poiston. Se kuitenkin kuulostaa helpommalta. Jotenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Että hoitakaapa ihmiset niitä hampaita jotka vielä omistatte hyvät hampaat 😭 mul taitaa olla jo peli menetetty. Kyllä niitä kuitenkin vielä pesen niin usein kun vaan pystyn.... Eli en tosiaankaan joka päivä valitettavasti. Ja nyt sentään käyn h-lääkärissä joten hoidan niitä. Välillä vaan miettii että onko tässä enää mitään toivoa jäljellä :D ja katotaan tuleeko joku hampaiden aiheuttama sydäri tai mitä muuta vastaavaa voi käydä. Parhaani kuitenkin teen. Ei sillä, jos se lääkäri oli suht optimistinen niin kai yritäm siihen luottaa. Ja tiedän että voisi olla vielä huonommatkin kuin mulla, kuten esim eräillä perheenjäsenillä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Eikä niihin kai niin helposti kuitenkaan yleensä kuole kun tiedän niin monia joilla on paskat hampaat ja henki kuitenkin pihisee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Peitto hajoo käsiin ja nenäliinoja vaan kuluu. Sisäilma on paska. Vatsaan sattuu joka ikinen päivä :D tai sanotaanko lähestulkoon joka ikinen päivä. Tää alkaa olla nyt naurettavaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ainakaan en enää ikinä runkkaa, se on varma 😈 miksi haluaisinkaan? Jos joskus en oo enää trans nii katotaa sit uudestaa mut tuskin silloinkaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
On suorastaan absurdia väittää yhtään mitään muuta ja kyllä pikkasen katon kieroon niitä jotka väittää. Eihän sairaudessa ole muutenkaan mitään pahaa. Ooksä jotenkin paha jos sä oot sairas eli trans? No et. Ootsä jotenkin paha jos sä oot masentunut eli sairas? No et. Ootsä jotenkin paha jos sul on ocd eli oot sairas? No et. Miks sit siitä vedetään pultit että YHYY TOI SANO TRANSIUTTA SAIRAUDEKS. Kun se on sairaus. Ja jotkut parantuu siitä, ja jotkut varmaankaan ei. Tai näin olen kuullut ihmisiltä. No okei, kuulemma samettikaan ei kokonaan parantunut sukupuolidysforiasta joten ei ehkä voi ihan sanoa et se silleen parantui. Mut oon ymmärtänyt et jotkut on parantunut. Ja okei. On myös totta että se ei ilmeisesti tuota kaikille kärsimystä. Ehkä silloin se ei olekaan varsinainen sairaus. Mutta jos se tuottaa kärsimystä niin silloin se on, herranjumala, miksi ei olisi?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Yleensähän ihmiset haluaa parantua kärsimyksestä. Ja jos se sitten tarkoittaa korjaushoitoa niin voihan se jonkun ihmisen kokonaan siitä kärsimyksestä parantaakin. Mutta en menisi sanomaan että joillekin ei auttaisi sitten taas joku ihan muu. Niinkun esimerkiksi mulle koska oon ainakin vieläkin silleen että siis kun mut säikäytti tämä:
"– Sukupuolenkorjaushoidot eivät tuo nopeaa lievitystä ja ne ovat pysyvästi kehoa muokkaavia, Tuisku sanoo."

Aivan, mikä sitten tuo nopeaa lievitystä? Sen haluaisin aivan vitun nopeasti tietää. Ei ollut tosiaan apua butterfly tappingistä. Ei auta näköjään lyhytterapiakaan. Saanko kysyä mistä vitusta sen nopean lievityksen repäisen? Ilmeisesti sellaista ei ole olemassakaan.
"Pysyvästi kehoa muokkaavia". Se säikäytti mut taas joten en oo ees menossa todellakaan. Joten silloin on oltava muu parannuskeino mulle. Kyllä jos se olisi oikea parannuskeino niin silloin tollanen ei enää säikäyttäisi. Näin se vaan on. Eli mun kohdalla on jokin muu parannuskeino kuin transpoli, sitä ei vaan oo vielä löytynyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ja must on jotain niin sairasta ja järkyttävää että esimerkiksi redditissä trans subeissa (eikä tarvi olla edes trans sub) tää näkökulma kielletään kokonaan ja mullekin on sanottu monta kertaa tyylillä et kyl sun paikka on transpoli, kaikille transeille oikea paikka on transpoli ja tätä tämmöstä. Koska tää on niiku ihan sekopäistä sakkia. Ja itseni mielestä taas minä olen oikeassa tossa mitä sanoinkin äsken :D on päivänselvää että jos tollanen lausahdus ammattilaiselta säikäyttää niin transpoli ei tosiaankaan ole oikea paikka. Se on ihan täysin selvää. Sitä en tiedä miksi se säikäyttää, älä sitä multa kysy. Mutta jos reaktio on tämä niin sillon transpolille ei oo mitään asiaa vaikka haluaisikin. Mutta en sinänsä edes halua. Kun haluan just nimenomaan sen nopean helpotuksen mistä tässä puhuttiin.

Ja siihen ON jokin muu parannuskeino, siis mun kohdalla. Tai no. Voi olla ettei sitä voikaan parantaa. En tiedä. Mutta ainakaan transpoli ei voi olla oikea osoite, jos se olisi oikea osoite nii sä et säikähtäisi tota lausetta. Niin se vaa on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Koska jos on varma, niin se ei silloin säikäytä. Jos on epävarma, niin silloin se säikäyttää. Voi vihata 100 % kehoa ja olla silti epävarma. Ei epävarmuus tarkota sitä että tykkäisin siitä. Vaan vihaan sitä sellasella intensiteetillä ettei kukaan oo ennen kuullukaan 😀 ja oon silti epävarma koska muuten tota reaktiota ei tule. Kuulostaa ehkä ristiriitaiselta mut epävarmuus ei tarkoita tykkäämistä tai yhtää lievempää vihaamista. Ristiriitaista kyllä, mut niin se on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
VARSINKIN kun asiaan liittyy kaikenlaista muutakin, jopa ihan fyysisiä terveysriskejä joka pelkästään voi aiheuttaa epävarmuuden eikä sekään tarkoita että en vihaisi kehoani 100 prosenttisesti. Vaan se tarkottaa vaa sitä etten halua diilata lisäterveysongelmien kanssa, in case something happens.

Itse asiassa ihmettelen miks yhtään kukaan olisi varma, ottaen huomioon kuinka sairas koko prosessi on. Käytännössä niin sekopäistä hommaa, että aivan kaikki muut mahdolliset keinot pitäisi käyttää ensin. Aivan kaikki muut mahdolliset keinot. Mitä tahansa voikaan keksiä. No, en sitä sano, ssri-lääkitys on kyllä about yhtä sekopäistä settiä että ei kai sitä, mutta muuten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Myöskin se on ihmeellistä kuinka asia voi kasvaa niin räjähdysmäisesti meikäläisellä, suhteellisen rauhallisesta vaiheesta (2022) asteen pahempaan (2023) tai aika paljonkin pahempaan, ja lopulta (2024) aivan täysimittaiseen helvettiin. Ja nyt 2025 se täysimittainen helvetti on jatkunut vain. Ensi vuodestahan ei taas tiedä kukaan. Vielä jaksaa? Ehkä?

Joka tapauksessa asia meni niin räjähdysmäisesti että se herättää ihmetystä kyllä mussa koska ihan oikeasti se 2022 oli niin rauhallinen vaihe mun mielestä kuitenkin. Jotainhan on voinut olla mutta olihan se suorastaan paratiisi. Se jo kertoo siitä että se oli paratiisi koska kuvittelin että eunkwangin perään itkeminen on suurinpiirtein elämäni kamalin tunne. Voi luoja. Muistan että ihan rehellisesti sanoin silloin jotain että tää taitaa olla pahin tunne mitä oon ikinä tuntenu. Joo no kyllähän mä ahdistuin siitä ajatuksesta etten varmaan ikinä oo sen kanssa ja kuolen ilman sitä etc mut ei helvetti, se nyt on vielä melko kaukana pahimmasta.

Itse asiassa suurin syy ehkä sille miksi on ylipäänsä vaikea kestää ilman sitä (tai ilman hoita etc whatever) on juurikin nimenomaan tämä skpl asia kun se kipu on niin sietämättömän vitun sietämättömän tappavan kuolettavan helvetillinen, suisidaalisuutta aiheuttava, suorastaan kauhua aiheuttava, niin ehkä siksi onkin niin vaikea kestää ilman ja sitähän toivoisi edes jonkinlaista hiukan vahvempaa emotionaalista tukea kun se on nyt tällä hetkellä ollu kuitenkin aika heikkoa siitäkin huolimatta että on äiti yms tukena mutta ei se nyt oo näköjään ollu ihan riittävää sekään. Niin on ehkä melko ymmärrettävää että kun on muutenkin jo valmiiksi rakastunut niin sitä ehkä kaipaa sitä ihmistä vielä enemmän tilanteessa jossa oot koko ajan vakavan masennuksen kanssa elämässä ja jatkuvasti tuntuu että milloin se kuolema koittaa ja itse asiassa onko se lopulta vähemmän pelottavaa kuin elämän jatkaminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Sitten taas toisaalta
"En halua pois sittenkään
Mä mieluummin kanssas tänne jään"

"Kanssas" joo, mutta onhan se kuitenkin niinkin. Ainakin samaan maailmaan ja voi edes etäältä nähdä sitä ihmistä. Et silleen "kanssas". Ja ainahan voi elätellä naurettavaa toivoa :D siitä. Että olisi joskus jotain. Edes yksi tapaaminen. Tai hyvällä tuurilla enemmän. Lol.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mutta toi biisi on kyllä valitettavasti Overwhelmingly hoi-biisi

Vaikka sopiihan se kai muihinkin D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Sitten häiritsee kun soi päässä sistar - one more day kun mietin jakobia ja sitä unta jakobista niin siitä tuli vähän siihen liittyvä biisi vaikkei se nyt varmaan muuten mitenkään siihen liity :DDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ainakaan tappamiseen ei liity vaikka siinä musavideossa tapetaankin se mies XD no, ehkä henkistä kuolemista tämä voi kyllä olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
En tiedä, se vaan alkoi liittyä jakobiin siksi kun se uni 😭 vain siksi kun se soi päässä kun mietin häntä

Ja se uni oli muuten ihana. Yleensä en edes nää kovin usein noin syvällisen ihania unia siitä 🙄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Snl Blank Stare GIF by Saturday Night Live

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Sosiaalisesti paska kyllä mielestäni olen mutta idk. Lisäksi en voi sietää suihkussa käymisen märkyyttä.

Ylös Pohja