Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,947
Joka ikinen asia johtuu lapsuudesta, pohjimmiltaan. Ja siksi mua ei enää koskaan voi saada ehjäksi. Ei terveeksi. Todennäköisesti tää koko hammasjuttukin johtuu lapsuudesta pohjimmiltaan. En usko että ois ikinä päässyt suun tilanne näin pahaksi jos mulla ois ollu hyvä lapsuus. Mut mun lapsuus oli maailman paskin. Mulle ei ois tullu tätä skpl juttua lopulta jos mul ois ollu hyvä lapsuus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Minkä vitun takii mul on paskin elämä täällä vaikka mulla ei edes ole alkoholi tupakka tai huumeongelmaa. Ihan vitun uskomatonta että noin monta tekijää on pois ja oon silti vakavasti masentunut, huudan jatkuvasti, sairastan syömishäiriön tapaista, olen trans, vaikeasti ahdistunut, mun hampaat on paskat, mulla on niin paha ocd etten pysty enää elää, joka ikinen asia minkä teen on väärin, ja en kestä enää muistaa lapsuuttani.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Toisaalta mun mummo sai tekarit joskus nuorempana ja se on edelleen hengissä 88-vuotiaana joten ei se ainakaan kuollut siihen että sen hampaat oli paskat. Tosin sillä on nyt muistisairaus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mitä vitun järkeä täällä on elää? Ei mitään. Tiesin sen jo lapsena ettei täällä ole järkeä elää. En tiedä sitten miksen tehny itsemurhaa jo lapsena. Ehkä pelkäsin niin paljon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
"Silti olen ollut masentunut ja ahdistunut varhaislapsuudesta asti. Varmaan joku juttu "vinksallaan" aivoissa tms, olen tosin oppinut olemaan sinut sen kanssa ja elän varsin tasapainoista ja onnellista elämää. En edes yritä enää olla ns. normaali, olen hyväksynyt sen että olen keskivertoa melankolisempi ja herkempi ihminen."

Vitun idiootti :D elän onnellista elämää & olen masentunut ja ahdistunut :D lopeta nyt jo saatana trollaaminen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ei masentuneen elämä ole koskaan onnellista. Voi olla jos parantuu mutta ei kukaan aidosti masentunut sano "olen onnellinen"

Jos sanot, niin et kärsi tarpeeksi, ainakaa juuri sillä hetkellä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Mä en pelkää enää kuolemaa samalla tavalla. Pelkään enemmän ehkä itse kuolemista kuin kuoleman jälkeistä aikaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ja mulla on koko ajan tunne että mä kuolen pian. Et mun elämä on jo loppusuoralla. Ehkäpä olinkin väärässä eikä sitä Eunkwang juttua tapahdukaan. Olin ajatellut että en kuole ainakaan ennen sitä, koska olin uskonut siihen että olin oikeassa ja se vielä tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Ajattelin jo niinkin että turhaan sä itsaria yrität koska et tuu kuitenkaan kuolemaan siihen koska et tuu kuolee kuulemma ennen sitä kun eunkwang juttu on tapahtunut. Niin mulle kerrottiin mut mua on varmaan kusetettu lopultakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
"Jos sinulla olisi ykköstyypin diabetes, et odottaisi, että yhtenä päivänä 'parannut' ja saat takaisin 'normaalin itsesi', joka olit ennen diagnoosia. Sinun pitäisi ottaa insuliinia, kuntoilla ja laskea hiilihydraatteja.

Mielisairaus ei usein eroa tästä. Saatat saada sen hyvin hallintaan selviytymistaitojesi avulla, dieetillä, meditoinnilla ja terapialla. Saatat silti jatkossakin kokea oireita ja sinun täytyy huolehtia itsestäsi ja tarvitset ekstratukea. Todennäköisesti koet taudin lievenemisen hetkiä ja vaivut sitten uudelleen takaisin".

Ei tämä ainakaan kannusta elämän jatkamista, vaan elämän päättämiseen.

Ylös Pohja