Toisaalta se on aika selvää sit kuitenkin että oon biseksuaali mut jostain lähtien mul on ollu voimakasta inhoa joka vaikuttaa tietenkin PALJON mutta se ei poista core suuntautumista vaikka kuinka se ei viehätäkään tavallaan se kroppa oikeesti mut sit joku joku... Joku ihmeellinen vähintään romanttinen??? vire silti on tunteissa vaikka en ookaan mikään....... Maailman innokkain lesbo???? :D miten sen sanois. En oo mikään sellainen millaisia lesbot yleensä on.
Siis ihan helvetin paljonhan se hämää koska se OIKEESTI aidosti tuntuu siltä että naiset ei viehätä mua YHTÄÄN ja ne on OIKEESTI rumia mun mielestä.
Mut jotain ihan helvetin outoa siinä silti on edelleen jäljellä. Siis en voi tulkita sitä noin väärin?
Joo tiedän se kävis eniten järkeen että oon heteronainen. Niinku kaiken kannalta. Toisaalta ei heteronaiset kuitenkaan varmaan sano näin tai tunne näin. Siis se on joku outo tunne mikä äsken tuli. Emmä osaa ees selittää. Emmä osaa ees tietää. Se ei oo vaan se etten osaa selittää sitä mikä tuli siinä vaan en osaa edes mielessäni sitä niinkun järkeistää tai en osaa edes sanoa onkse ihastusta alkuunkaan?
Mul ei vaan oo tietoo mitä toi on. Miehistä on yleensä niiiin helppo sanoa it's just a clear crush. With women i get so nauseous, with everyone. Even if it's siyeon. I get so nauseous. En pysty koko sydämestäni tuntemaan sitä mitä miehiin. Mut MITÄ se tunne sit on sitä en tiiä
Eli enpä vieläkään ymmärtänyt.
Ymmärtääköhän kukaan muukaan toisaalta itsestään? Aika monesti on kuullu sitäkin että joku sanoo esim I'm a straight woman but I'm gay for *some female idol*
Oisko se ollu joku loonasta
Niin mitä sekään sit on? Are you even straight then?
Am i?
Mikä sen todella määrittelee? Mä en sitä tiedä. Jos sanoo vaan yksinkertaisesti että "keihin sulla on tunteita" niin sit olisin varmaan aika selvästi biseksuaali. Koska noi on kuitenkin jotain tunteita? Vai onko 🤠
"Who you want to have sex with"
Oh sweetie. I dont want sex with anybody, at all, ever. So there you go.
"Who you want to date"
Oh wait. I do want to date: HONGJOONG. So guys absolutely. I do want to date: siyeon... Sort of. But do i really? Like. Do i want to date siyeon? Do i want to kiss siyeon? Do i want to be close? Well, no, not really. Mut ei oo kauan siitä kun sanoin että haluan. Enkö sanonutkin. Ja ehkä jollain tavalla nytkin haluan, ja sitten en halua.
......
Eli.................
Eli bi koska haluaa jollain tavalla ja samalla ei halua niin se ei halua tulee varmaankin lähinnä tästä jutusta joka sotkee mun todellista suuntausta :DDDDDDDDDDDDDDD
En halua kyl enää ajatella mitään vaan nukkua :D kamala mahakipu kyllä. En tiedä mistä tää tulee. Tuntuu joltain vatsataudilta mutta tuskin sekään on. Uv aatosta saakka mul on ollu ihan ihmeellisiä oireita. Melkein koko ajan kamalaa oksetusta ja välillä isompaa tai pienempää mahakipua. En kuitenkaan oksenna (onneksi). Ja sen takia en saa nyt syödäkään siis juuri mitään. Tänään söin kaks kertaa ja muuten nesteillä. Eipä hirveesti auta kun vieläkin on maha kipee. Nälkä aiheuttaa ehkä omat kipunsa. Ehkä?