Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Toisaalta helpottaa (hyvin vähän) kun kattoo vaikka tota videota ja silleen kattoo Lisaa jenniee ja momoo niin kun tietää että se ei oo mun juttu mutta niinku they have the wrong body for me but for some people they have the right body (mitä en edelleenkään ymmärrä)

Niin kai ne sitten tuntee samaa mitä mä miehiin.

Tuskin se on mitenkään erilaista.

En tiedä. En ole elänyt koskaan sellaista joten en voi tietää.

Jollain tasolla ehkä elin sellaista ennen kun tää alkoi, koska en silloin ehkä varsinaisesti ajatellut tälläistä. Mutta en koskaan mun mielestä ollu varsinaisesti crazy about them sillä tavalla miten monet miehet ILMEISESTI on. En oikein ymmärrä sellasta. Esim fat admirers kirjaimellisesti OBSESSING over fat women? Eeeeei en mä ymmärrä sellasta. Obsessing over any women niin en ymmärrä sellaista. Meikäläisen juttuja ei lasketa, ne on melko erilaista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Monet lesbotkin suunnilleen palvoo naisia

Ainiin, kauan sitten näin sen jutun missä yks lesbo oli että (tyyliin, siitä on tosiaan kauan niin en muista hyvin) jos on alaston mies ja alaston nainen tässä mun edessä niin mä työnnän sen miehen pois ja oon sille naiselle silleen... Ööh en muista mitä se sano mut jotain ihan muuta :D harmi etten löydä sitä vidii enää varmasti poistettu, mutta joo joku tämmönen se oli.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siitä mun piti vain kirjoittaa että oon ajatellut hongjoongia koko päivän siitä asti kun se oli mun unessa:

🥺😂

Veryyyyyyyyyyyyyyyyyy cute

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
I'm definitely, definitely, definitely, clearly straight

A shirtless man? Yes.
A shirtless woman or well let's just say a woman who only shows stomach for example: no. Definitely not my type.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ois mielenkiintoista jos joku mun ihastus ois sillee I'm going for hrt ja sit ois mielenkiintoista vaan nähä että lähtiskö mun tunteet helvettii vai ei :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Okei ehkä johtuu siitä että olen suomalainen mutta en tajua Black or white lyriikoita siis en vaan tajuu :D

But if youre thinking about my baby?
It dont matter if you're black or white?

häh

Also the sew part?

Literally everything about it is just confusing to me.

But if you're thinking about my baby?????

Niin siis Michael Jackson oli musta?
Ja tossa biisissä sillä on vai valkonen tyttöystävä?

Ja sitten se on silleen

Thinking about?
Vai tarkottaakse tyyliin "jos tarkoitat sitä niin ei ole väliä minkä värinen oot kenen kanssa seurustelet"

Mutta kun

If you're thinking about my baby??????

Onkse niinku

"If you mean that"

Mut mikse kuulostaa niin oudolta?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Sheets? What are sheets

Ugh olen todellakin suomalainen, en ymmärrä

Sew when the going gets rough hmm en ymmärrä

What's Saturday sun?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Kaikki toi mitä selitin ja silti? Silti? Mutta kun.......

Katoin siyeonin kuvia ja samaan aikaan en näe siinä mitään ja myös kuitenkin sellanen vitun OUTO olo.

Niinkun oon sanonu en nää kenessäkään naisessa varsinaisesti mitään mut mikä se JOKIN on.

JOKIN.

koska katoin niitä kuvia ja jotain... Jotain... Jotain niiiiiiiiin outoa siinä on

Eikä se oo samanlaista kun hongjoongista.

Mut se on jotain vitun.... Vitun.... Vitun omituista??????

En tiedä mitä muuta se VOIS olla? Kun ihastusta? Kuinka se sit muka VOIS olla ihastusta?

Jotain ihan omituista on meneillään mun päässä

En edes YRITÄ tietää.

Se on sit mitä on.

Mutta sen tiedän että katoin niitä kuvia ja. I really felt SOMETHING. whatever that something was? Cause i dunno.

I just know that i FELT.

it makes me feel some type of way. Some weird type of way.

Joten kuka voi ikinä tietää :D et oonko mä hetero vai biseksuaali :D siinäpä ne vaihtoehdot on mutta ei voi kyllä näillä aivoilla ainakaa osata päätellä kumpi. Menee niin ristiriitaseen suuntaan koko ajan. Jos sanon jotain niin sit sanon jotain toista :D

Mä vaan tiedän sen etten pidä naisen kropasta yhtään, oli se mun tai jonkun toisen, mutta joka tapauksessa kun katoin siyeonin kuvia niin i FELT. i felt SOMETHING. there's something... Something something something some weird luotaantyöntävä ja puoleensavetävä voima vuorotellen.

Ehkä, EHKÄ jopa naisen kropassa SAATTAA, SAATTAA olla joku puoleensavetävä voima myös huom EHKÄ. Eniten se on sitä oksetusta ja ällöttävää mutta voi huom ehkä ehkä ehkä olla joku puoleensavetävä myös. En vaan tiedä miks koska yökötys on tosiaan vahvempi.

En VOI tietää :D tätä mysteeriä en pysty ratkaisemaan :D enkä yritäkään :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Toisaalta se on aika selvää sit kuitenkin että oon biseksuaali mut jostain lähtien mul on ollu voimakasta inhoa joka vaikuttaa tietenkin PALJON mutta se ei poista core suuntautumista vaikka kuinka se ei viehätäkään tavallaan se kroppa oikeesti mut sit joku joku... Joku ihmeellinen vähintään romanttinen??? vire silti on tunteissa vaikka en ookaan mikään....... Maailman innokkain lesbo???? :D miten sen sanois. En oo mikään sellainen millaisia lesbot yleensä on.

Siis ihan helvetin paljonhan se hämää koska se OIKEESTI aidosti tuntuu siltä että naiset ei viehätä mua YHTÄÄN ja ne on OIKEESTI rumia mun mielestä.

Mut jotain ihan helvetin outoa siinä silti on edelleen jäljellä. Siis en voi tulkita sitä noin väärin?

Joo tiedän se kävis eniten järkeen että oon heteronainen. Niinku kaiken kannalta. Toisaalta ei heteronaiset kuitenkaan varmaan sano näin tai tunne näin. Siis se on joku outo tunne mikä äsken tuli. Emmä osaa ees selittää. Emmä osaa ees tietää. Se ei oo vaan se etten osaa selittää sitä mikä tuli siinä vaan en osaa edes mielessäni sitä niinkun järkeistää tai en osaa edes sanoa onkse ihastusta alkuunkaan?

Mul ei vaan oo tietoo mitä toi on. Miehistä on yleensä niiiin helppo sanoa it's just a clear crush. With women i get so nauseous, with everyone. Even if it's siyeon. I get so nauseous. En pysty koko sydämestäni tuntemaan sitä mitä miehiin. Mut MITÄ se tunne sit on sitä en tiiä

Eli enpä vieläkään ymmärtänyt.

Ymmärtääköhän kukaan muukaan toisaalta itsestään? Aika monesti on kuullu sitäkin että joku sanoo esim I'm a straight woman but I'm gay for *some female idol*

Oisko se ollu joku loonasta

Niin mitä sekään sit on? Are you even straight then?

Am i?

Mikä sen todella määrittelee? Mä en sitä tiedä. Jos sanoo vaan yksinkertaisesti että "keihin sulla on tunteita" niin sit olisin varmaan aika selvästi biseksuaali. Koska noi on kuitenkin jotain tunteita? Vai onko 🤠

"Who you want to have sex with"

Oh sweetie. I dont want sex with anybody, at all, ever. So there you go.

"Who you want to date"
Oh wait. I do want to date: HONGJOONG. So guys absolutely. I do want to date: siyeon... Sort of. But do i really? Like. Do i want to date siyeon? Do i want to kiss siyeon? Do i want to be close? Well, no, not really. Mut ei oo kauan siitä kun sanoin että haluan. Enkö sanonutkin. Ja ehkä jollain tavalla nytkin haluan, ja sitten en halua.

......

Eli.................

Eli bi koska haluaa jollain tavalla ja samalla ei halua niin se ei halua tulee varmaankin lähinnä tästä jutusta joka sotkee mun todellista suuntausta :DDDDDDDDDDDDDDD

En halua kyl enää ajatella mitään vaan nukkua :D kamala mahakipu kyllä. En tiedä mistä tää tulee. Tuntuu joltain vatsataudilta mutta tuskin sekään on. Uv aatosta saakka mul on ollu ihan ihmeellisiä oireita. Melkein koko ajan kamalaa oksetusta ja välillä isompaa tai pienempää mahakipua. En kuitenkaan oksenna (onneksi). Ja sen takia en saa nyt syödäkään siis juuri mitään. Tänään söin kaks kertaa ja muuten nesteillä. Eipä hirveesti auta kun vieläkin on maha kipee. Nälkä aiheuttaa ehkä omat kipunsa. Ehkä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Pakkohan mun on SAADA NUKKUA 😩

mut joongista vielä sen verran niin en muista ikinä aiemmin sanoneeni siitä mitään "RAKAS" mut nyt aattelin

Sehän ei todellakaan ole UUSI

Se ei oo ollu pitkään aikaan uusi

Mut ilmeisesti se ei oo aiemmin ollu näin vahva koska muistelisin et tää oli eka kerta kun aattelin siit tyylii "rakas"

++++++ Se että mun mielestä siit tuli sama mitä gabryst sillon kerran

Sitä on kyllä vaikea kuvata

Mut sellanen tosi ööööö??? Hellä? Fiilis?

Joka tapauksessa toi "rakas" sana tai ajatus hämmens mut ja mun ilme oli varmaan että mitääääääääää?????????

So its getting worse after...... No, since 2022 varmaan. A few years.... Varmaan ikinä aiemmin ollu näin paha et oisin sanonu rakas tai et ois tullu tollanen juttu mikä gabryst tai et oisin halunnu silitellä hellästi :DDDDD siis ei ainakaan mitään noin syvää mun mielestä aiemmin koskaan. Oli aika naurettava kun ajattelin sitä silleen hassusti 🥹

Ja tota...... Ei näin........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Eli hongjoongista on täysin yhtäkkiä tullu pahempi kuin koskaan ennen, ja kaikki johtui unestako?

Oops

Enkö sanonu joskus jotain että "se ei oo mikään hongjoong" jostain hoista tai eunkwangista tai jostain 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 koska se oli silloin vielä lievä. No nyt se ei taida enää olla ihan sellanen lievä mikä se on ollu koko tän ajan.

Ylös Pohja