"Let me place my tongue milimeters away to catch that beautiful 🩸"
En vaa tajuu miks. En vaan tajuu en ymmärrä miks en YMMÄRRÄ MIKSI
EN YMMÄRRÄ MIKSI.
EN YMMÄRRÄ MIKSI MITEN EN YMMÄRRÄ EN YMMÄRRÄ mistä revit ton fetissin. En vain tajua en jaksa enää jos en tajua jotain asiaa niinku tissien ja pillun viehätystäkään. Hyi vittu. Joo reddit kommentit kertoo kaiken mut hyi vitun vitun vitun vitun vitun vittu. Te ootte epänormaaleja. Siis hyvät teille ja silleen mut mua vituttaa ku mä en tajuu ja koska mä en tajuu ni automaattisesti ajattelen et ne valehtelee. HYI SAATANA. noh, vaikka tiedänkin kaikki maailman miesten fetissit niin se oiski jo toinen juttu jos se mun oloon auttais eipä auta haluan yhtä paljon kuolla. Oli vain pakko katsoa sen takia koska no, avasin ton sovelluksen, niin sitte ku luki hetkenki niitä sanoja siinä nii tuli niin ällöttävä olo et olin täysin varma et se on vitun ällöttävää miehille no eipä näköjään ollu mutta joo ei tätä poista kyl mikään. Ja kävinpä suihkussa niin olipa kiva kokemus sekin ja ei niitäkään poista kyl mikään siis ylä- ja alakroppa. Minkähän näistä tunteista vois edes poistaa? Ei mitään niistä. Se ei lähe ei edes fetisseistä lukemalla. Päinvastoin parempi olis jos void vaan unohtaa koko asian kokonaan mut eihän sitä muutenkaan voi niin sama se on lukea sit reddit kommenttejakin. Koska ei niitä asioita voi unohtaa muutenkaan jos haluu vaikka suihkussa käydä tai yleensäkään edes elää. Niin luuleks et mä voin jotenkin välttää näit asioit ja unohtaa ne? Muutenkin niist asioista puhutaan aina jossain, jos ei muuta ni tv:stä tulee joku vitu naisten pankki mainos tai puhutaan jostain asiaan liittyvästä muutenkin. Oon täynnä tätä loppumatonta paskaa