Toisaalta jos nettiä ja telkkarii ei olis... Se ei ehkä ois päässy näin pahaks luultavasti
Muutenkin tää feminismistä jauhaminen mediassa täytyy oikeesti lopettaa te ette ymmärrä mitä se voi aiheuttaa joillekin ihmisille kuten mulle joiden aivot toimii vähän erikoisella tavalla. Toi on oikeasti hengenvaarallista mun kaltaisille ihmisille. Se on pahentanut tätä niin lujaa että. Et jos asioista ei yhtään puhuttais netissä, telkkarissa, missään, niin tää ois VÄHINTÄÄN puolet parempi tällä hetkellä kun se ei koskaan ois päässy niin pahaks alunperinkään silloin edes 2023. Ei ois päässy jos ei ikinä ois kuullu niitä juttuja. Jos ei jauhettais mitään. Jos ei vaan PUHUTTAIS. ei ois ikinä yhtään mitään noita lukenut, mistään, ei edes painosta, ei mistään. Ei mitään
Mä oisin sata kertaa onnellisempi jos oisin vielä siinä tilanteessa mikä oli kesäl 2022 ku ei tää ollu läheskään päässy näin pahaks ku en lukenu mitää juttui ei ollu mitää sellast oli vaa normaalia elämää, mitään tollast ei hyppiny silmille oli vaa Eunkwang jutut youtubes yms ja mitä muuta siel sit katoin mut ei ollu viel alkanut se pahin vaihe voi vittu oon niin katkera. Jo 2022 aloin lukee tiettyjä asioita (ainakin quorassa?) mutta en sillon kesällä. Tai no kesällä oli jtn ainakin fanfics mut sillon ei se mennyt vielä sellaseks. Et jos se ois jatkunut sellasena vaan niin se ois vielä ollut sitä mun normitilaa.
Mut nyt tää alkaa mennä yli jos haluun joka päivä kuolla tän takia. On tultu todella kauas siitä mitä se oli kesällä 2022. Että kiitos vaaa, enimmäkseen varmaan netistä se alkoi joten netti, mutta sitten lopulta se ei ollut enää siihen liittyvää vaan sitten mulla alko olla jo täysin mahdotonta ihan pelkkä oleminen että se oli sit vaan mun päässä koko ajan. Ja jos nimenomaan puhutaan m niin se 2024 oli se pahin kohta mistä se alko mutta ei se oo ollu koskaan ok mutta teinivuodet oli paratiisi silti verrattuna. Mut kyl se tunne on tuttu sillonki. Suorastaan vihasin. Vihasin olla naisten pukkarissa uimahallissa. Se oli niin ällöä. Vihasin t ja p jo silloin ja vihasin naisia yli kaiken. Mutta en läheskään tällä tasolla. Mut kyl mä muistan sen älyttömän vihan määrän silti. Tai ehkä vihaan sitä nyt kun muistelen mutta silloin en. Ei kyl mä vihasin, mut silti vähemmän. Mut vihasin. Mut sain sen helpolla pois mun mielestä. Ei se ollu mun päässä. Vaan sillon jos olin siellä naisten pukkarissa yms. Hyi että mä vihasin nähdä niitä alastomia muijia siellä hyi saatana se oli oksettavaa.