Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
En ikävöi montaakaan tyyppiä tällä tasolla

En ikävöinyt edes davee tällä tavalla

Masatoshia ehkä
Eunkwangia ehkä

Mut en hongjoongia tai davee
En varmana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tää ei oo edes sitä että pelkään etten saa sitä. Tää ei oo sitä ahdistusta.

Vaan mul on niin ikävä että mua alkaa itkettää ihan sen takia että rakastaa niin paljon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Naurettavaa mutta kiintymys on niin suuri että sitä ihmistä ajattelee koko ajan kattoi sitä tai ei, jos teet jotain muuta, niin ajattelet sitä, ja koko ajan on IKÄVÄ

siis ikävä

Mitä meinasin sil et tämmöstä ikävää en tunne niin usein

Pelkästään kaikista vahvimmat ihastukset saa sen aikaan. Ei kukaan muu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis näin kovaa kaipausta ei edes ymmärrä. Huomaa ajattelevansa sitä ruokaa laittaessa. Ja haluais silläkin hetkellä olla sen sylissä. Enkä ees tiedä miksi.

On se vaan niin ihme juttu miks jotain ihmistä ajattelee KOKO AJAN. versus KUKA TAHANSA MUU NIISTÄ, vaikka. Danny? Kaikkihan tietää että tykkään siitä. No ajattelenko sitä näin? No en vitussa :DD siis mul on aina ollu siihen ihastumisen tunteita ihan alusta lähtien. Muistelee vaan sitä yhtäki videota missä ne treenaa ja on vitu nuoria. Kuten myös kyesang, sama juttu sinänsä. Alusta lähtien. Nää kaks oon ihan selvästi ollu jollain tasolla ainakin ihastunut niihin, ihan selvästi. Vaan en IKINÄ ajatellu kummastakaan tolleen että se ois menny sille tasolle että jotain ruokaa laittaessa tai mitä tahansa, alan melkeen itkemään koska rakastan niin paljon ja haluu koko ajan että se halais ja ois lähellä. En oo kertaakaan kummastakaan ajatellu tollasta, varsinaisesti silleen että ois mun mies, siis tolleen samalla tavalla. Mut mitä mä hoista ajattelen niin se on sitte just tätä. Ihan vittu käsittämätöntä miten voi ikävöidä, ikävöidä ja ikävöidä koko ajan, siis
Ei niinku mitä.
Ja kyl, voi olla et myös taewoo ja joon saattaa huom saattaa olla et mul on niistäki ollu omat hyvin pienet tunteensa, tosin yleensä lähinnä platonisesti, ehk jotain pienen pientä ihastumisen tunnetta joskus ollu. Its because of the softness idk ........ Mut en niistäkään ikinä ajattele näin. En kenestäkää muusta ku hoista 👍🏻😭😂 mitä vittua???? 😭 MIKS JOSTAIN IHMISESTÄ ON NOIN ja muista ei, ei vaikka olis ihastunutkin. VARSINKIN DANNY. En oo silti koskaan IKÄVÖINY SITÄ tolla tavalla.

Hoi... No mä..... Jotenkin mä ikävöin sitä jatkuvasti. Se on niin turvallinen, tärkee, tarviin sitä, rakastan enkä tiedä miksi, ei mul oo mitään syytä rakastaa sitä, jotain vaan tapahtui, mä vaan...... Mun aivot ei osaa edes olla ajattelematta sitä enää

"Jottain on tekeillä sen minä aistin, mutta en tiiä että mitä"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Miks se on mun oma rakas, vaikka ei edes oo

Tarkotan miks ajattelen sitä sillein nii ku se olis

Tarkotan silleen oudosti

Siis voinko mä nyt oikeesti elää ilman sitä

Tää on niin naurettavaa ettei mun aivot osaa enää olla ajattelematta sitä

En tiiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
En osaa ajatella sitä omana miehenäni sillä tavalla vaik se onki ihana

Mut tota

Ei mun PITÄIS osata ajatella hoitakaan silleen?!?!?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tässäkin pystyn koko ajan olla silleee SÖPÖÖÖÖ DANNYYYY :3

mut en koskaan ajattele sitä noin. Ikinä :D ei oo käyny edes mielessä sillä tavalla että se tulis ajatuksiin jossain asiaan liittymättömässä tilanteessa SILLEE NIINKU TÄÄ YKS ON SIEL KOKO AJAN ja oon niin kiintyny just siihen että elämästä ei tuu mitään ilman sen haleja

SELVÄ 👏🏻

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja silleen että kyse ei oo edes siitä että kaipaisin vaan haleja yms söpöilyä itessään koska ei sillä oo samaa vaikutusta jos ajattelen niin kenestä vaa muusta.. periaattees

Nooo, nää muut sankarit

Mut kuitenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis kieltämättä jonkinlainen kiintymys toki tulee helposti muihinkin

Ihihihi danny :3

Mut ei SILTIKÄÄN oo ihan täysin sama asia. Mitä toi oikein. Voi miten mä voinkaan oikeesti tuntea näin. Pakahdun näköjään vieläkin ja siitä on jo kauan aikaa kun se alkoi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953

Kaikista KOOMISIN tapahtuma ehkä koko tässä shit showssa (no on niitä muitakin) on kun katoin tätä ja aloin ITKEMÄÄN :D siis en silleen kunnolla itkemään. Vaan herkistyin vaan ja sitte pikkasen kyyneleet vaa valu koska ku katoin sitä ja sit jotenkin vaan en tiedä miten mulla taas meni niin yli tunteet. Että juu. Niin soft olo tuli.

Mutta eipä sitä voi sanoin selittää anyways. Se hetki oli. No. Mielenkiintoinen.

Sit jos tätä taustaa vasten peilaa sitä mitä tapahtui ENNEN TÄTÄ. niin voi miettiä oisko se kuitenki totta XD mutta toisaalta. Se on kuitenkin julkkis.

Ylös Pohja