Yksinkertaisesti naiset on rumempi sukupuoli tai niin kun en nĂ€e mitÀÀn viehĂ€tystĂ€ mutta niinkun, kovasti ne muka vĂ€ittÀÀ ettĂ€ on ihmisiĂ€ jotka on toista mieltĂ€, mut kuulostaa selittelyltĂ€ đ toki pitÀÀhĂ€n sitĂ€ sinĂ€nsĂ€ uskoa mutta tota..... Oon ite ainakin tĂ€ysin sokee jollekin viehĂ€ttĂ€vyydelle naisissa. TAI, tĂ€ytyy sanoa ettĂ€ sekunnin ajan voi olla ettĂ€ saatan ajatella jotain ettĂ€ nÀÀn jossain naisessa jotain viehĂ€ttĂ€vyyttĂ€ mut sit mua alkaa heti Ă€llöttÀÀ, eikĂ€ sekÀÀn oikeastaan oo mitÀÀn ettĂ€ oikeasti nĂ€kisin jotain viehĂ€ttĂ€vyyttĂ€ mut ehkĂ€ se on sellanen pieni jutska.
Joten voi olla et siinÀ on hyvin lievÀ sellanen pieni jutska, mut sit se menee heti kokonaan ohi koska se ei oo vahvaa. Ja sitÀ en osaa sit sanoa et mikÀ se pieni viehÀttÀvyys muka on koska en tiedÀ mitÀ sellaista MINà voin muka sekunnin ajan nÀhdÀ? Koska naiset on mulle kertakaikkiaan epÀviehÀttÀviÀ, rehellisesti sanottuna, mutta sitten siinÀ voi olla jokin sellainen sekunnin kestÀvÀ VIBE, mikÀ on jotain sellasta
Et no oon siis aika lailla sokee sille ite, ettÀ niissÀ olisi jotain ihanaa. Pari sekkaa voi kestÀÀ sellanen "toi saattaa olla viehÀttÀvÀ?" Mutta sitten se tunne vaan menee pois koska se ei oo vahva?? Esim siin mis on myunghoon niin siin vidis se nainen, siit mul tuli toi ja sitten empust. Mut periaatteessa voi sanoo et en nÀe sitÀ koska se tunne vaan menee pois kun se kestÀÀ pari sekuntia et mietin hetkinen tunnenko jotain? Mut sit niin.
Et kuitenkin en vain tajua sitÀ mitÀ joku voi nÀhdÀ naisessa. Sekunnin ajan meinaa tulla sellainen olo ja sitten se vain katoaa kun tajuan ettÀ se on super epÀviehÀttÀvÀÀ, tai nÀen sen siis vaan epÀviehÀttÀvÀnÀ. Mun huomio kiinnittyy lÀhinnÀ miehiin.
Voi olla et oon todellisuudessa bi mut mÀ nyt en ainakaan vaan oikein nÀe sitÀ kun en tietoisesti ole oikein sitÀ mieltÀ ettÀ naisissa ois mitÀÀn viehÀttÀviÀ asioita ja sit taas miehissÀ no tota kaikki on viehÀttÀvÀÀ tai silleen sitÀ on vaikea kuvailla