Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Apua luulin jo ettÀ toi oli "sÀ sanot ettÀ mÀ nÀyttelen, elÀn leikkien prinsessaa" mut se olikin eri biisi. Huutista sen biisin merkityksellisyydelle tÀssÀ elÀmÀssÀ. Huutista ajan kulumiselle.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Emppu nĂ€köjÀÀn elÀÀ kans mun elĂ€mĂ€ssĂ€ ihan omaa elĂ€mÀÀnsĂ€ milloin mitĂ€kin 😂😂😂😂😂 voisin selittÀÀ niistĂ€ kuvioista paljonkin 😂😂😂😂😂😂😂😂 eihĂ€n sitĂ€ uskois mutta nĂ€in kĂ€vi, mikĂ€li se edes oli aitoa.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Mutta puhun tÀssÀ nyt koko elÀmÀstÀ niin silleen se on aika suuri osa sitÀ, tai siis, merkittÀvÀ osa niin kuin kaikki. Ei se nykyÀÀn mua kiinnosta mutta kaikki asiat on osa mun elÀmÀÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
😭

Cause when I'm with him (eunkwang) i am thinking of you (myunghoon)
Thinking of you
What you would do if
You were the one who was spending the night

Dramaattista

Huoh miksi on koko elÀmÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Mul on siis toden teolla ihmettelemistÀ toisenlaisessa nÀkökulmassa, mulle muuta uskottavaa nÀkökulmaa ei nimittÀin ole. En kertakaikkiaan nÀe toisenlaista totuutta, ihmettelen kuinka jotkut voi katsoa lÀpi sormien niitÀ rumia asioita ja vÀittÀÀ pitÀvÀnsÀ niistÀ. Tai siis eihÀn niissÀ ole edes yhtÀ viehÀttÀvÀÀ tai seksikÀstÀ asiaa joten hassua ettÀ jotkut vÀittÀÀ pitÀvÀnsÀ niistÀ. MissÀhÀn ne nÀkee sen seksikkyyden? Ja onko niin ettÀ kaikki niissÀ on seksikÀstÀ niille vai niin ettÀ jotkut asiat on rumia mutta niitÀ katsotaan lÀpi sormien. Joka tapauksessa en itse nÀe sitÀ joten aika skeptisesti suhtaudun koko hommaan. VÀhÀn valehtelulta haiskahtaa mutta. EipÀ siinÀ.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Breasts are very unattractive. SiinÀ se.
I mean, enhÀn mÀ voi muuttaa mielipidettÀni ennen kuin.... Se muuttuu :D ehkÀ jonain pÀivÀnÀ ajattelen toisin. Nyt se vain on noin. En voi olla nÀkemÀttÀ sitÀ minkÀ esteettisen virheen se kohta tekee, rumentaa ihmistÀ, poikkeuksetta. On kyllÀ ihan perus heterona ihailla paidattomia miehiÀ ja inhota sitÀ miltÀ naiset nÀyttÀÀ, mutta vÀhÀn ikÀvÀÀ kun tuntee koko ajan olevansa ruma, ja tietÀÀ koko ajan olevansa ruma. Uskon kuitenkin ettÀ kaikki muutkin ajattelee musta niin, joten. Ja siis kaikista muistakin koska tissit nyt yksinkertaisesti rumentaa ketÀ tahansa. EsteettisemmÀltÀhÀn mies nÀyttÀÀ. Mutta.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Yksinkertaisesti naiset on rumempi sukupuoli tai niin kun en nĂ€e mitÀÀn viehĂ€tystĂ€ mutta niinkun, kovasti ne muka vĂ€ittÀÀ ettĂ€ on ihmisiĂ€ jotka on toista mieltĂ€, mut kuulostaa selittelyltĂ€ 😂 toki pitÀÀhĂ€n sitĂ€ sinĂ€nsĂ€ uskoa mutta tota..... Oon ite ainakin tĂ€ysin sokee jollekin viehĂ€ttĂ€vyydelle naisissa. TAI, tĂ€ytyy sanoa ettĂ€ sekunnin ajan voi olla ettĂ€ saatan ajatella jotain ettĂ€ nÀÀn jossain naisessa jotain viehĂ€ttĂ€vyyttĂ€ mut sit mua alkaa heti Ă€llöttÀÀ, eikĂ€ sekÀÀn oikeastaan oo mitÀÀn ettĂ€ oikeasti nĂ€kisin jotain viehĂ€ttĂ€vyyttĂ€ mut ehkĂ€ se on sellanen pieni jutska.

Joten voi olla et siinĂ€ on hyvin lievĂ€ sellanen pieni jutska, mut sit se menee heti kokonaan ohi koska se ei oo vahvaa. Ja sitĂ€ en osaa sit sanoa et mikĂ€ se pieni viehĂ€ttĂ€vyys muka on koska en tiedĂ€ mitĂ€ sellaista MINÄ voin muka sekunnin ajan nĂ€hdĂ€? Koska naiset on mulle kertakaikkiaan epĂ€viehĂ€ttĂ€viĂ€, rehellisesti sanottuna, mutta sitten siinĂ€ voi olla jokin sellainen sekunnin kestĂ€vĂ€ VIBE, mikĂ€ on jotain sellasta

Et no oon siis aika lailla sokee sille ite, ettÀ niissÀ olisi jotain ihanaa. Pari sekkaa voi kestÀÀ sellanen "toi saattaa olla viehÀttÀvÀ?" Mutta sitten se tunne vaan menee pois koska se ei oo vahva?? Esim siin mis on myunghoon niin siin vidis se nainen, siit mul tuli toi ja sitten empust. Mut periaatteessa voi sanoo et en nÀe sitÀ koska se tunne vaan menee pois kun se kestÀÀ pari sekuntia et mietin hetkinen tunnenko jotain? Mut sit niin.

Et kuitenkin en vain tajua sitÀ mitÀ joku voi nÀhdÀ naisessa. Sekunnin ajan meinaa tulla sellainen olo ja sitten se vain katoaa kun tajuan ettÀ se on super epÀviehÀttÀvÀÀ, tai nÀen sen siis vaan epÀviehÀttÀvÀnÀ. Mun huomio kiinnittyy lÀhinnÀ miehiin.

Voi olla et oon todellisuudessa bi mut mÀ nyt en ainakaan vaan oikein nÀe sitÀ kun en tietoisesti ole oikein sitÀ mieltÀ ettÀ naisissa ois mitÀÀn viehÀttÀviÀ asioita ja sit taas miehissÀ no tota kaikki on viehÀttÀvÀÀ tai silleen sitÀ on vaikea kuvailla

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Ihmettelen kyllÀ miksei tavallisesti muilla ole tÀtÀ mitÀ mulla, koska no yleensÀ heteronaiset ei nÀe myöskÀÀn sitÀ mikÀ naisissa voi sytyttÀÀ millÀÀ tavalla, niin miksei niil oo sit ongelmaa? PelkÀstÀÀn mulla on. Ei tavallisilla heteronaisilla ole.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Miksei ne oo sit silleen "en voi nÀyttÀÀ vartaloani koska en nÀe rintoja ollenkaan viehÀttÀvÀnÀ vaan rumina niin en voi kuvitella miten kukaan muukaan nÀkisi"

Luulisi ettÀ kaikilla olisi sit nÀin

SehĂ€n on ihan normaalia ettei heteronainen NÄE yksinkertaisesti naisissa mitÀÀn upeeta vaan ne on jopa luotaantyöntĂ€viĂ€

Tai silleen okei jos heteronainen nÀkee alastoman naisen niin olettais ettÀ sille yleisesti ottaen tulee sellanen olo ettÀ juu hyi eipÀ kiinnosta

Kuulostaa sinÀnsÀ oudolta tÀÀ seuraava mutta tollanen olo mulla tuli uimahallin pukkarissa, olin niin repulsed niistÀ naisista mitÀ nÀin siellÀ, se oli muistikuvieni mukaan ihan kauhee tunne mulle olla siellÀ ja tÀÀ tapahtui kauan sitten. Siis kaikki vaan nÀytti niin oksettavalta ja tuntuu ettÀ mulle on jo niistÀ ajoista jÀÀnyt jotenkin sellainen syvÀkin inho.

Silleen inhosin naisia jo kun olin koulussa, en tiedÀ kuka mua satutti mutta tuntuu niin kuin tÀÀ olisi jotain sellaista. Otin tyyliin varmaa henkilökohtaisena hyökkÀyksenÀ sen uimahallikeissinki muistan miten ikÀvÀltÀ se tuntui jo silloin. Sit piti lÀhtee kiireellÀ bussiin mut jÀi hÀiritsemÀÀn silloin se inhon tunne. Niinku sellanen ihan kunnon oksetus. Niinku oikeesti silleen hyi. Tuntuu ku oisin traumatisoitunu sinÀ pÀivÀnÀ jotenkin asiasta. En todellakaan tiedÀ mikÀ sellasta voi aiheuttaa, mut se oli oudon vahva kokemus. Ihan siis niin suuri vihan ja inhon kokemus. Ihan ku mua ois jotenkin satutettu siinÀ. SyytÀ en vaan ymmÀrrÀ oikeesti. Eli jotenkin tÀÀ on alkanu jo kauan sitten mutta syytÀ en vaan tajua. Onks mul vaan luontaisesti joku inho naisen kehoa kohtaan, voisi olettaa ettÀ jos on hetero niin joo, mutta kun luulin nimenomaan ettÀ olin bi? Joka tapauksessa tÀÀ inho siihen taitaa olla jo aika vanha juttu, en vain ymmÀrrÀ....... Miksi? Jos oon hetero johtuuko se vaan heteroudesta? Vai johtuuko se jostain muusta. MistÀ? Siis tarkotan jos se on jo noin vanha juttu niin ei kyse oo silloin edes nÀistÀ mun uudemmista kokemuksista liittyen asioihin joita en ehkÀ olis halunnu tapahtuvan. Vaan jos mul on jo uimahallin pukkarissa sillon ollu tÀÀ vahva tunne ja hÀmmentÀvÀn syvÀ inho, niin se on pakko olla se syy jossain vanhemmassa asiassa sitten. Tuostahan on siis, mitÀ, yli 10 vuotta aikaa. Ennen lukiota jo.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Siis anteeks mutta ÀÀrimmÀisen hÀmmentÀvÀÀ ja outoa tÀÀ on mulle koska nyt muistan yhtÀkkiÀ yksityiskohtiakin siitÀ pÀivÀstÀ eli niinku muistan selvÀsti niit asioita ja se on vaan siis todella outoa koska asia on hirveÀn vanha ja syytÀ en kertakaikkiaan voi kÀsittÀÀ. Ei kai nyt perus transsukupuolisuus tuollaista aiheuttaisi.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Jotenkin olin vaan ettÀ hyi oikeesti ÀlkÀÀ tuoko nyt nÀitÀ asioita mun silmien eteen, ootte vitun rumia ja hirveitÀ, ja luultavasti ajattelin itestÀnikin niin mut en muista. Muistan helposti kuitenkin sen ettÀ muista ajattelin niin ettÀ mua kertakaikkiaan oksetti. Nimenomaan se naiseus. Siis hyi elÀmÀ se keho oikeesti. Se oli niin. Miten se oli silloinkin niin vahva tunne. Siis toi tuntuu ihan traumaattiselta rupee itkettÀÀ ku en voi sietÀÀ tÀllÀstÀ. Literally what fucking trauma caused this?

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
Mut muistelen ettÀ olisin kattonut niitÀ ja nÀhny ne tosi rumana ja sit mua alko pelottaa ihan hirveesti et noni, oon itekin sit ruma. Koska nÀin tissit ja ne oli sillonki ruman nÀköset mulle, jos muistan nyt ihan oikein. Ja nÀin pillun ja sekin oli silloin ruman nÀkönen mulle. Ei tarvinnut mitenkÀÀn tuijottaa vaan se riitti et nÀki edes ohimennen siel niin olin niin syvÀllÀ ahdistuksen kourissa. Muistan kun liikan opettaja tuli sinne sit viel jotain sanomaan ja sillÀkin hetkellÀ olin ahdistunut. Vau hei mikÀ mua vaivaa. Voiks toi olla joku et, okei, ei kiinnostanut naiset niin luonnostaan nÀin ne rumana, ja koska nÀin sen rumana niin mua alkoi valtavasti pelottaa et oon itekin sit ruma, ja se sit oli liia rankkaa :D tÀtÀ mysteeriÀ en tule tajuamaan ikinÀ

En edes halua ajatella, mutta hyi saatana.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,554
Reaktioarvo
2,966
MikÀÀn ei o kamalampaa korville kun ton kuunteleminen. Koittakaa nyt jumalauta olla :D no olen ehkÀ autisti niin normaalia herkempi ÀÀnille mutta toi oli siis ihan hirveÀÀ oikein tuntuu ettÀ mun sielua raapii toi ÀÀni

Ylös Pohja